Lue keskustelun säännöt.
Tuttava on lähdössä kesäkuussa viikon etelänlomalle 4 lapsensa kanssa.
06.03.2009 |
Heillä 5 lasta, joista yksi on erityislapsi. Äiti aikoo jättää erityislapsen isän kanssa viikoksi kahdestaan kotiin(!!) ja lähtee yksin(!!) neljän muun lapsen kanssa reissuun. Lapset on matkan aikana vain 5kk, 5v, 7v ja 13v ikäiset.
Olenko ainoa, jolla todella paljon kummastuttaa tällainen??
Ensinnäkin; miltä mahtaa tuntua tuosta yhdestä lapsesta, joka ei pääse mukaan?? Ikävöi varmasti muuta perhettä valtavasti!
Toiseksi; mikä ihmeen järki on raahata pikkuinen sylivauva viikoksi etelään???
Ja viimeisenä; miten tuo nainen kuvittelee selviävänsä koko tuon lauman kanssa siellä niin, ettei kukaan katoa /loukkaa itseään /huku tmv??
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varmaan on ollut jättää ERITYISlapsi kotiin koska matkustaminen ei välttämättä olis nautinto lapselle itselleen. Jokainen vanhempi todennäköisesti tuntee omat lapsensa. Sitä paitsi saahan kotiin jäävä "lomaa" ison perheen hyörinästä ja OMAA aikaa isänsä kanssa. Äidin pärjääminen neljän muun kanssa nyt tuskin kovin hankalaa on. Vauva on tuossa vaiheessa vielä helppo. 13.v ja 7.v osaa uida ja käyttää aivojaan, tuskin lähtevät esim. harhailemaan ja eksyy. 5.v laittaa kellukkeet uimaan ja pitää vauvan rattaista kiinni muuten liikkuessa niin siinä se menee.
Rohkea äiti joka ajattelee KOKO perhettä.
Kumpikaan vanhemmista ei todellakaan varmasti itse lomaile sanan varsinaisessa merkityksessä mutta toisaalta ainakin lapset nauttii.
Itse olen reissannut paljon meidän lasten kanssa yksin sillä miehellä on hankala työ ja loma-ajat varmistuu myöhään jne... Jos on tehnyt ison perheen on varmasti oppinut myös huolehtimaan siitä, yksinkin.