Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" HAAVEILIJAT" =)

24.09.2006 |

No niin Hei tansem83 ei tuo haittaa=)mutta saunoit kummiskin:)ja tosissaa onnea uuteen kotiin näin myöhässä=)

Poika nukkuu sikeesti ja telkustakaan ei tuu mitään...mistä hei tulikin mieleen että seuraatteko te lostia?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökukkuja täällä taas... voi kun sais tän vuorokausirytmin kohalleen, on taas ollut niin pitkään sekaisin. Tuntuu että aina on väsynyt paitsi yöllä :(

Kävin viikonloppuna vanhempieni luona enkä saanut yhtään luettua siihen tenttiin :/ Huomenna on ihan pakko tsempata ja lukee oikeen urakalla! Kävin keräämässä päivällä sieniä ja metässä oli ihan kauheesti hirvikärpäsiä :( Vieläkin tuntuu että jossain hiuksissa mönkii sellainen otus. Mistähän ne hirvikärpäsetkin on tänne tullut kun silloin kun olin lapsi ei niitä mun mielestä ollut ollenkaan.

Snowflake:

Kiitos onnitteluista :)

En oo kattonut lostia, mut mies on kattonut sitä hirveesti tietsikalla (eli imuroinu netistä niitä jaksoja vaikka kuinka paljon pitemmällä kun missä se on telkussa menossa) Siitä uudesta Pako-sarjasta on myös katottu miehen kaa ensimmäisen tuotantokauden jaksot ja se oli kyllä mun mielestä ihan huippu!

Ädä78:

Mitenkäs synttärit onnistui? Hauskoja varmaan tuommoiset teema-synttärit, niitä ei vielä silloin tainnut olla, kun itse olin pieni.

Nyt täyttyy mennä nukkumaan, jospa se uni jo tulis. Hyvää alkunutta viikkoa kaikille :)

Vierailija
2/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowflake, miekään en seuraa lostia,C.S.I:tä tulee aina katottuu ja nyt äskettäin alkoi Kovan onnen kundi,joka sekin on ollut ihan hauska.

Eilen saatiin tietää, et miehen sisko on raskaana. Tuli aika yllätyksenä, ku ei hän oo mitään ikinä ees vauvoista sen kummemmin puhunu..No, ehkä hän tänään kertoo enemmän kuhan nähdään. Mukava uutinen kuitenkin:)

Paitsi et mies " leikillään" heitti,että " eihän meijän sit tarviikkaan meijän tytölle sitä kaveria alkaa hommaamaan, ku kerta serkku on tulossa.." Tuon miehen pitäis jo tietää, ettei näillä asioilla saa leikkiä!!:)

Nyt pitää taas mennä,koitan tulla paremmalla aikaa uudestaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Koska meistä haaveilijoista on osa uusia, keräsin vähän yhteen pikkufaktoja meistä kaikista, jotta ois ikäänkuin helmpompi muistaa kukin omana henkilönään ja omine asioineen ja elämäntilanteineen.

Lista on vain meidän kirjotelmista poimittuja tietoja, joten mitäs jos jokainen, joka haluaa, täydentäisi sitä osaltaan siten, että kopsais listan, ja lisää siihen itsestään mitä haluaa ja liittää sen osaksi omaa kirjoitustaan, näin muutaman kirjoittelun jälkeen lista ois kutakuinkin sellainen, että meille uusillekin selviäiski " kuka on kuka" eikä tulisi sekaannuksia mielessään... :o)

Kinttunen: muuttamassa yhteen, juniorihaaveet käynnissä, ei vielä yritys päällä¿

Tansem83: jonkinmoinen ehkäisy, haaveilee ¿tärpistä¿, opiskelee¿

Snowflake: muuttanut isompaan kotiin, 1 poika?, tärppiä odottelee¿

Milenna: yritys käynnissä..?, jonkinmoinen ehkäisy mukana vielä¿ 1 tyttö? Minkä ikäinen?

Mareila: pojat 5 ja 1 v.? opiskelee, haaveilee..

Liipe: ?

Paulinea: itse 35, vaavi 2,5 kk, haaveilee toisesta, odottelee ¿lupaa¿ :o)

Ädä78: lapset 4, 3 ja 1 v 7 kk, asustelee keski-Suomessa, ei vielä aloittanut yritystä¿

Kisumama: 36 v, muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)

Kiia: yritys käynnissä? pidetään peukkuja :o)

Tosi ärsyttävää oli, että ne mun kuvitellut raskausoireet jatkuivat vielä negojen ja tädin tulonkin jälkeen 3-4 pv. Nyt alkavat häviämään, kun on seuraavaan ovikseen enää reilu viikko. Saa nähdä tuleeko ne taas takaisin heti oviksen jälkeen. Se on kyllä epäreilua ja rasittavaa, koska sitten taas kuvittelee, (siis jos pupuillaan " sopivasti" ) että on tärpännyt, ja oireet onkin taas vaan pms. Voi huh!

Mukavaa viikonalkua ja pidetään pino pystyssä!

Vierailija
4/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa iha kivalta,jos kerätään tietoja meistä, ettei tosiaan mene ihmiset sekaisin..

Meillä on 1v.5kk vanha tyttö, ja onhan meillä nyt vielä kumit käytössä,pilleriresepti loppui juuri. Ja sekä minä että mies ollaan 23v.

No, nytpä pitää taas mennä kun tyttö haluaa päikyille:) Saa vaan nähdä, yleensä se on että on kovasti menossa ja sit kun pitäis alkaa nukkua,niin ei nukutakaan yhtään..

Vierailija
5/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ole vielä piinaviikot meneillään?

On niin kiva piinailla muidenkin kanssa :o) Kun omiin piinailuihin on vielä aikaa. Ens viikolla on o-hetki, joten isäntä kyllä joutuu hommiin :o) En oo muuten onnistunut vielä koskaa tikuttamaan ovista, ajattelin taas ens viikolla koklata. Ovisoireet kyllä on aika selvät olleet, mutta tarkkaa h-hetkeä en ole pitkään aikaan hoksannut. Joskus aiemmin oikein kunnon limaklöntti (yök..) ;o) kyllä kertoi jotain, mutta nyttemmin ei sekään ole ollut niin selkeä. Kuitenkin kk. ovat aina ajallaan, joten mitäs luulette, kai mä kuites ovuloin? Jos en ovuloisi, eikö kiertonikin heittelisi?

Hullua bongailla oviksii yms, vaikkei raskautusmislupaa ees oo :o)

Päivänjatkoja taas...

Vierailija
6/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla mukaan tähän ryhmään, jos huolitte, kun meilläkin tilanne on veilä tuolla haaveiluasteella. Yrittämään päästään aikaisintaan joulukuussa. Jotain voisin itsestäni kertoa eli oon 27 v. olen naimisissa ja esikko on 1 ½v.

Vierailija
7/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisumamalle heti kärkeen, kiitokset hienosta esittelylistasta! Yksi pieni virhe oli kyllä mun kohdallani, esikon iästä hävis 6v johonkin!! Eli 10v esikoinen täyttää jo joulukuussa.. Mutta ei se mitään, korjauksiahan on helppo tehdä!

Kukas se kyselikään juhlien kulusta?? (varhaisiän dementia iskeny päälle eikä muista mitään..) Kiitos kysymästä, hyvinhän ne sujui. Vilskettä riitti, ja mieluisia oli paketit. Keijuja ja rinsessoita vilisti talon täydeltä! Mahtui joukkoon yksi Spiderman ja Batmankin!! :) Mieluisin lahja tosin meni vaihtoon, kun oli rikki, Rock Bratziltä irtos pakkausta avatessa pää.. Mutta uuden tyttö sai jo tänään tilalle, ja on onnesta soikeena! (ja mukana tullut cd ehti soida jo satatuhatta kertaa...)

Mä kävin tänään lääkärissä hakemassa särkylääkettä ja lihaksia rentouttavia kuurin, niska-hartianseutu ihan jumissa. :( Saikkua en sanut, joten töissä on pärjättävä, onneks vielä pystyn.

Taitaa mun vauvahaaveet olla kaukaisia tai turhia, kun tässä iltatouhuja kuulostelee niin mies on kuin pyllylle ammuttu karhu, kun ei jaksa lasten iltariehumisia.. :( *huokaa* Lähdempä siis pistämään lapsoset ojennukseen ja petiin!

Vierailija
8/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsoset 10v, keskimmäinen 4vee ja nuorimmainen sen 1v7kk.. :) Ja haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä...

Vierailija
9/44 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäs taas jaksaa aamuvuoroon töihin, kun päivällä pomo soitti ja pyys. Saaha nähä miten jaksan kun ei varmaan uni tuu ihan tarpeeks ajoissa. Ja sit illalla pitäs vielä jaksaa lukee siihen tenttiin, kävin tänään ilmottautumassa siihen niin nyt pitäs kyllä saaha luettuakin.

Kisumama:

Mukavaa, kun olit jaksanut kerätä meille tuon listan, siitä on helppo tarkastaa missä vaiheessa kukin on menossa, kiitos paljon :) Ois tosiaan kiva piinailla jonkun mukana, mä luen aina täällä noita kuukausi-pinoja, kun on niin kiva jännittää kuka pääsee plussaamaan ;) Mua ei kyllä tartte vielä piinailla (nyt kp 17/~26) eikä varmaan kannata muutenkaan, kun ei nuo mun mahikset oo niin suuret. Eli tiputtakaa mut takas maanpinnalle, jos yritän jossain vaiheessa piinailla itseäni. Minäkin kyllä aina tarkkailen oireita ja limoja yms. vaikkei yritetä enkä olevinaan usko, että vois tärpätä näin...

Tervetuloa mukaan lappanen, kiva saada lisää porukkaa!

Ädä78:

Minähän se kyselin :) Hienoa, että juhlat onnistui :)

Tässä vähän päivitystä listaan:

Kinttunen: muuttamassa yhteen, juniorihaaveet käynnissä, ei vielä yritys päällä¿

Tansem83: jonkinmoinen ehkäisy, haaveilee ¿tärpistä¿, opiskelee ja muutamana päivänä viikossa töissä opiskelujen ohella, 23v. ja mies 22v.

Snowflake: muuttanut isompaan kotiin, 1 poika?, tärppiä odottelee¿

Milenna: 23v. ja mies saman ikäinen, vielä kumit käytössä, pilleriresepti loppui juuri. Tyttö 1v.5kk

Mareila: pojat 5 ja 1 v.? opiskelee, haaveilee..

Liipe: ?

Paulinea: itse 35, vaavi 2,5 kk, haaveilee toisesta, odottelee ¿lupaa¿ :o)

Ädä78: lapset 10, 4 ja 1 v 7 kk, asustelee keski-Suomessa, ei vielä aloittanut yritystä, haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä¿

Kisumama: 36 v, muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)

Kiia: yritys käynnissä? pidetään peukkuja :o)

lappanen: haaveilee toisesta, pääsee yrittämään aikaisintaan joulukuussa. 27 v ja naimisissa, esikko on 1 ½v.

Vierailija
10/44 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esittelyyni voi lisätä, että kuopus on 1v4kk =)

Oltiin tänään poikien kanssa puistossa ja voi, että kun ihania vauvoja ja masuja siellä pyöri =) Tuli sellainen olo, että mulle kanssa. Toisaalta kuopus tiputti maan pinnalle, kun keksi että hänellä on hattu päässä ja se riemuralli mikä siitä alkoi huh.

Elikkäs sen verran vielä omista haaveiluista, eli kolmonen olisi ihana, mutta toisaalta tuoreessa muistissa on vaikea raskaus aika (supistuksia rv34 asti sääännöllisinä ja kipeinä sinne rv 41+0 asti, kun poika lopulta päätti tulla keskuuteemme) Tuoreessa muistissa on myös vauva-aika, joka ei siitä helpoimmasta päästä ollut, itkuinen, temperamenttinen, vaativa vauva. Joka nukkui surkeasti ja kiinteiden aloitus oli yhtä h****ä, kun poju kieltäytyi syömästä. Ja nyt ihanainen taaperoni on kovin äidin poika, roikkuu lahkeessa ja karjuu kun teen jotain muuta/pidän toista lasta sylissä etc. Joten hieman tuo oma jaksaminen pelottaa, mutta silti niin ihana on tuo taapero ja liian nopeasti kasvaa. Joten haave kolmosesta elää, tosin jonkun aikaa saa olla pelkkä haave =)

Mutta nyt poju nukkuu, joten mammalla on omaa aikaa.Mukavaa päivää haaveilijoille

Mareila+villipyllyt

Vierailija
11/44 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt, viimeksi tänä aamuna, että tuntuu siltä, että nyt vasta osaisin nauttia sekä raskausajasta että pienokaisesta ja erityisesti myös arvostaa sitä aikaa. Lapsukaiseni ollessa vauva, en oikeastaan muista ajasta muuta kuin sen, että olin kovin väsynyt ja täysin v***nut hänen isäänsä. En muista, että olisin edes oikeastaan tajunnut, miten mielettömän lahjan olen saanut, kun olen oman lapsen tähän maailmaan saattanut, ja sit nyt kun sen tajuaa ja voisi toisenkin todella haluta ja olla siihen valmis, niin epäily siitä, että mies ei varmaan ole valmis ennen kuin on jo myöhäistä, panee kyllä mielen matalaksi. Miehellä on 2 lasta jo ennestään ja on elänyt heidän vauva-aikansa onnellista auvoista perhe-elämää, joten hän ei itsekkyydessään voi käsittää minun kaipuutani. :o( Joten haaveilijat palsta kyllä kasvaa toooooooooosi pitkäksi, ennen kuin mulla mitään ainakaan " luvan" kans tapahtuu, ellei sitten sattuma astu peliin (mitä en mun tuurilla kyllä usko). Elämähän menee yleensä niin, ettei saa sitä mistä haaveilet, vaan sen mitä pelkäät, joten voipi olla että yhden lapsen äidiksi jäänkin. NO, ei siinä mitään aivan loistava tapaus hän onkin, joten siinä mielessä olen kyllä onnekas ja muistan sen kyllä lapsellenikin joka päivä kertoa.

Jaha, jopas tuli taas vuodatettua... No, ehkä se on parempi, että vuodatan täällä kuin isännälle, taitas ottaa jalat alleen aika äkkiä, jos tietäis kuinka " tunteella" asiat mielessä pyörii... miehet juu nou... :o)

No, mukavaa iltapäivää ja kuullaanpas taas toisistamme ja tervetuloa mukaan " uudet" .

Vierailija
12/44 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkan tuosta vauva-ajasta, että tämän kakkosen kanssa, nautin siitä TÄYSILLÄ, esikoisenkin kanssa nautin, mutta osittain aika meni ihmetellessä, että tuoko ihana on minun vauvani ja panikoidessa, onko tämä nyt oikea/hyvä rytmi ja tapahtuuhan kaikki oikeassa järjestyksessä jne Nautin vauvasta, mutta siihen sekoittui älytön suorittaminen. Kuopuksen kanssa taas nautin koko ajasta, ehkä pikkuisen älytöntäkin, kävelin nimittäin huutava ja karjuva pieni vauva sylissä ja sopottelin, että minä rakastan sinua ja suukottelin vaavaa. Olisinpa halunnut nähdä miltä se näytti. Uskoisin, että kolmannenkin kanssa osaisi nauttia vauva-ajasta. Ehkä kolmonen pelottaa enemmän tämän kuopuksen " puolesta" , että vauva vie hänen paikkansa ja haluan, että poju kasvaa vähän.

Sitten vielä esittelyyn, eli kotiäiti olen ja naimisissa. Asustellaan pk-seudulla

M+Poikaset 1v ja 5v

Vierailija
13/44 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aargh!Väsyttää niin vietävästi...poika on varmaan tulossa takas kipeeks tai korvatulehdus ei lähtenykkään=(oon nukkunu koiranunta kun poika herätteli parin tunnin välein=)ihanaa...=)ja duuniin iltavuoroon!viikonloppu on vapaa niin saa levättyä sitten kunnolla.

Mulla on tullu nyt kun ilmat on viilentyny himo lähteä koko ajan lenkile=)käytii eilenkin 2 tunnin kävelylenkillä ja poitsu oli innossaan=)

Mä seuraan taas lostia,csi:ta(molempia)big brotheria kun kerkiän ja pakoa...nää on ne must katsoa=)nyt aamupalalle ja pesulle!Oikein hauskaa päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
14/44 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti menee tuo aika kun ollaan taas jo puolessa välin viikkoa menossa. Eilen en kerennyt tänne kirjottelemaan, kun olin päivän töissä ja jouduin jäämään vielä ylitöihinkin, niin pääsin vasta kuudelta kotiin ja sit olinkin niin väsy et menin suoraan nukkumaan. Sanoin töissä etten pääse kun vasta ens viikolla seuraavan kerran, kun on se tentti ens tiistaina, jos nyt sais sit paremmin luettua.

Snowflaken pojalle paranemisia! Toivottavasti saat ens yönä nukuttua paremmin ja pojallakin parempi olo :)

Kisumama:

Ootko yrittänyt puhua miehelle tuosta, et osaisit nyt nauttia paremmin vauva-ajasta, kun on hyvä mies rinnalla? Vähän vielä kehuja päälle siitä miten hän olisi se oikea mies, jonka kanssa hankkia lapsi :) Jos se siitä kehujen myötä heltyis.

Tässä taas päivitystä listaan:

[b] Kinttunen: [/b] muuttamassa yhteen, juniorihaaveet käynnissä, ei vielä yritys päällä¿

[b] Tansem83: [/b] jonkinmoinen ehkäisy, haaveilee ¿tärpistä¿, opiskelee ja muutamana päivänä viikossa töissä opiskelujen ohella, 23v. ja mies 22v.

[b] Snowflake: [/b] muuttanut isompaan kotiin, 1 poika?, tärppiä odottelee¿

[b] Milenna: [/b] 23v. ja mies saman ikäinen, vielä kumit käytössä, pilleriresepti loppui juuri. Tyttö 1v.5kk

[b] Mareila: [/b] pojat 5 ja 1 v 4kk, kotiäiti ja naimisissa. Asustelee pk-seudulla opiskelee, haaveilee..

[b] Liipe: [/b] ?

[b] Paulinea: [/b] itse 35, vaavi 2,5 kk, haaveilee toisesta, odottelee ¿lupaa¿ :o)

[b] Ädä78: [/b] lapset 10, 4 ja 1 v 7 kk, asustelee keski-Suomessa, ei vielä aloittanut yritystä, haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä¿

[b] Kisumama: [/b] 36 v, muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)

[b] Kiia: [/b] yritys käynnissä? pidetään peukkuja :o)

[b] lappanen: [/b] haaveilee toisesta, pääsee yrittämään aikaisintaan joulukuussa. 27 v ja naimisissa, esikko on 1 ½v.

Toivottavasti onnistui nuo tekstin lihavoinnit.

Nyt pitää yrittää lukee siihen tenttiin ja pysytellä poissa täältä vauvalehden sivuilta ees hetki ;)

Vierailija
15/44 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän meidän taaperon vauva-aika ja täytyy myöntää että ei siitä tullut täysillä nautittua. Koko ajan tuli mietittyä mitä pitää itse syödä että maitoa riittää ja osaako sitä huomioida vauvaa tarpeeksi:) Näin jälkeenpäin suorastaan naurattaa tuo oma panikointi...

Vaikka meillä yritys pääseekin käyntiin vasta vuoden vaihteessa niin nyt jo on tullut mieleen raskausaika. Kaikkein suurimpana peikkona mielessä pyörii tuo ennenaikaisuus mitä esikon kanssa silloin oli. Osaako sitä sitten edes nauttia siitä raskaudesta, kun nyt jo pelottaa ennenaikaisuuden mahdollisuus? Että sitä tuleekin joskus mietittyä näitä asioita jo liiankin varhaisessa vaiheessa:D Lohduttaudun kuitenkin sillä, että on olemassa pelkopoli;)

-lappanen-

Vierailija
16/44 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munhan pitäs olla siihen tenttiin lukemassa....

lappanen:

Itse pohdiskelen samaa, että noinkohan osaan raskausajasta ollenkaan nauttia vai panikoinkohan koko ajan onnistuuko raskaus, kun kerran olen keskenmenon saanut :/ En usko, että osaan ainakaan alkuraskaudesta (varmaan ekoista 12 viikosta) nauttia ollenkaan vaan pelkään koko ajan milloin alkaa vuoto ja tulee km. Tuntuu, että nyt on lukenut niin paljon kaikesta mikä voi mennä pieleen, ettei enää meinaa uskoa miten kaikki vois mennä hyvin, varsinkin kun olen melko pessimistinen kaiken suhteen muutenkin...varaudun aina pahimpaan ettei sitten pettys niin pahasti vaikka eiköhän sitä kuitenkin pety ihan yhtä paljon. Pitäs osata olla surematta etukäteen, koska kaikkihan voi myös mennä hyvin.

Nyt rupeen oikeesti lukee siihen tenttiin...

Vierailija
17/44 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vaan taas pölähdän tänne tällee yhtäkkisesti ku oon ollut enemmän kotipaikkakunnalla kuin opiskelukämpillä, missä käyn kerran viikossa, ja täällä ei oo nettiä ku koulussa.

Kuten aikaisemmat haaveilijat saattavat ehkä muistaa mun viime keväisen jännäämisen niin nyt on taas jotakuinki jokseenki samanlainen tilanne..täti perhana ei oo taas ilmaantunut ajoissa. Helevata helevata. :) Prääääh. No niiin..jospa se sitten joskus kp 100 taas osais tiensä oikeeseen osoitteeseen. ;)

Vierailija
18/44 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yritin tulla kirjoittelemaan, muttei sivut toimineet oikein kunnolla kun en päässyt kirjautumaan! Höh.

Kinttusella on sit jännät paikat! Siis onko sulla kierto heitellyt paljonkin, vai voisiko olla mahdollista että olis vaikka napsahtanutkin?? Pidän peukkuja kuitenkin! :)

Jahas, kello rientää, pitää pukea pienet ja lähtee töihin. Palaan paremmalla ajalla...

Vierailija
19/44 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen; Mä ainakin muistan sun jännäyksen silloin aiemmin..harmillista, et kierrot menee sekaisin..toivotaan että tällä kertaa ois plussan aika:)

Omaa napaa vähäsen..Hitto,kun tämän ikänen ihminen ei osaa edes laskea..Viikonlopulla pitäis alkaa menkat, mutta kun tuossa laskeskelin, niin se olikin sattunut just ovispäiville meijän hommat(piti ihan laskurista tarkistaa..jälkeenpäin tietty:( )..ja kun pilsuja on tullut tosiaan syötyä miten sattuu:(..Nyt sitten kun tuota on alkanut ajattelemaan,niin tietysti kroppa alkaa tuottamaan ihmeellisiä oireita yms..Ei sais edes ajatella koko asiaa,ettei tulis stressiä-->menkat myöhästyis ihan vaan sen takia.. No, se siitä..:)

Vauva-ajasta ootte jutelleet.. Miusta tytsin vauva-aika oli mukavaa, tyttö oli niin kiltti,eikä paljo ylimääräsiä huudellut. Tietty välillä mietin kovastikin, onko tää nyt normaalia, teenkö oikein jos teen niin tai näin..Ja kun sukulaiset tykkäävät kertoa omia mielipiteitään joka asiasta, niin välillä se todella oli rasittavaakin, mut kun kerta vauva oli hyväntuulinen, hyvin syöneen näköinen :) ja ihokin hyvässä kunnossa,niin eipä nuo voineet siitä sit valittakaan.

Pitää taas rientää..

Vierailija
20/44 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen:mulla oli viime kierrossa kp60!kyllä se oli hermoja raastavaa kun tuli tehtyä raskaustestejä varmaan 10=)Plussasäteitä puhallan=)

tansem83:kiitoksia!viime yö nukuttiin kokonaan mutta poitsu on vieläkin kipeän=(kova yskä ja nuha.o mulla on kaks huominen viel töitä ja sitten viikonloppu vapaa!josse sit saisi levätä!

Tänään on iltavuoro niin kerkiän paremmin olla vauva sivuilla!Tänään tulee mun lemppari ohjelma Lost!Meijänki pitäs imuroida se netistä niin näkis sit kaikki!Ne jää aina niin jännään kohtaan et hyvä kun unenpäästä saa kiinni=)Nyt lähen siivoamaan ja pyykkäämään...