------{{{{{{{ HAAHUJEN maaliskuu }}}}}}}------
Kommentit (104)
Mukavaa perjantaita kaikille :)
Pahoittelut *Jennulille* tädistä :(
*Neidillä* onkin jännät paikat, tsemppiä piinailuun! Toivottavasti siellä olisi nyt pikkuinen mukana, plussatuulia! +++++++++
Täällä täytyy vähän yrittää saada muutakin mietittävää kuin pelkkä kuumeilu. Suunnitellaan tässä miehen kanssa nyt useampaakin reissua, ja viikonloput tuntuvat olevan täynnä ohjelmaa pitkälle toukokuuhun. Nyt kun vielä saisi itsensä innostumaan töistä, ja käytettyä työpäivät itse työntekoon, niin ehkä tämä ei olisi niin piinailua... Ja päätin, että jos tästä kierrosta ei tule tulosta, niin menen refleksologille. Tai ehkä kuitenkin jo tässä kierrossa, mä vähän arvon vielä :D
Olen nyt sairaslomalla kolmatta päivää ja päähän ei meinaa mahtua mitään muuta kuin dpo:n laskeminen :p
Sairasloma jatkuu siis vielä ensiviikon torstaihin asti. Kävin näet tänään työterveyslääkärillä ja todettiin että kyseessä on (vasemman jalan) poikittaisen kantavan pakaralihaksen rasitusvamma ja lihastulehdus... Että kiva kiva :( Viikon tulehduskipulääkekuuri ja yöksi relaxiinia sekä lisäksi voi laittaa kylmägeeliä. Ei ole siis pienintäkään asiaa kuntosalille (olen siis taas innostunut käymään salilla) koska kyseessä on lihas johon vaikuttaa kaikki liikkeet, edes painoja ei voi nostaa tai kauppakassia kantaa. Autolla ajaminenkin tuntuu pahalta. Käytännössä tämä tarkoittaisi että pitäisi vain maata koko viikko mutta kuka sitä jaksaa... Ellei ole vino pino leffoja kateltavana... Ja kun ei ole.
Toivottavasti vain ei tule kenkää töistä sillä ensimmäiset työntekijät sanotaan irti ensikuun alussa kun hissejä laitetaan kiinni...
Että sellasta kivaa :/
Ainahan sitä stressiä pukkaa juuri silloin kun pitäis vauvaa yrittäää saada :´( *rusauttaa suklaakarkkipussin auki murheeseen*
Danja, kp15/28 (yleensä), dpo3
BTW, lämpökäyrän mukaan ovulaatio oli sitten kp12:na (o-testiin tuli + kp11) ja juuri sinä iltana pupuilimmekin (myös kp10), joten tässä kierrossa on odotukset suuret ;)
Kirjoittelin aikaisemmin Turkinpippuri nimellä ja se ei jostain syystä enää toiminyt??? No nyt uusi nimimerkki ja toivottavasti uudet kujeet.
Mulla on takana yksi keskeytynyt keskenmeno viime kesältä, todettiin viikolla 13 ja epäonnistuneen lääkinnällisen tyhjennyksen jälkeen jouduttiin tekemään kaavinta.
Syksy ja talvi on mennyt hieman epämääräisten kiertojen kanssa. Kierronpituus on vaihdellut 15-28 päivän välillä.
Nyt on sitten menossa mielenkiintoinen? kierto kp 23 pari veristä viirua paperissa vessa reissulla, siitä lähtien joka päivä pientä tuhrua mutta pikkuhousun suojalla on pärjännyt mainiosti. Eilen ei ollut tiputtelua ollenkaan. Tänään isolla hädällä käynnin jälkeen tuli taas muutama tippa vuotoa.
Mulla on normaalisti pari päivää tuota tiputtelua mutta nyt on menossa seitsemäs päivä.
Mietityttää onko menkat oikeasti alkamassa vai voinko olla raskaana.
Joko heitän kirveen kaivoon raskauden suhteen?
Tein jopa tänä aamuna raskaustestin mutta se oli viallinen ei tullut edes kontrolli viivaa :(
Ei kai se auta kuin seurata. Jänskättää.
Huomenna pitää käydä ostamassa uusi testi jos ei mitään tapahdu ennen sitä ja tiistai aamuna sitten uusi testaus silloin kp31.
Huomaa että en ole kirjoitellut pitkään aikaan kun mokailin lähetyksen kanssa meni eka lähetys omaksi keskusteluksi.
kun olin huolissani Jennulista. Oletko Jennuli kovasti maassa, älä oo. :/Halaisin, jos kyberkädet olis tarpeeksi pitkät! Toivottavasti saat toivuttua hyvin, ja tuut sitten takaisin, koska sua tulee ikävä.
Ja Danja, suklaa auttaa useaan vaivaan! :)
Ja sitten turkinpippuri, ihan mahtavata kuulla susta taas. :)
TURKINPIPPURI: Toivottavasti olisi tärpännyt!
Meillä on aika tarkkaan vuosi takana nyt kolmosen yritystä.
Tuloksena yksi epäonnistunut raskaus (rv 19 asti)
Tänään pudottiin taas korkealta ja kovaa: kp 1/25-28.
Kierto siis piteni nyt 28 pvään kuten aavistelin tuntemusteni perusteella.
Miksi tämä aina tuntuu niin pahalle?
Tää vuosi on ollut niin helvetin pitkä :( ja masentava.
Anteeksi tämä omanapaisuus, nyt vaan tuntuu että pettymys alkaa olla ihan liikaa :(ihan joskus olis kiva päästä vähän helpommalla edes jossain asiassa :(
T:Neiti, suht väsyneenä, kp 1/25-28
Ajatukset pyörii vain yhden ajatuksen ympärillä raskaana vai ei. Kokoajan on sellainen olo että en voi olla raskaana, pessimisti kun ei pety. Vaikka pettyy kuitenkin :)
Yritystä on reiluvuosi takana ja mitä on saatu aikaan yksi keskeytynyt raskaus. Jokainen kuukaus täynnä odotusta milloin ovulaatiota ja milloin kuukautisia, väsyttävää. Nyt en osaa odottaa muuta kuin koska vuoto alkaa kunnolla. Maha on kipeä mutta missää viipyy konnon mega kuukutiset kuten normaalisti.
Masentaa.
Olispa edes raskaustesti kotona että vois testata negan niin pääsis kunnolla kiukuttelemaan. Yks ovistesti löytyis, pystyikö sitä jotenkin käyttämään raskaustestinä?
Neiti 21 tsemppiä. Miksi elämä ei voisi olla joskus ruusuilla tanssia.
Sairasloma tosiaan jatkuu torstaihin asti joten tulin käymään täällä kotona äitini luona. Kankku alkaa voida paremmin joten ilmeisesti ne tulehduskipulääkkeet sittenkin toimivat. Aluksi siis vähän epäilin niitä koska sitä otetaan vain 1kpl/vrk. Uskalsin siis lähteä autolla ajamaan 3h.
Vähän kyllä hirvittää kuinka tässä pläskistyy kun noi äidin avomiehen ruuat eivät aina ole kevyimmästä päästä :p tai suolattomimmasta...
Tämän kierron babyprojektin ´tulos´ selvinnee viikon päästä... Jos testaamaan asti pääsen niin se on aikaisintaan vasta ensiviikon keskiviikkona mutta tosiaan viikon päästä on ensimmäiset merkit alkavista menkoista havaittavissa (jos vanhat merkit pitävät paikkansa). Isot on odotukset sillä tässä kierrossa kaikki loksahti kohilleen ;) Pitäis vain saada jotain muuta ajateltavaa :p
Danja, kp 18, dpo6
täälläkin. En tiedä onko se lähestyvä la vai mikä nyt niin ahistaa. Epätoivoiselta hommalta tuntuu tää. Sunnuntaina meen kuitenkin refleksologille. Kai sitä pitäis ovistikkujakin tilailla.
nau kp 6/28
Ja selkeä PLUSSA sieltä tuli.
Nyt ei meinaa pysyä jalat maassa ja on niin onnellinen olo.
Tietenkin pelottaa meneekö kaikki hyvin jne.
Uskomatonta jos kaikki menee hyvin marraskuussa olis laskettuaika.
Turkinpippuri onnesta soikeana rv 4+2
*TURKINPIPPURI* ONNEA!
*NAULLE* jaksamista
Täällä on jo pahimmasta suosta noustu ja purin treeniin eilen pahaa oloa.
No, siitä hyvästä sain riesaksi järkyt vatsakivut :-/
Seuraavat tsänssit olis sit vast toukokuussa :-( :(
Silloin olis ollu laskettuaika.. PLAAH.
Mut joo, menen treenaamaan, ja taidan tehdä kasvohoidon itselleni piristyksekseni.
Jos ei raskaudu, niin aina voi edes yrittää näyttää hyvälle.
Siihen kun pystyy itse vaikuttamaan edes vähän.
T:Neiti, kp 2/28
Ihanaa saada plussia pinoon!! Toivottavasti saamme vielä lisää :)
Huomenna testipäivä mulla superhyperherkällä Vilja-testillä. Olisin jo voinutkin sillä testata mutten halua noin ajoissa vielä olla asialla. Huomenna dpo 10 että jos sitten jo jotakin näkyisi. En kyllä usko kovinkaan paljon siihen kun oli niin epämääräinen kierto. Mutta oireita olisi vaikka kuinka ja paljon. Ruoka tökkii, tissit ihan sika arat, masua viiltää ja repii, väsyttää..
No korkealta varmaan tiputaan taas kerran koska nuo oireet voi johtua ihan siitä Lugesteron lääkityksestäkin :(
Hermione ja dpo 10
Kivaa kun tulee plussia. Sitä jotenkin paremmin uskoo omiinkin mahdollisuuksiin, kun joku saa plussa =D
Mun tissit vaan kivistää täällä... väsyttää, viluttaa, pahoinvointikohtauksia... en uskalla testata vielä. Odottelen viikonloppuun tai ens viikon alkuun jos ei menkat ala. Kyllä tullaan nimittäin kolinalla alas ja korkeelta jos alkaa.
Olin tänään hoitamassa veljeni muksuja ja 4v tyttö totes, mulle näin: "pitäis sunkin masuun laittaa se vauva". Ihana ;D Voi ku oliskin noin helppoo.
Ai, niin. Eilen katselin hölmö sitä sairaalaohjelmaa ja eikös siinä joku sit synnyttäny. Yritin pidätellä itkua, mutta niinhän se tuli ja purkautu ku tulivuori.. Mies tuli heti vaihtamaan kanavaa ja jotenkin niin ihanasti sano, ettei sun varmaan kannattas näitä kulta katsoo... Ei varmaan kannata, ei. Silti sitä luulee voivansa joskus kokeilla josko onnistuis semmosen ilman itkua katsella.
Irish kp jo jotain 30 (en halua tarkistaa kun tulee vaan paniikki)/33-35
Onnittelut *Turkinpippurille*! Ihanaa <3
*Hermionella* ja *Irishillä* on kanssa jännät paikat. Tsemppiä piinailuun, ja plussauutisia odotellessa ;)
ON: Nyt on otettu "järeämmät" keinot käyttöön, eli uhrasin rahaa CB:n digitestiin, ja tänään on testattu sitä ekan kerran :D Se oli odotetusti nega, mutta tästä alkaa todellinen oviksen metsästys. Tahdon saada suuren, niinhän se meni ;)
Mukavaa (ja plussarikasta?) loppuviikkoa kaikille,
marjapensas kp9
mutta ei yllätyksenä. Ei vaan ole enää yhtään sellainen olo että olisi raskaana. Ja tunnen todella hyvin itseni ja tiedän melkein ilman testiäkin jo koska olen. Noo uuteen kiertoon, nyt oli tosin vasta dpo 10 mutta en usko että testi enää positiiviseksi muuttuu. Minä kun testailen niillä extra herkillä Vilja testeillä :)
Tätiä ootellessa.. Niin ja Irishin plussa uutisia!! Täällä yksi peukut pystyssä odottelee :D
Onnea *turkinpippurille* plussasta!
Tsemppiä *Irishkselle*, toivottavasti se plussa sieltä tulisi! =) Hienoa, että sulla on noin ymmärtäväinen ja hieno mies!
*Marjapensaalle* onnea oviksen metsästykseen!
Elä *Hermione* vielä heitä pyyhettä kehään, dpo10 on kuitenkin vielä suht. varhainen. Paraskin puhuja; itse kuitenkin ryntään apteekkiin testiä ostamaan :p
*ON:* Piinaviikko on siis alkanut ja jännää kovasti. Saisi aika mennä hiukan nopeammin :p
Olen nyt sairaslomapäiviä viettämässä täällä äitini luona ja huomenna olisi tarkoitus lähteä kotiinpäin ajeleen, ylihuomenna sitten virkeänä töihin... Tai sitten ei, on meinaan olo vähän nuhainen ja silmät ajoittain vuotaa... Tosin saattaa tämä johtua kissoistakin; sitä kun ei ole koskaan testattu että olenko allerginen...?
Danja, kp20, dpo8
Hermione, jospa se siitä vielä. Mä oon luullut että aikaisintaan dpo11 voi mitään näkyä herkälläkään testillä.
Ovistestejä tuli just postissa ja vyöhyketerapiaakaan ei oo pitkää aikaa. Muut poppakonstit jätän vähemmälle, syön vaan kalaöljykapseleita joissa on e-vitamiinia ja foolihappoa. Greippimehulla en viitsi enää itseäni kiusata.
nau
Noilla Vilja Sensitive testeillä voi alkaa testailemaan jo dpo 6-7. Ja ostinkin niitä juuri siksi että mun täytyy saada tietää tosi aikaisessa vaiheessa raskaus että saadaan aloitettua mini-hepariini pistokset. Ne on kehitetty juuri tällaisia tapauksia varten. Uskon että olisin saanut edes jonkin asteisen hamun jo tänään jos raskaana oikeasti olisin. Niin ja oireet puuttuu melkein täysin, siksi uskonkin ettei raskautta ole.. tissejä vaan jomottelee mutta se kuuluu Lugesteronin haittavaikutuksiin.
Juu ja tottakai teen varmaan vielä varmistustestejä, viimeistään dpo 14. Kaksi Vilja testiä odottelee vielä kaapissa :D
Tänä aamuna vessassa käydessä tarttui paperiin jotain punertavaa tihrua joten se siitä sitten kai... eipä käynyt tärppi ovistesteistä huolimatta :(
Danja, kp21, dpo9
Jee!!! Mahtavuutta! Tervetuloa odotushaahuihin! :) Tosi kiva, että sinne tulee muitakin alkuvaiheilijoita, kun ne muut on jo niin konkareita. :) Oon tosi onnellinen teiän puolesta. :)
virva
Olen ottanut haltuuni Jennulin kohdun ja täten ilmoitan hänen ottavan pienen aikalisän tähän palstailuun vaikka yritys jatkuukin. Kiitos ja kumarrus.