Minne rodoksella kannattaa mennä lasten kanssa?
Kommentit (11)
Tarkoitatko käyntikohteita vai minne kannattaa majoittua?
En matkusta lasten kanssa mutta vois kuvitella että
Falirakin vesipuisto
Aquarium
Farma, pieni eläintarha
Hop on hop off, minijuna ehkä ei ole toiminnassa nyt
Throne of Helios leffa
Veneretkiä on vaikka mitä
Riippuu tietty lasten iästäkin, ja onko kulkupeliä käytettävissä.
Löytyykö sieltä sellaista tekemistä joka ei maksaisi maltaita?
Olisiko joku Faliraki. Rodoksen kaupungissa kannattaa myös käydä, muttei majoittua, kun siellä ei ole hiekkarantaa. Itse olin Lindoksessa, only adults-hotellissa. Ranta oli upea, mutta siellä ei ollut mitään palveluja, joita lapsiperheet kaipaavat, siis rannan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku Faliraki. Rodoksen kaupungissa kannattaa myös käydä, muttei majoittua, kun siellä ei ole hiekkarantaa. Itse olin Lindoksessa, only adults-hotellissa. Ranta oli upea, mutta siellä ei ollut mitään palveluja, joita lapsiperheet kaipaavat, siis rannan lähellä.
Mitä palveluja lapsiperheet kaipaavat?
Me kävimme siellä lapseni ollessa pieni ( 17 vuotta sitten) ja hän rakasti vanhaa kaupunkia, jota piti vähän ritaripaikkana.
Lisäksi hän tykkäsi käydä pikkuputiikeissa, kahviloissa ( syömässä toasteja :D), uimassa meressä ja uima-altaassa. Kävimme myös perhoslaaksossa, Lindoksessa, vuokrasimme auton ja ajoimme saaren läpi, Seitsemällä lähteellä ( mistä hän muistaa parhaiten sen, kun tultiin ulos luolasta, sekä kahvila-alueella pyörineet riikinkukot) Sekä akvaariossa.
On turistirysä, mutta myös tuo vanhakaupunki on yksi Unescon maailmanperintökohteista. Lisäksi varma lämpö ja helppo paikka lapsen kanssa.
Lapset liikkuvat vanhempiensa kanssa ja pystyvät liikkumaan normaalisti heidän kanssaan ympäri saarta. Jotkut paikat ovat enemmän lapsia(kin) kiinnostavia, jotkut vähemmän...
Voisin muuttaa Rodokselle. Kahdesti olen käynyt siellä, ensimmäisen kerran 1990 teininä, oli ryyppyloma iltaisin, täysin älytöntä sen ikäisiltä, vaikka vanhemmat ja sisarukseni olikin mukana ja pari serkkua, sekä heidän vanhemmat. Samanaikaisesti siellä oli lomalla pari kaveriani kahdestaan samalta paikkakunnalta, mutta eri hotellissa, heidän kanssa innostuttiin kumoamaan joka ilta halpaa akoholia. Me oltiin Esperia -hotellissa pari vk..
Jotta muutkin nauttisivat lomasta niin kauemmaksi muista lomanviettäjistä.
On