Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

------{{{{{{{ HAAHUJEN maaliskuu }}}}}}}------

01.03.2009 |

Uusi kuukausi jo alkoikin. Jatketaampa juttua tähän.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä pilvilinnoista!

Uskomatonta miten sitä on saanut itsensä taas tähän pisteeseen. Kaikki, ihan kaikki johtuu mukamas mahdollisesta raskaudesta... En ole testannut, mutta jotenkin vaan on nyt semmonen tunne;) Ja viikonlopun aikana sitten putoon niin korkeelta ettei mitään rajaa! En jaksa enää pettyä ja tiedät että nyt jos menkat alkaa niin olen ihan maassa. Miks pitää lietsoa itselleen tämä olo?

Sanokaa pliis jotain millä saan ajatukset muualle ja itseeni vähän lähemmäs maanpintaa taas...

hulluuden partaalla Irish

42/104 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä punertavaa tihrua ei sitten tullut enempää kuin sen yhden kerran...

Et ole *Irish* ainoa, mulle tarvis kyllä oikein kunnolla hakata päähän järkeä. En vain mahda mitään näiden "oireineni" kanssa; mieliala on jotenkin herkempi kuin yleensä, nännejä aristaa ja nälkäkin vaivaa tavallista enemmän... Näihin löytyy kyllä ihan hyvät selityksetkin mutta kun olen niin järkeä vailla. Kuitenkin sitä sitten tiputaa kovaa ja korkealta alas kuten Irishkin kirjoitti.

Saako Irish udella mikä dpo sulla on menossa?

Tsemppiä meille piinailijoille!!!

Danja, kp22, dpo10

Ps. Nyt se on se dpo10 ja testi polttelee kaapissa :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irish ja Danja ja Hermionekin! Voi kun tulisittekin kaikki tuonne oottamaan, siellä haahuilu on helposti semmosta yksinpuhelua. :) Ja Danja mullakin tuli vähän vuotoa silloin aluksi..

virva, 11+5

44/104 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairahduin sitten tekemään mammaksin OVISTESTIN kun niitä lojui pari kappaletta laatiko perällä. Ei pitäisi intoilla mutta melkein yhtä vahvat viivat oli... Olen joskus aikaisemminkin ihan huvikseen testaillut kierron lopussa ovistestillä ja aina on tullut hyvin hyvin hailakka haamu mutta nyt tuli testiajan sisään aika vahva viiva... Eihän se ole kuin ovistesti mutta mutta... Huoh, pettymys on sitten niin kova ettei mitään rajaa mutta itseppä näitä pilvilinnoja rakentelen pään tilalla hattara.

Miten *Hermionen* tilanne?

Danja, kp23, dpo11

Vierailija
45/104 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole oikeastaan tietoa missä mennään=D

Kp on nyt 35... eli huomiseks odottelen menkkoja viimestään. Viiltelyä alamahassa, lähinnä nivusissa ollut. Muutamana päivänä semmosta menkkamaista juilintaa, mutta ei pahoja ollenkaan. Tissit edelleen kipeät ja iltaa kohden pahenee. Tänä aamuna koira loikkas sänkyyn ja sattu tassulla vähän hipasemaan ja auts!! Melkein huusin ku otti niin kipeetä ;)

En tiiä uskallanko vielä huomennakaan testata. Menee työpäivä pilalle jos tulee nega ja toisaalta jos tulee plussa niin en varmaan voi töitä sittenkään tehdä ;D

Pelottavaa, jännittävää aikaa...

Irish

Vierailija
46/104 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testatkaa jo! :D On niin lupaavankuuloista ettei mitään rajaa. Danja mulla näkyi kyllä raskaus ovistestillä! Ja silloin kun näkyi siinä, näkyi myös r-testissä. Mee testikauppaan het ja sit kerrot. ja Irish noi menkkamaiset säryt.. voivoi niitä oli monena päivänä ja pitkään ja nyt meet testaamaan hus!

Vierailija
47/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jännät paikat. *Irish* ja *Danja* testailemaan heti, ja plussauutisten kanssa sitten tänne!

ON. ei vieläkään ovista.

marjapensas kp13

48/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään merkkejä alkavista menkoista ei vielä ole ollut... Olis mulla yks 10ml r-testi laatikossa mutta en vain jotenkin uskalla tehdä vielä... Sitä kun kuitenkin tippuu sitten kovaa ja korkealta... Jos ne menkat alkaa niin pettymys tulee olemaan niin raju ettei mitään rajaa.

Selaisin vanhaa kalenteria ja silmiin pisti se sivu missä kesällä plussasin (tosin se oli tm). Tein ja sain silloin positiivisen tuloksen jo dpo12, uskaltaisinkohan tehdä jo testin.... Toi r-testi mikä mulla on laatikossa on sellainen kasettimainen ja ohjeissa luki että sen voi tehdä (jo) ensimmäisenä menkkojen myöhästymispäivänä... Saattaisi siis olla liian aikaista tehdä sitä nyt... Vitsi kun olis tajunnut tilata netistä sellasia Vilja-Sensitive raskaustestejä!

Pakko saada jotain muuta ajateltavaa!!!

*Irish* ja *Hermione*, tulkaa tekin ´raportoimaan` tilannetta =)

Danja, kp24, dpo12

Vierailija
49/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tämä!! Mulla olis yks testi tuolla kaapin perukoilla, mutta aion malttaa vielä pari päivää... Pelkään todella sitä pettymystä mikä mahdollisesti on edessä. On saanu itsensä lietsottua todella korkeelle nyt. Mulla on semmosia pieniä pahoinvointikohtauksia jotka olis aika tutunoloisia... samanmoisia kun plussakierroissa on ollu, ei vaan niin vahvana kun viime kesänä. En tiiä... hulluksi minä varmaan olen tullut tai tulossa.

Pari päivää jos vielä malttais...

Irish

Vierailija
50/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

olen kirjoitellut pikkukakkosiin mutta nyt vasta tajusin mikä pino tämä on joten voisin tännekin tupata itseni, jos sopii!

Toista yritämme, yritys alkoi syyskuussa ja ekat tulokset meni kesken 11.12. rv 6, kohdunulkoinen munanjohtimessa, joka jouduttiin napsaisemaan irti. Menetin verta sisäisen verenvuodon takia melkein kolme litraa ensiapuun kahdeksi tunniksi unohdettuna shokin partaalla lähes liikuntakyvyttömänä, joten sitä en edes jaksa eniten surra... eikä itse asiassa koko keskenmenoakaan, kun olin niin lähellä kuolla.

Nyt kuitenkin on kolmannet kuukautiset olleet km:n jälkeen ja kierto tuntuu jo järkeistyneen. Nyt on menossa kp 15 ja ovistuntemuksia oli eilen... kovasti positiivinen olo on, täytyy nyt vain vielä varmistella tänään ja huomenna, jos olinkin väärässä oviksen suhteen. Haluaisin sen itsenäisyyspäivän paketin! Kärsivällisyys ei ole parhaimpia ominaisuuksiani...

TURKINPIPPURI eikös tuo voisi ajankohdaltaan olla kiinnittymisvuotoa kp 23 paikkeilla? Olipa ikävä testi!!! Pitäiskö viedä takaisin apteekkiin ja vaatia uusi? :-) Olis aika kiva kuskata käytettyä testiä...

Jollakin muullakin olis la 6.12. jos nyt tärppäis! Onnea matkaan...

t

Sinisini kp 15/28-30, yk 2 (round 2)

Vierailija
51/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettette taho testata, mut voi että kun tahtoisin jo tietää! :D voitte varmaan yhtyä kyllä tunteeseen.. ;) Jännää. Mitähän turkinpippuri?

virva

Vierailija
52/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sitten vastailin lukematta seuraavaa viestisivua... :-)

Eli siis ONNEA TURKINPIPPURI! eikä mitään kyllä se varmaan on kiinnittymisvuotoa... sitähän se juuri!

Täällä on monella jännät paikat, tulispa paljon plussia. Se kun ei ole itteltä pois se toisen plussa mutta antaa ittelle silti luottamusta siihen että perästä tullaan ja pian...

t

Sinisini ja pumpuliaivot

Vierailija
53/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjia oot sinäkin joutunut kokemaan.

Refleksologilla käyty. Mojovalta tuntui taas hormoni- kohtu- ja munasarjapisteiden käsittely, johtuen varmaan että ovis on lähellä. Melko vahva viiva tuli jo aamulla. Nyt kun vaan lapsi nukahtais niin pääsis laittaan simpat kytikselle :)

nau kp 12/28

muiden testituloksia jännityksellä odotellen...

54/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surkeus... Nyt illalla on alkanut alavatsassa tuntumaan menkkamaista juilintaa... Näinköhän se sitten on tämäkin kierto menetetty :~(

Danja, kp24, dpo12

Vierailija
55/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli menkkamaista jomotusta ainakin! Useana päivänä ennen plussaa ja pitkälti sen jälkeenkin. Monta kertaa luulin, että nyt alkaa kyllä, mutta sitten kumminkaan ei alkanut. Oli aivan erehdyttävästi menkkakivuilta tuntuvaa, välillä selkäkramppeja ja muuta.

Toivon niin, että sulla on sama juttu!

virva, 11+6 eli huomenna riskirajat ylittyy. :)

Vierailija
56/104 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä danja vielä lannistu. Tuttuja raskausoireita noikin.

Olipa tuskaa saada lapsi nukahtaan. Toivottavasti ei tullut itselle liikaa stressiä.

Mieletön jomotus oikealla puolella. Onkohan se ovis. Kyllä oli tehokasta vyöhyketerapiaa sitten.

Virvalle onnittelut etapin saavuttamisesta :)

nau

Vierailija
57/104 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta (ja toivottavasti plussarikasta) viikkoa kaikille!

*Sinisinille* tervetuloa, ja pahoittelut että sinäkin olet löytänyt tiesi tähän pinoon. Sitä ei kuitenkaan kenellekään toivoisi...

*Naulle* ovistsempitykset :)

Ja *danjalle* ja *iriskshelle* edelleen peukkuja, me täällä jännäillään teidän kanssa :)

(.) Ovisplussa CB:ssä aamulla! Sen kyllä tietää mitä tänään tehdään kun päästään kotiin :D

58/104 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairahduin taas tekemään mammaksin liuskaovistestin ja siihen pamahtikin liki tasavahvat viivat. Ryntäsin heti toiselle laatikolle hakemaan raskaustestiä ja siihen sain haamun :D Haamu mutta silti selkeä ettei tarvinnut silmät sirrissä tihrustaa!!! VOI VITSI ETTÄ OON NÄPINÖISSÄ :D

Danja, kp25, dpo13

Ja tiedän että testasin vähän ajoissa mutta en vain enää voinut kärvistellä siinä piinassa :p

Vierailija
59/104 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itsekkin olen aika malttamaton testailija, mutta nyt mulla onneksi on siihen hyvä syy :)

Toivottavasti saat pian tasavahvat viivat!! :)

Omanapa.. odottelee edelleen menkkoja ja uskon että ne tämän tai huomisen päivän aikana tulevatkin. Kaikki merkit on jo ilmassa. Eilen söin kuin hevonen ja masua jomottaa kovasti ja myös pari finniä löytyy naamasta..

nau. Juu se on aika hyvä merkki tulevasta ovulaatiosta kun ne pisteet ovat kipeinä :) Mulla on ne pisteet ihan järkyttävän kipeät aina koska mulla niin kova hormonihärö meneillään. No pääsen taas itsekkin refleksologille varmaan ens viikosta. Nyt kävin itsekkin jo refleksologian 1 kurssin ja olen hieronut paljon miestä kotona ja lisänyt jo valmiiksi sille seksuaalista halukkuutta ens kiertoa varten :D

Hermione joka odottelee tätsyä...

Vierailija
60/104 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaa sinisinin tervetulleeksi!! Eli tervetuloa joukkoon :)

Niin ja tein varmuudeksi r-testin ja se oli puhdas nega, kaipa ne menkat sieltä pian tulee..