Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?
Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
No saatettiin vähän karman toimia helpottaa lämmittämällä takana ajaneen auton kuskia, mutta kyllä se vaan silti hyvältä tuntui silloin :)
Olin tuolloin Turussa töissä ja silloin tällöin käytiin työkaverin kanssa Auran.aakson ABC:llä lounaalla, sinne oli helppo meidän työpaikalta mennä Jaanintietä pitkin. En tiedä mille se nykyään siellä näyttää, mutta silloin oli ABC:lle ajaessa vasemmanpuoleinen osuus rakennettu asuntoaluetta täyteen, oikealla puolella oli peltoa ja aukeaa vielä.
Noo, siinä aika alussa oli pysäkillä poliisien kamera-auto parkissa ja työkaveri sanoi ääneen että toi pitää takaisintullessa muistaa ettei käy vahinkoa. Alue oli taajamaa, eli 50 km/h rajoituksella vaikka oli näennäisesti tosiaan sellaista peltoaukeaa toiselta puolelta.
Noo, tultiin takaisin syömästä ja kun taitettiin Jaanintielle, saatiin peräpuskuriin roikkumaan joku hermostunut autokuski. Työkaverin ilme muuttui vähän pirulliseksi, hidasti pikkuisen vielä, ajettiin jotain 40 km/h, siinä oli vielä ohituskieltoaluetta. Siirsi ajolinjan lähelle keskiviivaa ja jurruteltiin takaisin töihin rauhallisesti, nähtiin jo kaukaa että se kamera-auto on edelleen pysäkillä.
Autoja tuli vastaan silleen, ettei se auto päässyt ohittamaan kunnolla, kunnes oltiin riittävän lähellä poliisien autoa. Työkaveri hidasti entisestään, takanaoleva kuikki katsomaan keskiviivan yli oikeaa kohtaa ohittaa ja kun työkaveri siirsi auton lähelle reunaviivaa, tää hermostunut takapuskurin nuuhkija löi kaasun pohjaan ja painoi ohi miljoonaa.
Vähän matkan päässä kamera välähti ja se samainen kuski ilmeisesti seisoi jarrujen päällä mutta myöhäistä se sitten enää oli.
Ilkeää, mutta ah, niin ihanaa.
Olet ehkä vähän väärin käsittänyt tämän karma asian. Et vaikuta kovin älykkäältä tapaukselta tekstisi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin ettei tätä ketjua olisi kannattanut avata. Että tämä on täynnä koston- ja vahingonhimoissaan kiehuvia vastenmielisiä ihmisiä.
Selasit kuitenkin yli 200 viestiä... Karma kostaa sinun taipumuksesi ylistää itsesi.
Väärin :D Tulen aina uuteen pitkään ketjuun avaamalla viimeisen kommenttisivun. Siitä näkee helposti, kannattaako enää osallistua. Nytkin tulin samalla tavalla: avasin keskustelun, hyppäsin viimeiselle sivulle ja loikin taaksepäin kohti omaa kommenttiani tarkistamaan, onko siihen vastattu.
Eikö kukaan muu tee näin? Suosittelen. Olen muuten nyt tyytyväinen, koska ilmeisesti sinä olet tyhmä.
Tämä on tosi julma esimerkki, mutta muistan tämän varmaan ikuisesti.
Isäni kuoli kun olin 6-vuotias, ja tästä puolen vuoden kuluttua aloitin koulun. Luokallani oli poika, joka irvaili jatkuvasti isäni kuolemasta, ihan sairain sanakääntein (mm. "nyt sun faijas on taivaassa jumalan orjana"), kiusasi asiasta päivittäin.
Kahden vuoden päästä, ollessamme kolmannella luokalla pojalta löytyi syöpä ja hän taisteli elämästään. Parantui kyllä, mutta muistan jo tuolloin lapsena ajatelleeni, että siitäs sait.
Julma esimerkki siksi, että kaikki oltiin pieniä lapsia, mutta säilyy yhä muistoissa.
Eräs henkilö sai tietää, että minä uskon Jumalaan ja hän alkoi haukkumaan minua sen jälkeen todella julmasti, erityisesti siitä hän jaksoi jatkuvasti muistuttaa, että kuinka me uskovaiset olemme kaikki vähä-älyisiä ja että se on todistettu tieteellisesti. Sitten sain hänet suostumaan siihen, että meille molemmille tehtiin Mensan älykkyystesti ja olimme testattavina samaan aikaan. Hän sai tulokseksi 84 ja minä taas 134. Muistan ikuisesti hänen järkyttyneen ilmeensä kun totuus paljastui hänelle. Eipä ole sen jälkeen kuullut puhetta minun vähäjärkisyydestäni saati muuta paskaa uskovaisista.
Haukkukaa vaan kamalaksi mutta...
Ala-asteella minua kiusattiin siitä, koska olen tummaihoinen (en ihan musta vaan mokanvärinen). Neekeriksi usein haukuttiin. Pääkiusaajani oli ylittämässä tietä ja katsoi taakse ja virnuili ilkeästi minulle. Valitettavasti hän ei katsonut eteensä vaan joutui auton työtäisemäksi. Oli pitkään sairaalassa ja sain rauhan. Tunsin vahingoniloa häntä kohtaan.
Tästä tuli mieleeni, että miksi tämä eräs ryhmä saa jättää autojaan ihan minne sattuu? Välillä noita autoja näkee kauppojen ovienkin edessä, siis siinä ei ole parkkipaikkaa, vaan auto ajetaan siihen oven eteen ja sitten kauppaan huutamaan.
Tämä eräs ryhmä on nykyään virolaiset vi***päät. Täällä Espoossa kuulemma nää maailman parhaat hupututett (aina pitää olla hupparin supu kaljun päällä) , jotka ovat about aina kännissä tai ainakin jokin kaljatölkki (Saku) kourassa, joskus kuulemma myös ajaessaan, ovat uhkailleet Espoon kaupungin pysäköinninvalvojia turpaanvedolla kun ovat antaneet lapun tuulilasiin...
Siis mitä helvettiä?
Aina se lautta lähtee sinne etelään missä on onnela, tervemenoa ettei pahemmaksi ylly (:
Teinitarinaa: ysiluokkalainen henkilö, lätkäjätkä, koulun kovis ja pahin suunsoittaja, joka haukkui kaikkia ja kaikesta, otti erityisesti hampaisiinsa "kaapista tulleen" tyttöparin. Heitti ilkeitä lepakkovitsejä, kiusasi ja ilkkui ja yritti saada muutkin pilkkaamaan näitä tyttöjä. No, koulun päättäjäisissä oli tapana antaa erilaisia hauskoja ja positiivisia palkintoja oppilaille, kuten "vuoden blondi", "vuoden hokari" yms. Nämä olivat oppilaiden itse äänestämiä palkintoja oppilaiden ehdottamille ja valitsemille henkilöille, ja ne olivat arvostettuja ja haluttuja juttuja. Tämä kaveri odotti selvästi kieli pitkällä, minkä hauskan palkinnon hän saa, mutta pettymys suorastaan loisti hänen kasvoiltaan, kun hän ei saanutkaan yhden yhtä "kunniamainintaa" - ja kaverin ilme synkkeni myrskylukemiin, kun hänen vihaavansa tytöt kuulutettiin lavalle hakemaan "vuoden parin" palkintoa kaikkien yhdeksäsluokkalaisten raikuvirn aplodien säestyksellä. Tytöt suorastaan säteilivät, koska tämä osoitti, että pilkkaajista huolimatta suurin osa kouluyhteisössä hyväksyi heidän rakkautensa täysin.
Mun mutsi jaksoi jankuttaa mulle röökinpoltosta. Ikinä en mennyt röyhyttämään hänen nokkansa eteen enkä pyytänyt rahaa. Olin töissä ja rahoitin itse tupakat. Hän ei antanut rahaa koskaan vaikka muut saivat, koska minä vaan poltan ne rahat kuulemma savuna ilmaan.
Hän manasi ja ennusti jostain 15-vuotiaasta asti mulle keuhkosyöpää ja kurkkusyöpää, yleensäkin syöpää.
Lopetin omaehtoisesti kyllästyttää niin ja poltettuani parikymmentä vuotta. En lyönyt edes rumpua aiheesta, miksi olisinkaan. Uhalla tuli poltettua ainakin alkuvuodet.
En ole toistaiseksi sairastunut syöpään
Muutama vuosi sitten mutsi itse sai peräsuolisyövän, jonka hoito oli hankalaa, mutta toistaiseksi on oireeton ja parantunut. Kävi kyllä mielessä muistella vanhoja hänelle, mutta en kehdannut ikkuna matkalle tilanteessa. Hullua sanoa, että hänen sairastumisensa todella tuntui payback-tilanteelta.
Muutenkin aina osoittelemassa muita ihmisiä aikoinaan ja heidän syöpäisyysmahdollisuuksiaan. Kun isäni kuoli sydämen vajaatoimintaan, sekin oli mutsin epäilyn mukaan syöpää.
Mieheni veli vaimoineen jaksoi vuosikaupalla kertoa meille, kuinka heillä menee hyvin. Kaikessa olivat kertomansa mukaan parempia kuin me, varsinkin heidän avioliittonsa oli niin paljon vakaampi ja onnellisempi. Lasten kanssa tein kaiken väärin, vain he tiesivät, kuinka lapsia kasvatetaan, ruokitaan ja puetaan oikein.
Nyt tämä uskomaton superpari on eronnut, eivät ole minkäänlaisissa väleissä keskenään. Pienempi lapsi ei tapaa isäänsä ollenkaan ja isompi on jo nyt, 11-vuotiaana, jämähtänyt täysin tietokoneelleen yksin.
Me sen sijaan olemme edelleen onnellisia yhdessä ja ne huonosti kasvatetut lapset ovat hyviä koululaisia, joilla on paljon kavereita ja pari kivaa harrastusta. Mitehän tässä nyt näin kävi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.
Leskeä ei saa häätää omasta kodistaan. Toivottavasti saitte karmalta oikein kunnon mojauksen kun kohtelitte surevaa ihmistä kuin roskaa.
Eivät olleet naimisissa. Roskana hän kohteli meitä alusta lähtien, joten sai maistaa ihan omaa lääkettään 😉
Kotikuntani jonkun v#₩$¥n metsästysyhdistyksen (?) paskamaisin julmin metsästäjä sai syövän. Osa suolesta lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaverini inhosi ylikaiken lapsia, haukkui ja halvensi. Hän tuli raskaaksi (ex)miehensä kanssa ja huomasi raskauden liian myöhään eikä siten voinnut tehdä aborttia ja joutui pitämään lapsen. Karma is bitch. Toivon lapsen puolesta, ettei äiti kohtele höntä kaltoin
Se, että joku noin inhoaa lapsia, on yleensä merkki jostain käsittelemättömästä traumasta, jonka vuoksi on ihan hyvä, että tämä henkilö ei niitä tee.
Eli vahingonilosi on tyhmää ja julmaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kotikuntani jonkun v#₩$¥n metsästysyhdistyksen (?) paskamaisin julmin metsästäjä sai syövän. Osa suolesta lähtee.
Kerro nyt, mikä hänestä tekee julman? Pelkkä metsästäminen ei sitä kyllä ole, jos metsämies kunnioittaa saalista ja ikiaikaisia tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen runopoika Jimi ja joogaptja nainen.
Turun keskustassa teurastettu "refugees welcome" tyyppi.
Se nainen jonka mamu raiskasi Jyväskylässä. Halusi puhumalla selvittää asian, jolloin se RAISKATTIIN uudelleen 😂
Pippa Bacca
Elin Kranz
Kilttimiehet ovat niin syvästi onnellisia tästä Kranzista ettei ole tottakaan. Naisten suojelun ja alentamisen estämisen nimissä postaavat nettiin äärimmäisen alentavia kuvia ruumiista.
Elin Kranz ylisti avoimesti monikulttuurisia suhteita, ja esiintyi kuitenkin videollakin jossa jotain rotujen välistä aktia simuloitiin. Tietysti tämä pahoittaa valkoisten kilttimiesten mielen.
Kun yksi Elinin lemmikeistä raiskasi ja tappoi sitten Elinin, niin totta kai noista kuvista, missä on luonnottomiin asentoihin väännetty Elin alapää paljaana, röhähti kilttimiesarmeijan röhönauru.
Kun tuollaista tapahtuu, niin on aivan turha pelata millään säälikortilla. Ei siinä nähdä ihmistä vaan petturi.
Ja sieltä kilttimies jo ilmoittautuikin lällättelemään. Ei kuitenkaan kehdannut "omalla nimellään".
Elinin virhe tuli siinä että hän yritti nähdä hyvää miehissä. Ja tyhmäähän se olikin, koska esimerkiksi kiltin miehen mielestä sopiva rangaistus tällaisesta luottamisesta on se, että Elinistä postataan kuvia nettiin kuolleena ja alapää levällään. Riemumielellä.
Elin Krantz ei esiinny monikulttuurisuusvideolla, tämä on Elinistä esitetty valhe. Koska Elin vastusti rasismia niin hänestä voi levittää valheita tämän kuoleman jälkeen.
Musiikkivideolla esiintynyt nainen on erään sivuston mukaan ruotsalainen näyttelijä Michela Eklund.
En tiedä karma vai mikä, mutta vanhempani oli pihi. Ja hän pihisteli nimenomaan kun kyseessä oli minun elatukseen kuuluvat asiat kuten ruoka ja vaatteet. Kaksi muuta sisarusta saivat melkein kuten muutkin sen ajan tenavat. Vanhempani säästi projektiin ja tämä raha siis nipistettiin siitä, mikä olisi mennyt mun normaaleihin kuluihin. Ikävä kyllä projektin toinen yrittäjä oli huijari ja vei n. 80 % vanhempani rahoista. Se siitä projektista. Minunkin on ollut vaikea unohtaa kohteluni.
:-DDDD kirjoitti:
Eräs henkilö sai tietää, että minä uskon Jumalaan ja hän alkoi haukkumaan minua sen jälkeen todella julmasti, erityisesti siitä hän jaksoi jatkuvasti muistuttaa, että kuinka me uskovaiset olemme kaikki vähä-älyisiä ja että se on todistettu tieteellisesti. Sitten sain hänet suostumaan siihen, että meille molemmille tehtiin Mensan älykkyystesti ja olimme testattavina samaan aikaan. Hän sai tulokseksi 84 ja minä taas 134. Muistan ikuisesti hänen järkyttyneen ilmeensä kun totuus paljastui hänelle. Eipä ole sen jälkeen kuullut puhetta minun vähäjärkisyydestäni saati muuta paskaa uskovaisista.
50 pistettä on sen verran iso ero, että on täysin mahdotonta olla samalla aaltopituudella vaikka kuinka hengittelisi syvään.
Olisiko tämä karmaa. Mulla oli kaveri, jonka kanssa jouduin tekemisiin vähän pakosta muiden kavereiden kautta. Jostain syystä tämä otti minut joksikin elämässä menestymisen vertailukohteeksi. Tokihan hän menestyi paremmin: oli merkkiauto, hoikempi ranne, lapsiakin pari, fiksu mies.
Viimeksi nähdessä hän oli plösähtänyt täti-ihminen, tukka tätikiharoilla ja ihan hillitön meikki ja reilusti ylipainoa. Mulla on nykyisin asiat ihan hyvin monelta kantilta katsottuna ja näytän vielä aikalailla samalta kuin silloin 15 vuotta sitten. Niin, ja niitä merkkiautojakin on useampi. Jos se nyt minkään mitta on.
En ole valitettavasti nähnyt. Toivon, että kiusaajani saisivat kunnon opetuksen. Sillä he ovat niin paljon aiheuttaneet minulle harmia, etten tiedä toivunko tästä ikinä täysin. Välillä en edes tunne itseäni ja haluaisin olla se oma itseni joka olin aikaisemmin. Ennen kuin kukaan tulee sanomaan, että täytyy antaa anteeksi niin on pakko todeta etten pysty. He eivät koskaan tule minulta anteeksi pyytämään ja olisivat varmasti todella iloisia jos kuolisin. Niinpä minulla on oikeus olla katkera, eikä antaa mitään ymmärrystä heille. He eivät olleet edes mitään "huonossa" olossa olleita vaan hyvistä perheistä eli mikään syy ei selitä käytöstä. Tietysti ihmiset voivat kasvaa ja asenteet muuttua, mutta uskon itse lottovoittoonkin enemmän kuin siihen, että joskus osoittaisivat empatiaa. Itse en halua edes heitä nähdä. On tullut niin paljon vuosien aikana katseltua, että ihan ällöttää. Luultavasti heillä tulee silti olemaan hyvä elämä ja samat "huonot" arvot periytyvät seuraavallekin sukupolvelle. Onnellisia loppuja on vaan saduissa ja paha saa palkkansa. Olisihan se silti kiva uskoa.
Entisellä ystävällä oli aina rahaa ja varaa kaikkeen. Nykyään hänellä ei ole rahaa juuri mihinkään ja viettää muutenkin holtitonta elämää. Nykyään itselläni on rahaa kaikkeen haluamaani ja elämäni on tasapainossa.
Eräs miljonääri riisti työläisiä 50 vuotta, olis seksisti, rasisti ja ampui safareilla uhanalaisia eläimiä. Sitten eräänä päivänä häneltä jäi avaimet sisälle, hovimestarilla vapaapäivä ja joutui odottamaan 15 minuuttia ennen kuin vara-avain tuotiin.