Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli pakko mennä katsomaan uudelleen Kielletty hedelmä -elokuva!

Vierailija
01.03.2009 |

Prosessoin näköjään vahvasti sitä, etten ole enää parikymppinen, nuori, velaton ja vapaa. Tuntuu, että siitä on niiiiin kauan, jolloin tuntui (epärealistisesti), että maailma vain odottaa valloittamistaan... Jotenkin se maailma näyttää näin vähän vajaa 40v. toisennäköiselle. Tahtoo takaisiin nuoruuden ja kaikki avoimet ovet! (Keski-iän kriisihän se tässä tekee tuloaan!)



Muiden kokemuksia ja kommentteja elokuvasta?



(Uskonnollisuudesta on jo oma ketju, joten pliis ei tähän vanhoillislestadiolaisten mollausta!)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, hieno, koskettava elokuva. Ihana tunnelma, kuvattu hyvin nuoruutta, Helsinkiä. Näyttelijät olivat taitavia, visuaalinen elokuva. Nautin. En ole itse lestadiolainen, mutta tunnen lestadiolaisia ja arvostan uskontoaan ja minusta lestadiolaisuuskin oli kuvattu hyvin.



T. Eräs 35v., joka myöskin muistelee tuota aikaa, jolloin tie on auki taivasta myöten :0)

Vierailija
2/2 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se odottava tunnelma vangitsi, ja pienetkin ilmeet ja eleet puhuivat paljon. Suosittelen kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan