Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuurin siivooja Tuula

Vierailija
19.02.2015 |

Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kuma että Tuulan tapaiset on ihmisten mielestä aitoja. Jos minä introvertti ja ujo ihminen olen aito kukaan ei ihastele. Jos tässä elämässä on jotain oppinut niin sen että "olet vain oma itsesi" on huonoin mahdollinen neuvo.

Vierailija
22/112 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:23"]

On se kuma että Tuulan tapaiset on ihmisten mielestä aitoja. Jos minä introvertti ja ujo ihminen olen aito kukaan ei ihastele. Jos tässä elämässä on jotain oppinut niin sen että "olet vain oma itsesi" on huonoin mahdollinen neuvo.

[/quote]

Sinä sinä sinä. Kuka tässä nyt sua on haukkunu? Tai edes puhunut sun kaltaisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:58"]Viimeksi kun käytiin Tuurissa, nähtiin kaupassa itse Vesa Keskinen! Jospa seuraavalla käynnillä nähtäisiin myös Jane ja lapsi, olis ihan mahtavaa. [/quote] Just katoin tuossa Tuurin kyläkauppias -ohjelmassa miten joka välissä joku tuli onnittelemaan ja höpöttelemään. Hitto että itseä ärsyttäisi jos ei jetkeä saa olla siellä rauhassa!

[/quote]

Kyllä ne on vaan palkattu sitä ohjelmaa varten. Normaalisti se ukko paahtaa siellä menemään naama tiukasti luurissa eikä vilkaisekkaan ympärilleen.

Vierailija
24/112 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:26"]

Mä haluan Tuuriin! :) Mun elämäni pyörii niin erilaisissa ympyröissä ja erilaisten ihmisten kanssa, joten tuo olisi ihana elämysmatka.

Suoraan sanoen melko hajutonta ja mautonta tämä ihmiskunta mun työpiireissä on, ei ole mitään mitä kytätä tai arvostella... Olenkin jo pyytänyt että menisimme kesälomareissulle Tuuriin, ´musta olisi ihana katsella erilaisia ihmisiä.

T:insinööri ja insinöörismiehensä

[/quote]

Menkää ja majoittukaa vielä siihen Versailles-tyyliin sisustettuun Hotelli Onnenkiveen. itsellä tuo hotellikokemus on vielä haaveena, mutta vielä se toteutuu.

[/quote]

Ehkäpä vielä sinne pääsemme :) Ja ehdottomasti tuohon hotelliin! 

- insinööri ja perheensä

[/quote]

Että oikeen insinööris ihmisiä, ei varmaan ole sellaisia ennen Tuurissa nähtykään. Insinöörit on kuulemma viisaita.

Vierailija
25/112 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:09"]

Mä haluan Tuuriin! :) Mun elämäni pyörii niin erilaisissa ympyröissä ja erilaisten ihmisten kanssa, joten tuo olisi ihana elämysmatka.

Suoraan sanoen melko hajutonta ja mautonta tämä ihmiskunta mun työpiireissä on, ei ole mitään mitä kytätä tai arvostella... Olenkin jo pyytänyt että menisimme kesälomareissulle Tuuriin, ´musta olisi ihana katsella erilaisia ihmisiä.

[/quote]

Menkää ja majoittukaa vielä siihen Versailles-tyyliin sisustettuun Hotelli Onnenkiveen. itsellä tuo hotellikokemus on vielä haaveena, mutta vielä se toteutuu.

[/quote]

- insinööri ja perheensä

[/quote]

Että oikeen insinööris ihmisiä, ei varmaan ole sellaisia ennen Tuurissa nähtykään. Insinöörit on kuulemma viisaita.
[/quot.

Ja tosi käytännöllisiä ;)

Vierailija
26/112 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:23"]

[/quote]

Sinä sinä sinä. Kuka tässä nyt sua on haukkunu? Tai edes puhunut sun kaltaisista?

[/quote]

Minä minä minä juuri. Että saisi ihastelua aitoudesta, pitää olla hirmu pirtsakka, käyttäytyä vähän niinkuin lapsi, intoilla kaikesta. Ja se on sitten aito? Minun mielestä se on päinvastoin vahva suojakuori, joka sanoo että ethän voi olla mulle vihainen (tai väkivaltainen) kun olen näin herttainen söpöstelijä. Ei varmaankaan kaikilla mutta monella, enkä tietty tiedä kuuluuko Tuula niihin. 

Vierailija
27/112 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Vesa ajattelee kun anoppikin tulee puoleks vuodeks Suomeen? Ei taida löytyä ainakaan yhteistä kieltä Vesalta ja anopilta.

Vierailija
28/112 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää romanttisen ja kiihkeän yön Tuulan kanssa. M32

Vierailija
29/112 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:09"]

Junttien ohjelma..tuulipuvut taas hehkuttaa :)

[/quote]

Ei pelkästään noin. Myös moni kitchin, campin ja tahattoman tilannekomiikan ystävä pitää kyseisestä sarjasta, sillä siitä puuttuu tositv:lle tyypillinen laskelmoitu käsikirjoitus ja ihmiset siinä ovat aidosti friikkejä. Esim. jakso vanhojen, väsyneiden ja hitteihinsä kyllästyneiden kasari-ysäristarojen (Sabrina, Samantha Fox, Dr. Alban) vierailusta Tuurissa oli täydellisen kuivaa huumoria alusta loppuun. 

Vierailija
30/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula aivan paras ihminen tuurissa,kävimme perjantaina ostoksilla.Tuula halasi ja jäi ihana kuva hänestä.Paljon terkkuja Karstulasta!!!!!!!!!!!

Vierailija
31/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa kaikki ihmiset olisi Tuulan iloisuudella varustettu!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Vierailija
32/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:09"]

[/quote]

[/quote]

- insinööri ja perheensä

[/quote]

[/quote]

Et kuule arvaakaan, miten viisaita me oikeastaan olemmekaan! Siksi menemmekin tuonne esittäytymään!

Vierailija
33/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:08"]

Minä minä minä juuri. Että saisi ihastelua aitoudesta, pitää olla hirmu pirtsakka, käyttäytyä vähän niinkuin lapsi, intoilla kaikesta. Ja se on sitten aito? Minun mielestä se on päinvastoin vahva suojakuori, joka sanoo että ethän voi olla mulle vihainen (tai väkivaltainen) kun olen näin herttainen söpöstelijä. Ei varmaankaan kaikilla mutta monella, enkä tietty tiedä kuuluuko Tuula niihin. 

[/quote] Ihmiset on erilaisia. Sinähän tässä nyt arvotat, latelet ittelles vaatimuksia, joista syytät keksittyä "kaikkia muita ihmisiä". Oo ihan rauhas oma ittes, äläkä harmittele, kun et täytä kuviteltuja vaatimuksia.

[/quote]

Tuulan tyyppisen persoonan jälkeen ujon ihmisen seura voi olla "hermolepoa". Hyvä, jos työkavereina on molempia, koska pelkästään ääripäitä edustavien ihmisten kanssa työskentely olisi raskasta. Ujojen ihmisten ja ylivilkkaiden hössöttäjien lisäksi tarjolla on vielä ikävämpiä tyyppejä, kuten työpaikkakiusaajat, joissa on umpimielisiä murjottajia, ilkeitä aikuispissiksiä ja pomoa nuoleskelevia toisten alistajia. Siksi ottaisin Tuulan tai tuon ujoudestaan kertovan kirjoittajan työkavereikseni milloin vain.

Vierailija
34/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä jonkun edellisen kirjoittajan kanssa, eli en kyllä haluaisi kaikkien ihmisten olevan samanlaisia ilopillereitä kuin Tuula, vaikka hän onkin todella upea, uniikki ja ainutlaatuinen. Samanlaista ihmistä ei löydy joka nurkan takaa täältä Suomesta joten jää kyllä mieleen positiivisesti. Minulle kelpaisi hänen kaltaisensa anoppi tai naapuri!

Vierailija
35/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa kun olis tuollaisia työkavereita maanantai-aamuna vastassa, hehkeä tuula, hehkeämpi tarjoushaukka ja hehkein kathmandu.

Vierailija
36/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:15"]Aatelkaa kun olis tuollaisia työkavereita maanantai-aamuna vastassa, hehkeä tuula, hehkeämpi tarjoushaukka ja hehkein kathmandu.
[/quote]
Ai että, olisi kyllä piristävää olla Tuulan työkaveri. Itse olen tottunut työyhteisössäni pelkkiin murjottaviin ihmisiin, aivan kuin kaikki olisi aina huonosti. Tuula toisi varmasti uusia tuulia ja värikkyytä niihin maanantaiaamuihinkin.

Vierailija
37/112 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieköhän se silmät päästä kun suhde loppuu, kun se autokin piti palauttaa.

Vierailija
38/112 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:31"]Mistä Katmandulle nainen? Itse olisin mennyt, mutta tykkäsikin Elovena-tytöistä ja oon tummatukkainen.
[/quote]

Eiks se nomenomaan sanonut, että elovenatyttö ei tarkoita vain blondeja, vaan kuvaa ennemminkin naistyyppiä henkisesti?

Vierailija
39/112 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"]Aluksi minua huvitti tuo Tuula, mutta nyt olen alkanut pitämään hänestä. Ihanan positiivinen, iloinen ja AITO persoona :)
[/quote]

Minustakin ihana ja niin vilpitön.

Vierailija
40/112 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olekaan läppä? :D Piti ihan tulla googlettaan, ja tänne ylläripylläri ohjas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi