------{{{{{{{ HAAHUJEN maaliskuu }}}}}}}------
Kommentit (104)
Tänään pamahti niin vahva ovisplussa testiin etten ennen ole moista nähnyt!! Paljon vahvampi viiva kuin mitä se kontrolliviiva, kivut on jo kovat.
Niin ja tänään on vasta kp 15!! Yleensä saan sen plussan vasta kp 18 ja munis on irronnut kp 19.
Eli kyllä joo suosittelen Refleksologi käyntejä alkukiertoon :D
Marjapensas. Kumma juttu.. ja mielestäni aina tällaisissa tiputteluvuoto jutuissa nimenomaan ne pitäisi pistää alakautta, että ne ihan oikeasti tehoaa.
Minä laitan ne ihan mielellään alapäähän kun ei ne niin halpojakaan ole. Että saa varmaan kaiken hyödyn niistä irti. Ja mullahan yritetään niillä tukea myös raskautta joten en uskalla edes ottaa riskiä. Ärsyttäväähän se toki on.. pelata Lugejen ja pikkuhousunsuojien kanssa..
Jep, jos lähtis ostoksille ja sitten kotiin odottelemaan iltaa ja peitonpöllyttelyitä :D
Hermione kp 15 ja Superovisplussa!!
meinasin tulla toivotetteleen Hermionelle superovista, mut en ehtinytkään :) Tärppionnea kovasti! Ja kaikille muillekin tietty!
nau rv4
*nau* ja *hermione* tiedoista :)
*hermione*, mä vielä sanoin sille gynelle, että olen ottanut ne suun kautta, niin se sanoi, että niin ne pitikin. Ja jatkan nyt sitten sillä kun käsky niin kävi, se kun on kuitenkin paljon vaivattomampaa (laiska mikä laiska) ;) Ehkä ne pikkuhiljaa vaikuttaa (koputtaa myös puuta)...
Viikko töitä, ja sitten lomalle. Ihanaa, olen odottanut sitä tyyliin koko alkuvuoden :) Toivottavasti vain ovis tulee ennen, sillä mennään heti loman alkuun sukuloimaan pariksi päiväksi, joten siellä ei todennäköisesti paljoa puuhailla. Mutta edes se ei haittaa, oon niin loman tarpeessa ;)
t. marjapensas kp 5