Lue keskustelun säännöt.
Onko haittaa, jos kuukautisia ei ole ollut vuosiin?
09.12.2008 |
Minulla on käytössä Cerazette-minipillerit ja neljään vuoteen ei ole kuukautisia ollut. Onko tämä ihan ok?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta asiantuntijat voisivat tarkentaa/korjata.