Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taajamat TÄYNNÄ koiran paskaa!!!!

Vierailija
27.02.2015 |

Tulinpa sitten koiran kanssa lenkiltä ja voi että miten kiva oli putsata vieraiden koirien paskoja tassuista...
Jokaisen puun vierellä se vähintään kolme paska kasaa niin kiva päästää koira sinne haistelemaan.
Ihan oikeesti mikä siinä on niin vaikeeta kerätä kaupungissa ne paskat? Teidän omatkin koirat joutuu siellä niiden seassa kävelemään! Lisäksi paskaa on myös kävelyteillä, eli itsekkin pitää katsoa minne astuu... En liiottele yhtään jos sanon, että tossa puolen tunnin lenkillä näki katsomattakin 100 kasaa...
Pliiis! Kerätkää ne! kivempi kaikille!!!

Kommentit (264)

Vierailija
81/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä ulkoilualueella oulussa on keväisin vähintään 1 paska per neliömetri. Yritä siinä sitten ulkoilla kun kävely muuttuu ruutuhyppelyksi :D

Vierailija
82/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää melkein kaikki muuta asiat maailmassa, mutta koiranpaskat ei. Osaan väistää niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää melkein kaikki muuta asiat maailmassa, mutta koiranpaskat ei. Osaan väistää niitä.

Pystyyhän niitä väistelemään, mutta kerrompa yhden esimerkin. Meidän muksujen koulumatkalla on polun pätkä, joka kulkee sähkölinjojen alta. Eli polun vieressä on molempiin suuntiin joutomaata kilometritolkulla. Mutta silti ne koirat on pakko paskattaa siihen keskelle polkua. En vain ymmärrä sitten millään. 1m leveä polku vs. 100km metsänpohjaa. Minä otan tuollaisen touhun jo henkilökohtaisena vittuiluna.

Vierailija
84/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitava olet, kun osaat väistää niitä ilmaan kulkeutuvia paskabakteerejakin. Niitä, joita tulee, kun paskaläjät kuivuvat kevätauringossa ja tuuli pölläyttelee bakteereja hengitysteihimme.

Nami,nami, tänäänkin tulen hengittäneeksi ainakin Jepen, Fidelion ja Safiirin peräsuolituotoksia.

Vierailija
85/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitava olet, kun osaat väistää niitä ilmaan kulkeutuvia paskabakteerejakin. Niitä, joita tulee, kun paskaläjät kuivuvat kevätauringossa ja tuuli pölläyttelee bakteereja hengitysteihimme.

Nami,nami, tänäänkin tulen hengittäneeksi ainakin Jepen, Fidelion ja Safiirin peräsuolituotoksia.

Enemmän mua muut ilmansaasteet haittaavat.

Vierailija
86/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme paskanrakastajia täällä. Keksikää nyt vielä kivoja niksejä, mihin voi käyttää koiranpaskaa.

Vierailija
87/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme paskanrakastajia täällä. Keksikää nyt vielä kivoja niksejä, mihin voi käyttää koiranpaskaa.

Hiero naapurisi oveen, näin minä olen tehnyt.

Vierailija
88/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan kahden pienen koirani kakat kyllä ja mielestäni muittenkin pienten koirien omistajat kulkevat tuolla kakkapussien kanssa. Sen kerran kun tiellä tai polulla on kakkaa, sitä on ihan hirveä jööti jostain isosta koirasta. Olen miettinyt, että onko ne isot paskakasat niin ikäviä korjata, että isojen koirien omistajat vaan antavat olla? Mutta miksi sen koiran pitää antaa kakata siihen keskelle polkua?

Toiseksi toivoisin täällä omakotialueella, että ihmiset laittaisi niitä tarroja roskiksiinsa, että saa laittaa koirankakkapusseja. Yleisiä roskiksia on hirveän vähän, joten sekin vaikuttaa keräilyinnokkuuteen, kun kakkaa saa kantaa pitkän matkaa. En usko, että niitä pusseja per yksi talous kohtuuttomasti tulisi.

Vierailija
90/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö miten jännää tämä aika vuodesta on kulkea tuolla kaduilla pyörätuolilla? Mulla on sellainen käsillä lykittävä malli ja aika usein saavun kotiini hihansuut paskassa! Niin kuin ei elämä olis muutenkin jo tarpeeks hankalaa...

Vierailija
91/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti samat ihmiset jättävät koiran paskat korjaamatta ja heittävät roskat luontoon.

Näin on pakko uskoa jos vähättelee paskojen haittoja muille ihmisille ja koirille, niin ei noihin aivoihin mahdu myöskään se että roskia ei saa heittää luontoon.

Vierailija
92/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiättekö miten jännää tämä aika vuodesta on kulkea tuolla kaduilla pyörätuolilla? Mulla on sellainen käsillä lykittävä malli ja aika usein saavun kotiini hihansuut paskassa! Niin kuin ei elämä olis muutenkin jo tarpeeks hankalaa...

Joo mutta tärkeintähän tässä on nuo jotka osaa kuulemma väistellä paskoja eikä ne heitä häiritse. Ja sehän se onkin pääasia minä itse ja mun napani, jonka ympärillä valitettavan monen ajatukset vain pyörivät.

Empatia muita ihmisiä kohtaan vaatii ilmeisesti jonkun tasoista älykkyyttä.

Vierailija
93/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerään kyllä aina kun vain sattuu olemaan kakkapussi mukana. Yleensä otankin lähtiessä sellaisen mukaan. Joskus harvoin se unohtuu, ja sitten hävettää kun en voi kerätä sitä kakkaa pois.

Ja tosiaan, ne keräämättä jättävät koiranomistajat tosiaan pilaavat muidenkin maineen. Meidän kerrostalomme sivusta menee oikopolku, jota usein käytän lenkille lähtiessä. Jo muutaman kerran on naapurin akka huutanut ylimmästä kerroksesta minulle, että "Koiraa ei saa käyttää siinä, mene kauemmaksi sen kanssa, katso nyt taas mitä kikkareita on pitkin pihaa!"

Juu, siellä on jonkin verran koirankakkaa meidän pihallamme, mutta yksikään ei taatusti ole meidän jäljiltämme. Vit*ttaa se akka ja ne jotka kikkareet ovat pihalle jättäneet. Eikä se usko, vaikka olen sanonut meidän olevan vain läpikulkumatkalla. Argh!!

Vierailija
94/264 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupussikakkapussi. Elämme pussiaikoja.

Vierailija
95/264 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset käyttäytyy ylimielisesti, aseinaan ulosteet. Se on koiranpaska/kusiterrorismia. Yksityistonteille ja vielä ihan asuntojen ovien eteen väännetään tortut. Se on sakon paikka paitsi että viranomainen harvoin osuu paikalle oikeaan aikaan. Rehellinen ja asiallinen koiranomistaja jättää läjän viereen osoitteen, että voidaan tuote palauttaa hänen omalle ovimatolle laskun kera. On nimittäin kallista hommaa putsata näitä jätöksiänne. Suomeen on ehdottomasti saatava käytäntö mitä sivistyneissä paikoissa kuten Napolissa toimii. Joka koiran on 300€ uhalla jätettävä dna näyte. Siten löytyy kasapanosten oikea omistaja ja niistä 500€ sakko per läjä. Siihen malliin saadaan mätämunat aisoihin. Järkipuhe ja ystävälliset huomautukset ei niihin tyyppeihin tehoa.

Vierailija
96/264 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti samat ihmiset jättävät koiran paskat korjaamatta ja heittävät roskat luontoon.

Näin on pakko uskoa jos vähättelee paskojen haittoja muille ihmisille ja koirille, niin ei noihin aivoihin mahdu myöskään se että roskia ei saa heittää luontoon.

Asun maalla, ja todellakin jätän koiranpaskat pellolle ja metsään ja ojiin. Roskia en heitä luontoon vaan tuon vaikka kotiin asti roskikseen, jos matkan varrelta ei löydy roskiksia. Tiedän mikä maatuu, ja mikä ei maadu.

Varsinkin pikaruokaroskista ja kahvimukeista toivoisin, että ei heitettäisi luontoon tai teidenvarsille, koska esim. koirat käy heti niiden kimppuun, jos silmä välttää. Ja valkoinen pahviroska nyt vaan osuu silmiin pahemmin kuin mutaiseen maahan sointuva koiranpaska.

Vierailija
97/264 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdas on kaunista kirjoitti:

Koiraihmiset käyttäytyy ylimielisesti, aseinaan ulosteet. Se on koiranpaska/kusiterrorismia. Yksityistonteille ja vielä ihan asuntojen ovien eteen väännetään tortut. Se on sakon paikka paitsi että viranomainen harvoin osuu paikalle oikeaan aikaan. Rehellinen ja asiallinen koiranomistaja jättää läjän viereen osoitteen, että voidaan tuote palauttaa hänen omalle ovimatolle laskun kera. On nimittäin kallista hommaa putsata näitä jätöksiänne. Suomeen on ehdottomasti saatava käytäntö mitä sivistyneissä paikoissa kuten Napolissa toimii. Joka koiran on 300€ uhalla jätettävä dna näyte. Siten löytyy kasapanosten oikea omistaja ja niistä 500€ sakko per läjä. Siihen malliin saadaan mätämunat aisoihin. Järkipuhe ja ystävälliset huomautukset ei niihin tyyppeihin tehoa.

Roskikset teiden varsilla auttaisi huomattavasti nopeammin ja tehokkaammin. Sen koiranpaskan sentään voisi heittää jonnekin syrjemmäs pellonlaitaan mutta sitä muovipussia ei voi.

Vierailija
98/264 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ap!

Nimim. Lastenrattaiden renkaista koiranpaskaa jynssännyt mamma.

Vierailija
99/264 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan kahden pienen koirani kakat kyllä ja mielestäni muittenkin pienten koirien omistajat kulkevat tuolla kakkapussien kanssa. Sen kerran kun tiellä tai polulla on kakkaa, sitä on ihan hirveä jööti jostain isosta koirasta. Olen miettinyt, että onko ne isot paskakasat niin ikäviä korjata, että isojen koirien omistajat vaan antavat olla? Mutta miksi sen koiran pitää antaa kakata siihen keskelle polkua?

Toiseksi toivoisin täällä omakotialueella, että ihmiset laittaisi niitä tarroja roskiksiinsa, että saa laittaa koirankakkapusseja. Yleisiä roskiksia on hirveän vähän, joten sekin vaikuttaa keräilyinnokkuuteen, kun kakkaa saa kantaa pitkän matkaa. En usko, että niitä pusseja per yksi talous kohtuuttomasti tulisi.

On muuten outo koirakin, jos keskelle polkua paskantaa. Mun koirat hakeutuu johonkin puun tai pensaan juurelle tai ojan toiselle laidalle, syrjään katseilta, kääntävät selkänsäkin. Ja ei ole tarvinnut edes opettaa, siisteys ja siveys ovat olleet ihan sisäsyntyisiä. Välillä oikein naurattaa kun sitä tarpeeksi syrjäistä kakkapaikkaa haetaan ja haetaan. Mutta ymmärrän, että jos on tiuhaan rakennettu eikä ole tyhjää maastoa, että silloin valikoituu jokin nurmikko tm vessaksi. Olisiko ongelma myös siinä, ettei jätetä luonnontilaisia tontteja väliin vaan kaikki rakennetaan?

Vierailija
100/264 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kaupungin järjestyssäännöissä lukee, että pitäs kerätä, mut ku ei kiinnosta. Meil on firman aulassa lindströmin mattoja jotka imeneet oikein kunnolla sitä paskaa, niin vaikka siivoojat ovat yrittäneet putsata mattoja, niin koko aula haisee paskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi