Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taajamat TÄYNNÄ koiran paskaa!!!!

Vierailija
27.02.2015 |

Tulinpa sitten koiran kanssa lenkiltä ja voi että miten kiva oli putsata vieraiden koirien paskoja tassuista...
Jokaisen puun vierellä se vähintään kolme paska kasaa niin kiva päästää koira sinne haistelemaan.
Ihan oikeesti mikä siinä on niin vaikeeta kerätä kaupungissa ne paskat? Teidän omatkin koirat joutuu siellä niiden seassa kävelemään! Lisäksi paskaa on myös kävelyteillä, eli itsekkin pitää katsoa minne astuu... En liiottele yhtään jos sanon, että tossa puolen tunnin lenkillä näki katsomattakin 100 kasaa...
Pliiis! Kerätkää ne! kivempi kaikille!!!

Kommentit (264)

Vierailija
61/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerää kun muutkaa ei niin tee!
Tänään näin roskia maassa ja samantein tyhjäsin taskuni kun ei muutkaan roskia vie kotio.
Koiran kakkeliinia en kerää niin kauan kun maasta löytyy yhdenkään muun koiran kakka.

Minä minä minä

Vierailija
62/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei kerää koska on niin veteliä. korjaan minäkin kissani paskat ja pissat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsiin jos olis täällä maalla paikka mihin sen roskapussin pistäis. Ei kehtaa montaa tuntia kävellä paskapussit kädessä. Ja sit muhun iski joku hullu hippi-ajatus, paskan maatumisesta luonnossa tai muovipussissa ikuisesti kaatopaikalla.

Vierailija
64/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:53"]

Huomaavaiset koiranomistajat ja miksei muutkin! Itse olen koirani kanssa lenkillä aina törmätessäni koiranulkoiluttajaan, joka ei kerää kakkoja tieltä ym. erittäin näkyvältä paikalta, antanut tälle kakkapussin ja huikannut iloisesti tyyliin "hei voit ottaa tästä, niin saat ne kerättyä!". Ehkä pieni nolaus jollekin, jos muita ihmisiä on paikalla, mutta jos pistäisi ajattelemaan.. :) En mä pahalla, mutta ärsyttää ne kakat enkä halua alkaa raivoamaankaan.

[/quote]

Mutta tuohan on hyvä juttu. Joskus kun se pussi on voinut oikeasti unohtua, tai niitä ei ole ollut tarpeeksi matkassa :)

Vierailija
65/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakka meitä puistotyöntekijöitä, jotka joudumme pusikoiden juurilla työskentelemään. Älkää antako koiran kakata mihinkään hoidetulle alueelle. Ei se kakka ruohonleikkurin terässäkään mukava ole. Ne kakat ei eihdi talven jälkeen maatua ennen kunnossapitotoimia.

Vierailija
66/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, oksettavaa, oksettavaa! Tienvierukset täynnä paskaa. Ajattelen, että koiranpaskan keräämättä jättäneet ihmiset ovat samalla tasolla kuin ihmiset, jotka ihan itse sontivat kadulle.

Vierailija
67/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenpa nähnyt sellaisenkin tapauksen yhtenä kesänä että paperilla oikein pyydittiin koiran takapuoli ja se paperikin heitetiin siihen kakkakasan viereen. :O 

Vierailija
68/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä koiranpaskojen kaduille jättäjät pitäisi pakottaa syömään ne jättämänsä koiran jätökset. Oppisivatkohan siitä?

Vierailija
69/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:25"]

Ennemmin koiranpaskaa, kuin lasinsiruja ja käytettyjä neuloja. Ja mitä muuta ihanaa lumies sulaessa paljastui meidän lähiössä: tupakannatsoja, tyhjiä askeja, jogurttipurkkeja, maitotölkkejä (???), pahvimukeja, talouspaperia ja muuta mukavaa. Edelleen otan ennemmin paskaa kenkiin.

-ohis-

[/quote]  Eihän ne roskattkaan kiva näky ole mutta mieluummin roskia kuin sontaa. Jugurttipurkit ja tupakannatsat harvemmin tarttuu kengänpohjiin..no lsinsiru ehkä vois mutta ikinä ei ole niin käynyt. Sen sijaan sontaa ei ole kiva pestä kengistä, matosta ja lattiasta. Se on ÄLLÖTTÄVÄÄ!

Vierailija
70/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin liukkailla keleillä olen nähnyt kun koiria paskatetaan just sulille kohdille, omistajasta näkee että oikein kieroillakseen tehdään noin. Sitten sitä näkee monesti että kusettavat ulko-ovien edessä oleviin jalkaharjoihin.

Vierailija
71/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:24"]

Nämä koiranpaskojen kaduille jättäjät pitäisi pakottaa syömään ne jättämänsä koiran jätökset. Oppisivatkohan siitä?

[/quote]

Hitto kun näitä mulkvisteja ei saa koskaan verekseltään kiinni. Heittäisin nimittäin keräämättä jääneet pökäleet naamaan. 

T. Paskat keräävä koiranomistaja

Vierailija
72/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran paskan jättäminen kadulle on suoraan verrattavissa siihen, jos kissan omistajat tyhjentäisivät kissojensa hiekkalaatikot kadulle. Paska ei kuulu kadulle, kertäkää pois. Se on laissa ja asetuksessakin käsketty tekemään.

Vierailija
73/264 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan miettinyt, että jos ihminen(lapsi tai aikuinen) pissaa tai kakkii julkiselle paikalle, niin siitä tulee sakot!

Koirat saavat tehdä saman ja kukaan ei sakota. 

Samaa tavaraa kuitenkin tulee sekä eläimiltä, että ihmisiltä.

Itse asumme kaupungissa metsän reunamilla ja tuo meidän lähimetsä ja polut sen varrella ovat täynnä koiran kakkoja. Se ei ole kivaa!

Vierailija
74/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole kiva kun rivitalossa naapurin koira paskoo ja kusee kaikki kasvit pilalle. Onko koiranomistajilla ollenkaan korvien välissä mitään?? Metsä kun alkaa heti heidä omasta päädystään ,niin sitä hemmetin koiraa ei saada paskomaan ja kuseskelemaan sinne mettään. Mikä piru siinä on nii vaikeeta ? Onko edes osattu ajatella että se koira paskoo ja kusee,silloin kun se on hankittu !! Ja sitten toinen juttu, kerrostaloissa on monella koira ja voi luoja kun niistä rakeista jää karvoja sinne käytävään ja arvatkaapa siivooko ne omistajat mitään ,ei todellakaan ja kun alat siivota,niin niitä helekutin karvoja on moppi täynnä ,niin nehän leviää koko käytävään. Onko sitä koiraa niin vaikea putsata ennen kuin sen tuo sisälle. Olisin sitä mieltä että kerrostaloissa asuvien koirien omistajat saisivat itse siivota rappukäytävän edes kerran viikossa ,niin näkisivät mitä se on. Joku tyhmä omistaja vielä harjaa koiransa siihen ala-aulan matolle,voi pyhä sylvi !!!!

Vierailija
75/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia mä en ikinä koskaan milloinkaan hanki koiraa. On ihan h*lvetin kuvottavaa kun se piski sitten niillä p*skasilla tassuillaan tepastelee pitkin kämppää, käy sohvalla, ehkä jopa sängyssä! En myöskään voisi niitä p*skasia tassuja pestä, yök, miksi joku alentuu tollaseen puuhaan? Meille ei myöskään koiravieraat ole tervetulleita.

Vierailija
76/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku koiran omistava henkilö, joka jättää paskat keräämättä, kertoa MIKSI?

Miksi keräisin? Hädin tuskin jaksan edes lenkittää piskejä eikä kyllä oikein kiinnosta kuka siihen astuu. Jos ei kukaan näe niin sinne nurmikolle paskalle vaan. Vähän sama asia kuin ajaa jäätävää ylinopeutta kun ei poliiseja näy.

Jos elämän ongelmakohtina on koiranpaska niin ei kovin vahvasti mee :D

Vierailija
77/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku koiran omistava henkilö, joka jättää paskat keräämättä, kertoa MIKSI?

Miksi keräisin? Hädin tuskin jaksan edes lenkittää piskejä eikä kyllä oikein kiinnosta kuka siihen astuu. Jos ei kukaan näe niin sinne nurmikolle paskalle vaan. Vähän sama asia kuin ajaa jäätävää ylinopeutta kun ei poliiseja näy.

Jos elämän ongelmakohtina on koiranpaska niin ei kovin vahvasti mee :D

Jos yritit provoilla, niin osoit kyllä hyvin. Minua suoraan sanottuna vituttaa tuollainen omahyväisyys. Onhan se hienoa, että kaupungeissa on puistoja, joissa periaatteessa voisi käydä vaikka lasten kanssa kävelemässä, mutta valitettavasti sinun kaltaiset k***päät miinoittavat yleiset kulkualueet ja väylät. Minkä ihmeen takia sinulla on koira, jos et sinä jaksa hoitaa?

Vierailija
78/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ihan kaupungin keskustassakin. Isojen koirien isoja paskaläjiä jokapuolella. Itselläni kaksi pientä koiraa ja aina on kakkapussit taskussa mukana. Ties mitä tauteja noista paskoistakin leviää.

Vierailija
79/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, kevät on tullut ja koiranpaskakeskustelu alkanut. Paska sentään maatuu varsin pian ja lannoittaa katujen vierien nurmikoita. Toisin on laita tupakantumpella, purukumeilla ym. muilla maatumattomilla roskilla.

Kuule älä viitsi selitellä. Se nurmikko pärjää mainiosti ilman sitä paskaakin. Istutuksissa on varoituskylttejäkin koiranomistajille, sillä koiran virtaa ja uloste on kasveille liian tujua kamaa.

Vierailija
80/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekos sellaista kivaa kuulleet, että katujenvierustojen paskakasojen ulostepartikkelit haihtuvat tuulen ja liikenteen mukana ilmaan ja kulkeutuvat hengitysilmaan. Tupakantumppi vs koiranpaskabakteerit keuhkoissa -> 10 - 0!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme