Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisiko raskaudesta kertoa jo ulkopuolisille,

Vierailija
14.03.2009 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rv 7+2 menossa?

Vierailija
2/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sellanen lörppä. nyt on rv 9+5 menossa. pelottaa vaan kun niin hehkuttanu et mitä jos käy jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt varhaisultrassa? Jos sydämensyke on nähty, on jo tilastollisesti yli 90% mahdollisuus selvitä loppuun asti. Tuulimunariski on sitä ennen olemassa, mutta suurin osa niistäkin ilmenee aiemmin.

Itse oon aina kertonut melko heti plussattuani, mutta oon kyllä joutunut kerran kertomaan keskenmenosta. muttei se haitannut.

tekay.fi, sieltä löytää km-riskiprosentit tarkemmin.

Vierailija
4/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion kertoa vasta sitten kun on 13vk täynnä ellei joku aiemmin kysy tai huomaa.. tai sitten vasta kun joku huomaa.. en halua sitten selittää jos menisikin kesken..

Vierailija
5/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei varmaan kannata kertoa, mutta toki voi kertoa sellaisille ystäville, joille kertoisi siitä keskenmenostakin.

Mä kerroin ekasta raskaudesta ekoille ihmisille vasta n. rv 13 jälkeen, töissä vasta rv 18. Tästä tokasta olen kertonut muutamalle, rv 10 menossa.

Vierailija
6/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vielä kertonut kuin omalle äidille. Kävin ultrassa viikolla 5+5 ja silloin näkyi jo sydänkin vaikka lääkäri varoitteli ettei välttämättä sydän näy vielä.

Menen ultraan ens viikolla ja sitte ajattelin kertoa. :)

Vierailija
7/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille ihmisille, joille kertoisin myös jos tulisi keskenmeno ja joilta voisin olettaa saavani tuossa tapauksessa tukea. Muille olen kertonut vasta sitten myöhemmin.

Vierailija
8/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta rv 7+ kaikki on vielä mahdollista, mutta tietysti suurin osa raskauksista sujuu hyvin loppuun saakka :)

Vierailija
9/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kertonutkaan tuossa vaiheessa.

Yksi keskeytynyt km takana rv 10.

Mulla on aina ollut se periaate, että se kriittinen rv 12 pitää olla täynnä ennen vieraille kertomista.

Nyt on rv 16 menossa ja mies ja lapset tietää. (Sekä päiväkodin 1 täti, kun lapsi oli mennyt "möläyttämään".)

Töissä olem meinannut pari viikkoa kertoa, mutta en vaan osaa luonnollisesti kertoa...

Mulle omista asioista puhuminen on hiukan hankalaa..

Vierailija
10/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut saivat älytä ajallaan vatsan koosta.

Vierailija
11/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilleen siis hehkuttanut

Vierailija
12/12 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin vasta kun 12 viikkoa oli täynnä. Töissä kerroin kyllä heti plussan jälkeen (rv 5). Halusin jollekin (miehen lisäksi) kertoa, ja silloiset työkaverit olivat niin hyviä kavereita, mutta kuitenkin tavallaan ulkopuolisia, että tuntui hyvältä kertoa. Toinen syy työkavereille kertomiseen oli se, että pahoinvointi oli jo siinä vaiheessa aika kauheaa, ja sen takia en kaikkea pystynyt tekemään (esim. saunotusvuorot, olin vanhainkodissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi