Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku aika sitten lehdessäkin oli todiste, että Silja on miellyttävämpi kuin Viking.

Vierailija
21.12.2008 |

Laivalla tehdyistä 43 raiskauksista 31 oli Vikingiltä.

http://www.kouvolansanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=200826330122



Mun mielestä tämä kertoo jo paljon kumpi laivoista sopii lapsiperheille paremmin.

Täällä AV:llä kun aina sitä Viikkaria yritetään mainostaa parempana ja Siljaa mollataan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kanta-asiakas

Vierailija
2/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Siljan vastaavalla aamiaisella ei. Joten Viking on parempi :-).



Mieheni saa Dinersin kautta hyvän alennuksen Vikingin risteilyistä hyvässä hytissä, joten käytämme Vikingiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kertoo laivan imagosta minkätyyppistä porukkaa kummallakin laivalla käy.

Eli juhlijat ja teinit Viikingillä ja muut Siljalla.

-ap

Vierailija
4/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikingin food gardenin aamiaisella. huonontunu ihan perusaamiaiseksi, ainut ero meriaamiaiseen on skumppa. näin sanoi myös tarjoilija sieltä.

Vierailija
5/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mentiin ravintolaan niin ei ollutkaan meille paikkoja vaikka olin varannut. pystyin todistamaan tilauspaperista mut heidän mukaan ei... johtuu varmaan virolaisesta varaajasta joka ei osannut suomea vaikka valitsin suomen kielisen asiakaspalvelijan. eli missän kohtaa ei toiminut mikään meidän matkalla.

Vierailija
6/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä raiskaamiseen tarvita kuin yksi kusipää. Se on aika pieni prosentti laivan matkustajamäärästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja on nykyään täysin virolaista meininkiä, ei ollenkaan niin tasokas kuin joskus menneinä aikoina.

Vierailija
8/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiva, mutta Silja on parempi. Joskin sielläkin saisi siivota paremmin hytit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän