Joku aika sitten lehdessäkin oli todiste, että Silja on miellyttävämpi kuin Viking.
Laivalla tehdyistä 43 raiskauksista 31 oli Vikingiltä.
http://www.kouvolansanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=200826330122
Mun mielestä tämä kertoo jo paljon kumpi laivoista sopii lapsiperheille paremmin.
Täällä AV:llä kun aina sitä Viikkaria yritetään mainostaa parempana ja Siljaa mollataan.
Kommentit (8)
ja Siljan vastaavalla aamiaisella ei. Joten Viking on parempi :-).
Mieheni saa Dinersin kautta hyvän alennuksen Vikingin risteilyistä hyvässä hytissä, joten käytämme Vikingiä.
Se vaan kertoo laivan imagosta minkätyyppistä porukkaa kummallakin laivalla käy.
Eli juhlijat ja teinit Viikingillä ja muut Siljalla.
-ap
vikingin food gardenin aamiaisella. huonontunu ihan perusaamiaiseksi, ainut ero meriaamiaiseen on skumppa. näin sanoi myös tarjoilija sieltä.
kun mentiin ravintolaan niin ei ollutkaan meille paikkoja vaikka olin varannut. pystyin todistamaan tilauspaperista mut heidän mukaan ei... johtuu varmaan virolaisesta varaajasta joka ei osannut suomea vaikka valitsin suomen kielisen asiakaspalvelijan. eli missän kohtaa ei toiminut mikään meidän matkalla.
Eipä raiskaamiseen tarvita kuin yksi kusipää. Se on aika pieni prosentti laivan matkustajamäärästä.
Silja on nykyään täysin virolaista meininkiä, ei ollenkaan niin tasokas kuin joskus menneinä aikoina.
laiva, mutta Silja on parempi. Joskin sielläkin saisi siivota paremmin hytit.
t. kanta-asiakas