Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taajamat TÄYNNÄ koiran paskaa!!!!

Vierailija
27.02.2015 |

Tulinpa sitten koiran kanssa lenkiltä ja voi että miten kiva oli putsata vieraiden koirien paskoja tassuista...
Jokaisen puun vierellä se vähintään kolme paska kasaa niin kiva päästää koira sinne haistelemaan.
Ihan oikeesti mikä siinä on niin vaikeeta kerätä kaupungissa ne paskat? Teidän omatkin koirat joutuu siellä niiden seassa kävelemään! Lisäksi paskaa on myös kävelyteillä, eli itsekkin pitää katsoa minne astuu... En liiottele yhtään jos sanon, että tossa puolen tunnin lenkillä näki katsomattakin 100 kasaa...
Pliiis! Kerätkää ne! kivempi kaikille!!!

Kommentit (264)

Vierailija
21/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:04"]Vedän tästä omat johtopäätökseni, että koiranomistajat ovat älyllisesti vähemmän lahjakkaita ihmisiä. Kun eivät selvästikään osaa ajatella kenenkään muun kannalta, kuin omansa. Eivätkä tajua että koiranomistajia on muitakin kuin vain sinä itse, eli kun te kaikki 100 koiranomistajaa jätätte ne lellikkinne paskat killumaan siihen tienvarteen niin siinä on hemmetin ällöttävä kulkea, ja varsinkin kulkea lasten kanssa jotka eivät osaa varoa niitä.
[/quote]
Ja sinä kaikessa älykkyydessäsi jätit huomioimatta ketjun koiranomistajat joita ärsyttää myös. Salli mun nauraa.

Vierailija
22/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin juuri viime viikolla koirani paskaa kun naapuri tuli ja kysyi "miksi et jätä sinne lannoitteeksi?". Anteeksi mitä?!?
Milloin männyt ja kuuset on tarvinnu koiran paskaa lannoitteeksi ja heitän arviona että noi paskat pysyy siellä "tuoreena" tähän aikaan vuodesta monta viikkoa kun on on lunta ympärillä. Yhden kuusen alla laskin 9 näkyvää paskaa, niin on joo kiva päästää koira sinne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku koiran omistava henkilö, joka jättää paskat keräämättä, kertoa MIKSI?

Vierailija
24/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:52"]

Jaaha, kevät on tullut ja koiranpaskakeskustelu alkanut. Paska sentään maatuu varsin pian ja lannoittaa katujen vierien nurmikoita. Toisin on laita tupakantumpella, purukumeilla ym. muilla maatumattomilla roskilla.

[/quote]

Siihen maatumiseen asti ne on monta viikkoa jalkakäytävillä ainakin meidän alueella. Ja jos joku idiootti heittää papereita luontoon, niin ei se tarkoita että toinen idiootti saa heittää kakat. Kakkakeskustelua ei käytäisi, jos siitä ei olisi mitään haittaa.
[/quote]
Taivaasta sataa myös vettä joka huuhto asfaltin. Ilmiötä kutsutaan vesisateeksi.
[/quote]
Ei se sadekaan niitä kerralla huuhdo, ellei ole joku kerran 50 vuodessa tuleva poikkeuksellisuus. Lisäksi keväällä sataa usein vähemmän.

Vierailija
25/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:04"]Vedän tästä omat johtopäätökseni, että koiranomistajat ovat älyllisesti vähemmän lahjakkaita ihmisiä. Kun eivät selvästikään osaa ajatella kenenkään muun kannalta, kuin omansa. Eivätkä tajua että koiranomistajia on muitakin kuin vain sinä itse, eli kun te kaikki 100 koiranomistajaa jätätte ne lellikkinne paskat killumaan siihen tienvarteen niin siinä on hemmetin ällöttävä kulkea, ja varsinkin kulkea lasten kanssa jotka eivät osaa varoa niitä.
[/quote]

Myös ne koiranomistajat jotka eivät paskojaan sinne jätä ovat tyhmiä? Juu, logiikkasi on loistelias, olet varmaan viisas.

Vierailija
26/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus unohtuu kakkapussi ja sitten on ihan kamalan huono omatunto ja palaan seuraavalla lenkillä hakemaan kikkareet jos vielä löydän ne. Lapsetkin jos vie koiraa ulos ja unohtaa pussin, niin sinne kipittävät uudestaan hakemaan sitä. On kyllä tosi ällöä huomata että monet ei niitä meinaakaan kerätä, eihän niitä muuten olis tienvierukset pullollaan. En ymmärrä, miten kehtaa jättää, minä en kehtaa.

Vierailija
27/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:02"]Entä sitten, kun koira plöräyttää siihen asfaltille kunnon vetiset ripulipaskat?
[/quote]

No todella harvoin niin käy. Meidän koirat ainakin osaavat mennä sivummalle joten jos kerran vuodessa tms on ripuli niin ei se vielä paljoa saastuta ympäristöä. Jos jollain koiralla muka on ripuli koko ajan niin ehkä kannattaisi tarkistaa sen ruokavalio. Kyllä nuo läjät tuolla ovat ihan muita kuin ripulikakkoja... ei vaan joillain äly riitä keräämiseen.

Vierailija
28/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Kun niistä paskoista ON haittaa myös koitanomistajille, jotka jättävät ne paskat sinne. Niihin voi astua itse tai oma koira voi astua vaikka omaansa seuraavalla lenkillä. Siksi en ymmärrä tätä yhtään!!

Vierailija
29/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:08"]

Voisiko joku koiran omistava henkilö, joka jättää paskat keräämättä, kertoa MIKSI?

[/quote]

Jos paskat tulevat sellaiseen paikkaan, missä ei kulje ihmisiä mutta kasvaa kasveja (esim. puskanjuuri puistossa), jätän keräämättä. Samoin ulkoillessani metsässä, annan paskan jäädä sinne luontoon ("luontokappaleen lahja luonnolle"). Myös hankalat ripulit on pakko jättää joskus keräämättä, kun niitä ei pysty keräämään kakkapussiin eikä ole lenkillä painepesuria mukana.

Vierailija
30/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:08"]Voisiko joku koiran omistava henkilö, joka jättää paskat keräämättä, kertoa MIKSI?
[/quote]
Mä voin kertoa: jos koira paskoo lenkin aikana useammin kuin 2 kertaa, tai jos ollaan menossa jonnekin ja koira paskoo kesken matkan, eikä ole aikaa ruveta etsimään roskista, niin jätän maahan. :/

Vierailija
31/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:52"] Jaaha, kevät on tullut ja koiranpaskakeskustelu alkanut. Paska sentään maatuu varsin pian ja lannoittaa katujen vierien nurmikoita. Toisin on laita tupakantumpella, purukumeilla ym. muilla maatumattomilla roskilla. [/quote] Siihen maatumiseen asti ne on monta viikkoa jalkakäytävillä ainakin meidän alueella. Ja jos joku idiootti heittää papereita luontoon, niin ei se tarkoita että toinen idiootti saa heittää kakat. Kakkakeskustelua ei käytäisi, jos siitä ei olisi mitään haittaa. [/quote] Taivaasta sataa myös vettä joka huuhto asfaltin. Ilmiötä kutsutaan vesisateeksi.

[/quote]

Siis levittää sen paskan vaan vähän laaajemmalle.

Vierailija
32/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:10"]Mulla joskus unohtuu kakkapussi ja sitten on ihan kamalan huono omatunto ja palaan seuraavalla lenkillä hakemaan kikkareet jos vielä löydän ne. Lapsetkin jos vie koiraa ulos ja unohtaa pussin, niin sinne kipittävät uudestaan hakemaan sitä. On kyllä tosi ällöä huomata että monet ei niitä meinaakaan kerätä, eihän niitä muuten olis tienvierukset pullollaan. En ymmärrä, miten kehtaa jättää, minä en kehtaa.
[/quote]

Heh, mulla on ihan sama! Kerään joskus samalla muidenkin koirien kakkoja jos sattuu olemaan lähellä oman koirani kakkapaikkaa.

Vierailija
33/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen teidän kakankeräystekniikka on?

Vierailija
34/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi koiraihminen, joka on täysin kypsynyt toisten koirallisten toimintaan!

Voi hitto, onko niitä ikioman muffen p*skoja todellakin niin vaikea kerätä? Nyt lumien sulaessa on koiralenkeistä tullut täyttä selviytymistaistelua, kun yrittää ohjata koiraa mahdollisimman ulosteettomaan paikkaan ja samalla itsekin väistellä epämääräisiä kakkakasoja. Joka lenkin jälkeen on pakko kuurata omien kengänpohjien lisäksi myös koiran tassut. Sellaista tien piennarta tai lumikekoa ei kerta kaikkiaan vaan löydy, missä ei lojuisi parin sentin välein p*skakasoja ruskean, mustan ja punaisen eri sävyissä.

Harmi että nämä kakkaa keräämättömät pilaavat myös meidän muiden koiran omistajien maineen. Ja roskalaatikoita ja keräysastioita löytyisi kyllä säännöllisin välimatkoin. :(

Vierailija
35/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:04"]Vedän tästä omat johtopäätökseni, että koiranomistajat ovat älyllisesti vähemmän lahjakkaita ihmisiä. Kun eivät selvästikään osaa ajatella kenenkään muun kannalta, kuin omansa. Eivätkä tajua että koiranomistajia on muitakin kuin vain sinä itse, eli kun te kaikki 100 koiranomistajaa jätätte ne lellikkinne paskat killumaan siihen tienvarteen niin siinä on hemmetin ällöttävä kulkea, ja varsinkin kulkea lasten kanssa jotka eivät osaa varoa niitä.
[/quote]
Kun niistä paskoista ON haittaa myös koitanomistajille, jotka jättävät ne paskat sinne. Niihin voi astua itse tai oma koira voi astua vaikka omaansa seuraavalla lenkillä. Siksi en ymmärrä tätä yhtään!!
[/quote]
Joillakin koirilla on ihana tapa syödä välillä toisten koirien paskaa :X

Vierailija
36/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy jättää keräämättä on minulla myös protesti kaupunkia (Helsinki) kohtaan. Vaikka koiraveroa maksan, en saa mitään sen vastineeksi. Esim. kaupungin järjestämiä roskalaatikoita on ainoastaan bussipysäkeillä ja puistoissa, ei missään muualla!

Vierailija
37/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:08"]

[/quote]

Jos paskat tulevat sellaiseen paikkaan, missä ei kulje ihmisiä mutta kasvaa kasveja (esim. puskanjuuri puistossa), jätän keräämättä. Samoin ulkoillessani metsässä, annan paskan jäädä sinne luontoon ("luontokappaleen lahja luonnolle"). Myös hankalat ripulit on pakko jättää joskus keräämättä, kun niitä ei pysty keräämään kakkapussiin eikä ole lenkillä painepesuria mukana.
[/quote]
Puskan juureen menee koirat jotka tulevat niillä samoilla tassuilla kotiin, toisin kun sinä jätät kengät eteiseen.
Ja nyt puhuttiin taajama alueista. En itsekään kerää mökkeillessä paskoja kun lääniä on vaikka kuinka ja koiria kaksi. Taajama alueella sadat koirat kulkevat samoja teitä ja paskovat samoille tien vieruksille.

Vierailija
38/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:04"]Vedän tästä omat johtopäätökseni, että koiranomistajat ovat älyllisesti vähemmän lahjakkaita ihmisiä. Kun eivät selvästikään osaa ajatella kenenkään muun kannalta, kuin omansa. Eivätkä tajua että koiranomistajia on muitakin kuin vain sinä itse, eli kun te kaikki 100 koiranomistajaa jätätte ne lellikkinne paskat killumaan siihen tienvarteen niin siinä on hemmetin ällöttävä kulkea, ja varsinkin kulkea lasten kanssa jotka eivät osaa varoa niitä.
[/quote]
[/quote]
Joillakin koirilla on ihana tapa syödä välillä toisten koirien paskaa :X
[/quote]
Öö... silloin sun kyllä täytyy tarkistaa koiran ruokavalio, sillä on joku puutos.

Vierailija
39/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:18"]Yksi syy jättää keräämättä on minulla myös protesti kaupunkia (Helsinki) kohtaan. Vaikka koiraveroa maksan, en saa mitään sen vastineeksi. Esim. kaupungin järjestämiä roskalaatikoita on ainoastaan bussipysäkeillä ja puistoissa, ei missään muualla!
[/quote]
Harmi että tämä protesti ei vaikuta kuin vain lenkkeilijöihin ja koiran ulkoiluttajiin, jotka maksavat myös sitä veroa!!
Haluaisin myös nähdä selvityksen saatko rahasi takaisin kaikista maksamistasi veroistasi, tämä olettaen että olet vähintään keskiluokkaa

Vierailija
40/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään häiritse kakan kääriminen muoviin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan