Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä ostatte vielä kolme vuotiaille lapsille BABY mallisia haalareita?

Vierailija
27.02.2009 |

Mun kokemuksen mukaan noista ei ole muuta kuin haittaa, kun lapsi opettelee pukemaan itse. Esim. meillä on vuosittain muutamia lapsia (n. 3v), joilla on tuon mallisia haalareita ja lapsia joutuu AINA auttamaan, mikä tarkoittaa sitä, että haalari pitää pukea lapselle. Ja kyseessä ei ole sellainen lapsi, joka ei osaa pukea itse, koska lapsi kuitenkin osaa pukea itse villahaalarin..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavoinhan se puetaan kuin vyötärömallikin.

Vierailija
2/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman Sommen. 104 - > koissa vetskari ei mene alas asti. Haalari on oikein söpö .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameen ja mekon kanssa parempi. Miten vaikeuttaa pukemista?

Vierailija
4/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi osaa pukea haalarit itse

Vierailija
5/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-vuotiaalla on kaksi haalaria, joista toinen baby- mallia ja toinen vyötärömallia. Kumpikin menee ihan yhtä sujuvati (tai uhmatessa hankalasti) päälle. Ehkä kyse onkin siitä, että niitä joille 3-vuotiaana ostetaan baby-haalari, vanhemmat pitävät vauvoina kauemmin ?

Baby-mallit ovat söpöjä ... noin kokoon 92 cm asti!

Vierailija
6/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan!

Vierailija
7/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useasti kaksi vetoketjua, molimmilla puolilla yksi, tai sit yks joka menee lahkeeseen asti. äitiyspakkauksen haalari on hyvä esimerkki, eli on sellainen leveä pussukka :D

Vierailija
8/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sellaisen pukeminen on muka hankalaa? Meillä 1v6kk vanha pukee ihan itse baby mallisen haalarin. Joten on se kumma jos aikuinen tai isompi lapsi ei sellaista päälle osaa pukea.