Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit 40 v lahjaksi

Vierailija
02.03.2009 |

jos se saisi maksaa n. 300-400 Euroa?

Lahja ei saisi olla lahjakortti eikä matka.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan perinteisen vanhanaikaisen keinutuolin <3

Ei ole edes noin kallis lahja, ja olis mulle tosi mieluinen!

Tuolla rahalla ostaisin joko jonkun ihanan korun tai viikonloppumatkan vaikka Roomaan :-)

Vierailija
2/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiikkk..joku haluaa jo nelikymppisenä kiikkutuolin..;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti noin 450e (yhteinen lahja kaikilta), täti saa itse valita haluamansa korut, korvikset, rannekoru, kaulakoru jne...

Äidilleni muistaakseni ostettiin Paratiisi-astiastoa kun hän täytti 40. Ei siis maksanu 300-400e, ollaan kerätty hänelle sarjaa pikku hiljaa, hän on itse toivonut.

Vierailija
4/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva koru on aina ihana eikä niitä ole koskaan liikaa.

Mä tykkään astioista ja on kiva kattaa hienosti. Jos tiedät, mitä sarjaa/sarjoja henkilöllä on, joku uusi osa siihen tai sarjaan sopivaa toista sarjaa.

Tykkäämme myös kukista, joten maljakot ovat ihania.

Shampanjaa ja lasit (jos tiedät, mitä lasisarjaa heillä on...)

Vierailija
5/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taidelasi, joku grafiikka, joku yksittäinen vanha huonekalu, vaikka kaunis tuoli.

Vierailija
6/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin lahjakortin kosmetologille. Haluaisi täydellsen huollon :)

Vierailija
7/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan koruja enkä mitään kippoja enkä kuppeja!

Mutta eniten kyllä haluaisin lahjakortin shoppailemaan ja sit vielä omaa, lapsetonta aikaa, että voisin rauhassa mennä.

Tai sit haluaisin vaikka perheen kanssa viikonlopuksi kylpylään

Vierailija
8/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lahjakortti ei näköjään käykään. Mun täytyy sanoa että siinä tapauksessa jäisin mieluiten ilman lahjaa. Mulla on jonkun verran koruja, mutta vain muutama on mun itse valitsema. Ja täytyy sanoa etten lahjaksi saatuja ite olis valinnut enkä suurinta osaa edes halunnut. Pahinta on sisustustavarat jotka pitäis muka pitää esillä. Meillä on mm. sukurauhan takia yksi iso taulu seinällä josta minä eikä mieskään pidä, mutta oli kallis taulu eikä haluta loukata antajaa..

Jos jotain on pakko antaa, niin vaikka sitten sikakallis pullo shampanjaa. Siitä kun pääsee kuitenkin eroon eikä tarvitse säilyttää vuosikausia. Silti satojen eurojen arvoinen shampanja on musta tuhlausta. Tai sitten kuitenkin joku koru. Sen säilytys ei vie paljoa tilaa vaikkei koskaan sitä pitäisikään mutta jos hyvin käy niin niin voisin jopa tykätä siitä.

Vierailija
9/9 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynnet, joten haluaisin lahjakortin johonkin kynsistudioon. Sit kun lahjakortista loppuu rahat niin poistattaisin kynnet kun en itse raaskisi niitä ylläpitää. Mut jos ei saa olla lahjakortti, niin en tosiaan osaa sanoa. Mäkin olen sen verran nirso että tosi taitava ostaja saa olla että keksii jotain mistä mä pidän.