Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuurin siivooja Tuula

Vierailija
19.02.2015 |

Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:34"]

Siis KUKA se Vesan tosifani on? Näin viime viikolla pätkän, jossa naikkonen kulki ympäri kauppaa ja kaikki oli ihaanaaa oih oih Vesa mmm ihanaa?! Kanava vaihtui äkkiä :-o

[/quote]

Se on vanha ohjelma ja samalla tavalla tuli kylmät väreet sen jutuista:"Vesa, Vesa, Vesa, Vesa...." Aluksi sen luuli olevan huumoria, mutta ei se ollutkaan, valitettavasti.

Vierailija
42/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:51"]

Jee, samaa mieltä.Vauva on kyllä söpö, mutta aina äitinsä sylissä, Vesakin vois välillä kantaa vauvaa, niin ei tulisi niin kaukainen tunne isästä.Saas nähdä onnistuuko tämä suhde.toivotaan että onnistuu.Vesa on kyllä muuttunut edukseen ulkomuodoltaan.Siivooja Tuula on varmaan sellainen kiltti ihminen ettäei varmaan ole ensimmäisenä aiheuttamassa murheita huonolla köytöksellä kellekään.Ihan mukava ohjelma ja paljon tsemppiä koko porukalle.

[/quote]

Viime jaksossa selvisi syy tuolle miksi Vesa ei kanna vauvaa, flimmeri. Ihan hyvä syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 08:54"]

Vieköhän se silmät päästä kun suhde loppuu, kun se autokin piti palauttaa.

[/quote]

Eikö se auto ollut sillä Vesan afrikkalaisella missimorsiamella?

Vierailija
44/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:31"]Mistä Katmandulle nainen? Itse olisin mennyt, mutta tykkäsikin Elovena-tytöistä ja oon tummatukkainen. [/quote] Eiks se nomenomaan sanonut, että elovenatyttö ei tarkoita vain blondeja, vaan kuvaa ennemminkin naistyyppiä henkisesti?

[/quote]

Eikö se ole sama asia? Henkinen blondi?

Vierailija
45/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:23"]Aika pelottava. Onneksi ei asu mun naapurissa... [/quote] Mullakin nousi kylmät väreet kun sain vision, että aamulla kun lähtee duuniin se hyppää nurkan takaa eteen ja huutaa iloisesti huomenta.Koko päivä pilalla.

[/quote]

Ja sen kimakka ääni vihloo korvia, kylmää hikeä pukkaa kun kuulee tuon äänen.

Vierailija
46/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:26"]

Mä haluan Tuuriin! :) Mun elämäni pyörii niin erilaisissa ympyröissä ja erilaisten ihmisten kanssa, joten tuo olisi ihana elämysmatka.

Suoraan sanoen melko hajutonta ja mautonta tämä ihmiskunta mun työpiireissä on, ei ole mitään mitä kytätä tai arvostella... Olenkin jo pyytänyt että menisimme kesälomareissulle Tuuriin, ´musta olisi ihana katsella erilaisia ihmisiä.

T:insinööri ja insinöörismiehensä

[/quote]

Menkää ja majoittukaa vielä siihen Versailles-tyyliin sisustettuun Hotelli Onnenkiveen. itsellä tuo hotellikokemus on vielä haaveena, mutta vielä se toteutuu.

Vierailija
47/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:26"]

Mä haluan Tuuriin! :) Mun elämäni pyörii niin erilaisissa ympyröissä ja erilaisten ihmisten kanssa, joten tuo olisi ihana elämysmatka.

Suoraan sanoen melko hajutonta ja mautonta tämä ihmiskunta mun työpiireissä on, ei ole mitään mitä kytätä tai arvostella... Olenkin jo pyytänyt että menisimme kesälomareissulle Tuuriin, ´musta olisi ihana katsella erilaisia ihmisiä.

T:insinööri ja insinöörismiehensä

[/quote]

Menkää ja majoittukaa vielä siihen Versailles-tyyliin sisustettuun Hotelli Onnenkiveen. itsellä tuo hotellikokemus on vielä haaveena, mutta vielä se toteutuu.

[/quote]

Ehkäpä vielä sinne pääsemme :) Ja ehdottomasti tuohon hotelliin! 

- insinööri ja perheensä

Vierailija
48/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:31"]Mistä Katmandulle nainen? Itse olisin mennyt, mutta tykkäsikin Elovena-tytöistä ja oon tummatukkainen. [/quote] Eiks se nomenomaan sanonut, että elovenatyttö ei tarkoita vain blondeja, vaan kuvaa ennemminkin naistyyppiä henkisesti?

[/quote]

Eikö se ole sama asia? Henkinen blondi?

[/quote]Eloveenatyttö on naiivi, mutta itsenäinen ja viaton. Sinnikäs, viisas ja ahkera, mutta aina liian kiltti.

Vierailija
49/112 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/112 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nousi kylmät väreet kun sain vision, että aamulla kun lähtee duuniin se hyppää nurkan takaa eteen ja huutaa iloisesti huomenta.Koko päivä pilalla.

visio= vesan mesen rekkari :)

Vierailija
51/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on eksynyt joku kultturelli palstalle ;) ei alennu katsomaan Tuuri ohjelmaa...

Vierailija
52/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:41"]

Tänne on eksynyt joku kultturelli palstalle ;) ei alennu katsomaan Tuuri ohjelmaa...

[/quote]

Mutta eksyi kuitenkin tänne ketjuun ihan vartavasten kertoakseen mielipiteensä tuulipukukansasta. :D

Vierailija
53/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun käytiin Tuurissa, nähtiin kaupassa itse Vesa Keskinen! Jospa seuraavalla käynnillä nähtäisiin myös Jane ja lapsi, olis ihan mahtavaa.

Vierailija
54/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:58"]Viimeksi kun käytiin Tuurissa, nähtiin kaupassa itse Vesa Keskinen! Jospa seuraavalla käynnillä nähtäisiin myös Jane ja lapsi, olis ihan mahtavaa.
[/quote]

Just katoin tuossa Tuurin kyläkauppias -ohjelmassa miten joka välissä joku tuli onnittelemaan ja höpöttelemään. Hitto että itseä ärsyttäisi jos ei jetkeä saa olla siellä rauhassa!

Vierailija
55/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Tuula on ihme hissukkka, en varmasti tulisi toimeen sen kanssa. En ole käynyt Tuurissa ei tyyliäni .

Vierailija
56/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on varmasti mukava,iloinen ja ihana ihminen.Olis varmaankin helppo aloittaa ihka uudessa työpaikassa,jos Tuulan kaltainen ihminen olisi neuvomassa.Pidemmän päälle tuollainen hössötys rupeis pikkuhiljaa ärsyttämään.

Vierailija
57/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin nähdä Keskisen! Sanoisin hänelle moi siinä toivossa, että hän moikkaisi takaisin ja kuulisin sen möreän äänen. Et voiko se olla aito...

Vierailija
58/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on aivan ihana ihminen. Minä vain en kestäisi päivääkään työkaverina.

Vierailija
59/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:20"]

Minäkin haluaisin nähdä Keskisen! Sanoisin hänelle moi siinä toivossa, että hän moikkaisi takaisin ja kuulisin sen möreän äänen. Et voiko se olla aito...

[/quote]

Luulen, että Vesalla on sama "ongelma" kuin mun veljellä, eli kun joutuu puhumaan vierailla ihmisille (ja varsinkin kauniille naisille) ääni madaltuu ainakin pari oktaavia (oikeasti en ymmärrä mistään oktaaveista mitään, mutta no, madaltuu kuitenkin huomattavasti). Oikeasti pirun ärsyttävän kuuloista.

Vierailija
60/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Katmandulle nainen? Itse olisin mennyt, mutta tykkäsikin Elovena-tytöistä ja oon tummatukkainen.