Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

------{{{{{{{ HAAHUJEN maaliskuu }}}}}}}------

01.03.2009 |

Uusi kuukausi jo alkoikin. Jatketaampa juttua tähän.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Danja! :D Mahtavaa! Mää melkee arvasin kyllä. :) Hyvä olla jälkiviisas aina!

Hermione, voi HÖH! Saisitte kyllä kaikki tulla tosi äkkiä tonne odottajiin. >:( Senkin tyhmä haikara kun erehtyy.

virva

Vierailija
62/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisinille tervetuloa! Vaikka tosiaan toivoisi ettei kenenkään tänne tarvitsisi tulla...

Arvatkaa mitä tein äsken??? =D Plussatestin!! Kädet tärisee, pelottaa!!!!! En malta odottaa miestä kotiin, että pääsen kertomaan. Viivat on miltei yhtä punaisia molemmat!! Huh, ei pysty nyt muuta.... Ihanaa!

Irish epäuskoisen onnellisena!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut sinulle ja toivon niin todella että nyt kaikki menisi hyvin! Paljon suojelusenkeleitä matkalle mukaan :) Minä kyllä jo melkein odotinkin sulta plussa uutisia, niin hyvät oireet sulla oli jo matkassa ;) Tuhansittain halauksia!!

Jep, tätiä ei näy ja lääkärin mukaan se johtuu Lugesteronista. Saan seuraavaan kiertoon vähän köykäsemmän Luge- reseptin jos sitä seuraavat menkat siiten tulisi jo ajallaan tai sitten ne voisi jäädä kyllä ihan kokonaan tulemattakin ;)

Hermione tätiä ootellessa..

Vierailija
64/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää arvasin! justiin tänään sanoin siskolle puhelimessa, että luulen haahuihin tulevan vielä yhen plussan. :DD Oon siis kertonut sille että juttelen tämmöisellä palstalla. Voi että! Jee. Tulkaa nyt vaan sitten äkkiä odotushaahuihin mun seuraksi!

virva, riemussa!

65/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa *Irish* :D fiilikset on varmasti katossa! Säkillinen tarrasukkia mukaan!

ON: Tilasin eilen uusia raskaustestejä joten enköhän pääse ylihuomenna uudestaan testaamaan. Toivottavasti se haamu muuttuu selväksi plussaksi!

Mitään merkkejä alkavista menkoista ei ole tullut. Yleensä alkaa tuhrutteleen 2-5pv ennen menkkoja mutta nyt ei minkäänlaista. Myös aamulämmöt ovat edelleen ylhäällä ja nekin yleensä laskevat kahta päivää ennen menkkoja. Myös nännit ovat hiukkasen arat...

BTW, pikkusisko ilmoitti juuri olevansa raskaana... En oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa...

Danja, kp26, dpo14

Vierailija
66/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanuus kun plussia tulee. Toivotaan että menee kummallakin hienosti loppuun asti!!!

Arvaatte vaan kuinka kovasti täälläkin on hinku sinne odotushaahuihin. Toivottavasti ei tää flunssan tynkä häiritse tärppiä. Mies on enemmän kipeenä, mut hän on onneks jo hommansa hoitanut ovispäivänä. Nyt vaan yritän ottaa rennosti ;)

Ja Hermionelle äkkiä uus kierto alkuun. SE kierto.

nau kp 14/28 dpo2

Vierailija
67/104 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt aamulla hanat aukes ja itselläkin on parempi mieli, nyt vaan odottelemaan taas ovista, nyt mulla onkin Fertestit kaapissa odottelemassa ja ne on ehdottomasti parhaat ovistestit. Ne saa ottaa aamupissasta, onneksi :)

Vierailija
68/104 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*DANJALLE ja IRISH:lle * Onnittelut!

*SINISINIlle* tervetuloa joukkoon mukaan

Täällä arki rullaa ihan perussettiä, kp jotain, olisko 11 menossa, muttei sillä väliä kun mieskin on poissa. Ovis taisi olla eilen, eli lyhyttä, 25 pvän kiertoa olisi taas luvassa ilmeisesti. Ihme poikkeus tuo viime kierron 29 pvää.. harvinaista..

Mies onkin ollu kuukauden poissa, ja kuukauden päästä tulee vasta takaisin..

vähän ikävä jo olisi.. sillee, et sais hetken aikaa irti arjesta itsensä ja pääsisi vaikka lenkille yksin tms. Tai et joku muu tekis ruuan joskus.

Kovasti se tiedusteli et joko sit se pikkukolmonen saatais alulle (potee aivan järkyttävää vauvakuumetta..) Noh, katsoo nyt..

Olo on taas pahenemaan päin kun se laskettuaika lähestyy mikä ois ollu.. :-/

Eiköhän se tästä taas sitten helpota, toivon mukaan.

Päivät menee töissä, lasten kanssa ja treenatessa. ihan kivasti olen saanut kroppaa timmimmäksi :-) mies yllättyy kun tulee kotiin :-)

T:Neiti kp Jotain.

Vierailija
69/104 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Irikshelle* ja *Danjalle*. Kovin suuria yllätyksiä plussa eivät kyllä olleet ;) Toivottavasti *Danjan* viivat siitä vahvistuvat, ja pääsette siskon kanssa odottamaan yhdessä. Jos kaikki menee hyvin, niin sehän voi olla suurikin ilo.

*Hermionelle* pahoittelut tädistä, mutta tässä on se onni, että joka kerta on uusi onnistumisen mahdollisuus :)

ON. Ovis oli ja meni, ja nyt on lugetkin aloitettu. Kovat odotukset tähän kiertoon, toivottavasti kaikki menisi hyvin...

t. marjapensas kp 17(ehkä)

70/104 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken uuden raskaustestin tuli niiiiiin PLUSSA :D

Mutta tokihan se oli aavistettavissa kun aikaisemmin sain sen haamun. Menkat on nyt toista päivää myöhässä eikä ne ole koskaan mulla myöhässä!

Onnellinen Danja, kp28/26 eli rv 3+6

Vierailija
71/104 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän isot onnittelut sinne!! Ja paljon enkuleita mukaan matkaan!! Halauksia!!

Täällä kärsin edelleen tätiä ja iso täti onkin. En edes muista koska näin paljon olisin vuotanut. No ihan hyvä vaan koska viime ultrassahan mulla oli jokin sirppimäinen nestekeräytymä kohdussa ja lääkäri ennusteli tiputusvuotoa viime kierrolle mutta se jäkin sitten tulematta. Taitaa nyt tulla ulos :)

Huomenna teen jotain tosi extremeä!! Aloitan mehupaaston!! Ihan suolihuuteluineen kaikkineen. Sitä olisi tarkoitus jatkaa 5 päivää :) Muutaman päivän olen jo ollut salaatti/vihanneskeitto linjalla ja huomisesta asti pelkkää luomumehua ja vettä.

Haluan vain että kun seuraavaksi olen raskaana niin sillä vaavilla olisi mahdollisimman myrkyttömät ja hyvät kasvu olosuhteet meikäläisessä. En uskalla ottaa mitään riskiä kun ajattelee seuraavaa raskautta. En haluaisi enää 5 km:a tähän perään :(

Pitäkäähän naiset mulle peukkuja jotta onnistun :)

Vierailija
72/104 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olin päässyt kirjautumaan ja rohkenin ensimmäisen kerran tänne taas kirjoitella, niin eiköhän netti tehnyt temput ja olen nyt ollut kuukauden ilman nettiä.. :/

Mutta toisaalta hyvä, en olisi kestänyt kun Danja ja Irish piti porukkaa niin pitkään jännityksessä ennenkuin testasivat. Nyt pääsin kerralla lukemaan koko kuukauden pinon eikä tarvinnut aina odottaa seuraavaan päivään ennenku pääsis lukemaan kuinka teidän kävi. Ja aivan mahtavastihan siinä kävi :) Onnea Plussasta molemmille :)

Vielä oon ihan hukassa täällä, kun ei oikein vielä tiedä kenestäkään yhtään mitään.. Monet eivät varmaan enää muista minun kuukauden takaista kirjoitusta, eli kaksi alkuraskauden keskenmenoa olen kokenut aiemmassa suhteessani.. nyt kuvioissa uusi mies joka alkuun ei ollut kovinkaan innokas lapsentekoon mutta onkin nyt yllättäen näyttänyt vihreetä valoa.. mihinkään varsinaiseen yrittämällä yrittämiseen ei ryhdytä, tein sitä exän kanssa ja sain itseni lähes hermoromahduken partaalle kaikkien greippimehujen, punkkujen ja ovistikkujen kanssa... Eli tulee jos on tullakseen.. ja toivottavasti tuleekin ja pysyy sitten matkassa mukana :)

kommentoin teidän juttuja lisää sit kun edes opin tuntemaan kuka on kuka :) siihen menee varmaan hetki :)

*Pocahontas

Vierailija
73/104 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tuon esittelypinon ylemmäs, niin pääset siihen tutustumaan. Siihen muutkin päivittämään tarvittaessa tietojaan...

Vierailija
74/104 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli se mielessä eilen mutta unohdin sen sitten tyypilliseen tapaani. Eli nyt sitten vain kaikki uudet esittäymään niin voin vaikka päivättää sen sitten :)

Niin ja en tainnut vielä toivottaa tervetulleeksi Pocahontasta! Tosiaan tervetuloa tänne meidän kanssa höpisemään ja suuret pahoittelut menetyksestäsi. Halauksia!

Terveisin Hermione

75/104 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän on ollut sellasia tuntemuksia että menkat alkavat; alavatsaa juilii ja jotain tihruakin tuli pikkiriikkisen... :( Ei oikein tiedä mitä siitä ajattelis...

Lisäksi kunnon flunssakin vaivaa ja töissä pitää ulkona olla :(

Danja, rv 4+1

Vierailija
76/104 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vieläkin sitä menkkaoloa joinain päivinä, silloin aluksi oli koko ajan. Tuhrua tuli tuohon aikaan parina päivänä. Käy lukemassa albert-kaarina.blogspot.com niin voit verrata. Mutta elä vielä tuosta huolestu! olin ihan satavarma silloin, että tää on nyt tässä, mutta niin vaan näkyi sitten syke ja myöhemmin liikkuva tyyppikin.

Se menkkaolo on niin samanlaista kuin kasvukivut. mulla oli tosissaan niitä melkein koko ajan johki rv6 asti, sitten ain joinain päivinä jonnekkin 8-9 viikoille. Sitten oli pitkä tauko, ja nyt niitä on taas aina joinain iltoina, välillä tosi kovaakin. Ja neuvolan täti sanoi, että kohdussa voi olla vanhaa kuukautisverta, joka tulee nyt sitten pois kun kohtu alkaa niin kovan puhdistelun tulehdusten estämiseksi.

virva, 12+5

Vierailija
77/104 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvää toivottelen. Menkkaolosta ei kannata huolia, toivottavasti ei tuu enempiä vuotoja.

Täällä alkaa piinaviikko. Eilen just katsoin teemalta dokkaria simppojen matkasta muniksen luo, niin kovin työläs homma on niillä. Ihmeeltä tuntuu raskautuminen. Toivottavasti sen ihmeen kuitenkin sais taas kohdata.

nau dpo7

Vierailija
78/104 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä. Onneksi noi pienet tuhruvuodot on tavallisia, mutta kyllähän ne aina pelästyttää. Toivottavasti kaikki menisi hyvin!

*Naulle* tsemppiä piinailuun. Täällä vähän samassa tilanteessa, ens sunnuntaina voisi normaalisti odotella menkkoja. Näin viime yönä unta, että olin raskaana, mutta koska unessa en tiennyt kuka on vauvan isä, niin luulen että se viittasi enemmän eilen nähtyyn Mamma Mia! elokuvaan kuin mihinkään muuhun :D Kyllä on taas sellainen olo, että eipä tästä taaskaan tainnut mitään tulla, mutta toisaalta on siihen sunnuntaihin taas aikaa...

t. marjapensas dpo6

Vierailija
79/104 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danja: älä vielä turhaan huolestu. mennkamaiset kivutkin voivat olla raskausoire. myöskään tuhruvuodota ei kannata huolestu jos sellaista ilmenee, sitä saattaa kuulemma tulla myöhemmässäkin vaiheessa raskautta erityisesti silloin kun menkkojen pitäis tulla.

Naulle ja Marjapensaalle tsemppiä piinailuun.. miten päivät piinaviikoilla tuntuvatkin niin pitkiltä

ON: tais jäädä meidän yrittämine ihan tähän yhteen kiertoon... mies sanoi, ettei sittenkään ole vielä valmis tekemään lapsia minun kanssa... yllättäen olen ihan rikki. juuri kun kaikki näytti järjestyneen ja oltiin asioista samaa mieltä. Täsää kuussa ei kuitenkaan tainnut tärpätä... dpo 11, tänään tein huvin ja urheilun vuoksi testin ja puhdastakin puhtaampi negahan se oli. joten kai tässä nyt vaan menkkoja odotellaan.. ja odottamaan, että mis vielä joskus haluaisi suoda minulle mahdollisuuden olla äiti :(

*surullinen pocahontas kp 26/28-29

80/104 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos *virvaliekki, nau, marjapensas ja pocahontas*.

Ne lauantain tuntemukset olivat varmaan kohdun kasvusta johtuvia "kipuja" sillä eilen ja tänään niitä ei ole ollut. Myöskin toi pikku tihru jäi siihen pariin pikku tippaan pikkuhousunsuojassa joten saattoi vain olla että "paikat" olivat vähän kuivat...

Sitä vain ajattelee ja pelkää että tässä käy samalla lailla kuin viimeksi eli paljastuu tuulimunaksi :( Sen takia ei oikein tohdi täälläpäin kertoa kenellekään...

Täällä päin neuvolassa ultrataan vain vatsan päältä sillä laitteet ja lääkäri pitää "tilata" tänne. Tuli kuitenkin mieleen, että jos oikein kunnolla vetoais siihen miten viime kerralla kävi, oikein kovasti huolestuttaa ja pelottaa ettäonkohan taas kyseessä tm niin saiskohan anottua sen varhaisultran alakautta...? Tai vaikka lähetteen Keskussairaalaan...? Muutoin se on sitten keikka yksityiselle gynelle heti kun viikkoja on tarpeeksi!

Pikkusiskolle kerroin kuitenkin kun hänkin on tosiaan raskaana ja se meidän laskennallinen ero on vain 10pv. Myös äidille kerroin että hänestä tulee nyt kerralla tuplamummo :D

Ei oikein vieläkään meinaa uskoa todeksi, osittain varmaan siksi että konkreettisia oireita ei vielä ole tullut paitsi nännit ovat arat. Mies joka päivä kyselee että "onko mammamainen olo" <3

Flunssakin ehti tässä iskeä ja sen kanssa olen nyt painiskellut että kumpi saa yliotteen. Töissä olen tietysti ollut ja koittanut parhaani mukaan pärjätä vaikka nenä vuotaa jatkuvasti ja silmätkin vetistää. Nyt saan onneksi levätä parin vapaapäivän ajan ja toivottavasti tämä nuhakin olisi sitten paljon helpompi parin päivän päästä!

Danja, rv 4+3