mitälapsen koulukaveriille lahjaksi kun unohdin ostaa?
Kommentit (12)
jossa kerrotte, että menette/ viet lapset yhdessä myöhemmin leffaan / teatteriin / nukketeatteriin / konsrettiin yms. katso netistä mitä paikkakunnalla on tarjolla ja mihin hintaan. Varaa liput noin viikon kahden päähän ja varmista päivämäärä sankarin vanhemmilta heti huomenna lasta juhlista hakiessa. Jos ok. maksa liput ja viettäkää mukava ilta tai sitten vaihdat päivämäärän heille sopivaksi.
Ainakin meilläpäin koululaisten lahjat on tuota luokkaa olleet. Mitä ihmettä keksitte ostettavaa kaupoista 10 eurolla (just joo jotkut värikynät tai karkkipussi ja sarjis, arvaan ma).
Meilläpäin lahjat 5-10 e. Tingin tuosta 5 e välillä kun noin 20 synttärit vuoden aikana. Jos lahjaan laittais 20x20 joka vuosi niin ei oikein budjetti kestä.
Pojille jalkapallo, taskulamppu, legoja. Tytöille legoja, pet shoppeja, kirjepaperia.
Ainakin meilläpäin koululaisten lahjat on tuota luokkaa olleet. Mitä ihmettä keksitte ostettavaa kaupoista 10 eurolla (just joo jotkut värikynät tai karkkipussi ja sarjis, arvaan ma).
Minusta ainakin on hyvä, kun lahjat ovat sellaista kuluvaa tavaraa, jotka eivät jää lojumaan nurkkiin, vaan käytetään pois.
Itse olisin aika vaivautunut, jos sen arvoinen saatais. Onneksi ei ole kilpavarustelu lahjoissa vielä pesiytynyt tänne Savoon :-)
lahja voi ollakin joskus kalliimpi, varsinkin kun voi olla alesta ostettu, mutta esi. 5e ja karkkipussi on tosiaan riittävä
Meilläpäin lahjat 5-10 e. Tingin tuosta 5 e välillä kun noin 20 synttärit vuoden aikana. Jos lahjaan laittais 20x20 joka vuosi niin ei oikein budjetti kestä.
meijän tytön synttäreille tuli kaveri mummolasta. Mummo / äiti oli unohtanut ostaa lahjan (ei kyllä ois ollut väliä vaikka ois tullut ilman lahjaakin). Mummo oli hakenut vintiltä jonkun vanhan barbin (kopio, ei aito) ja sille vaatteita. :)
tyttö kyllä isoon ääneen kertoi nuken historian ja miten mummo on itse tehnyt sille nuo vaatteet. JA siinä sattui olemaan muitakin aikuisia kuulemassa. Minulle tuo asia oli ihan ok ja ajattelin, et he osaavat kierrättää ja kun tyttönikin oli ihan tyytyväinen. Muitten aikuisten ilmeet kyllä sitten kertoikin mitä olivat asiasta mieltä.
Makuuniin, Hoploppiin, spice iceen tms.