Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuurin siivooja Tuula

Vierailija
19.02.2015 |

Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Tuula se, joka siinä radiomainoksessa kimittää "olen niin onnellinen Vesan puolesta"? En ole yhtään jaksoa katsonut.

Vierailija
82/112 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

höppänä persoona! tuollaisia ei paljoa pohjanmaalla ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin junttia ettei juntimmaksi voi enää mennä

Vierailija
84/112 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalla ääni kuin hammaslääkärin porassa, voi helvetti että on ärsyttävä ääni, käyttäytyy ja pukeutuu kuin pissisneiti, vooooiiiiii ehehhehheee.

Vierailija
85/112 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on kyllä ihana :)

Vierailija
86/112 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassi kirjoitti:

Itse asun ihan Tuurin kyläkaupan tuntumassa, ja käyn siellä usein. Tuula on oikeasti ihana ihminen, hän tervehtii aidosti ja tulee välillä juttelemaan vaikka ei niin tuttuja oltaisikaan. Hän on kiltti ja aito ihminen.

Danny on mielestäni suorastaan typerä, mutta Katmandu ihmisenä on todellakin hauska tyyppi, ja myös aito ihminen. Vesa... no aika sama mikä julkisuudessakin... etäinen, ja myös melko etäinen työntekijöitä kohtaan. Sarjassa juttelee mummoille ja papoille, mutta on oikeasti vaivaantunut jos joku pysäyttää. Voi olla että ei ole aikaa kun on niin kiireinen, mutta ei myöskään ole se terävin kynä penaalissa :)

tuosta oon kyllä samaa mieltä että Vesa on etäinen. Mutta se johtuu pienestä ujoudesta. moni alkkis on selvinpäin ujo

Vierailija
87/112 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tuula on todella ärsyttävä.

Vierailija
88/112 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tuula on todella ärsyttävä.

Tärkeä topikin nosto.

Vierailija
89/112 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, katselin edellistä jaksoa vähän sivusilmällä kun puuhailin kotona. Vilkaisin äkkiä että nyt on uusi tyyppi tullut sarjaan, joku paikallinen kylähullu ilmeisesti. Katsoin vähän tarkemmin ja se olikin Stig, joka oli tullut keikalle Tuuriin :D

Vierailija
90/112 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:58"]Viimeksi kun käytiin Tuurissa, nähtiin kaupassa itse Vesa Keskinen! Jospa seuraavalla käynnillä nähtäisiin myös Jane ja lapsi, olis ihan mahtavaa.

Just katoin tuossa Tuurin kyläkauppias -ohjelmassa miten joka välissä joku tuli onnittelemaan ja höpöttelemään. Hitto että itseä ärsyttäisi jos ei jetkeä saa olla siellä rauhassa!

Kyllä ne on vaan palkattu sitä ohjelmaa varten. Normaalisti se ukko paahtaa siellä menemään naama tiukasti luurissa eikä vilkaisekkaan ympärilleen.

En ole nähnyt ohjelmaa, mutta Keskisellä (joksi sitä kauppaa täällä yleensä kutsutaan) käyn toisinaan. Vesa Keskistä näkee aika usein ostosreissuilla, ja ainakin minä olen nähnyt hänen juttelevan ihmisten kanssa. 

-

Monet arvelevat, että kyläkauppa on junttien paikka, ja onhan se tietenkin sitäkin, mutta mulle se on ihan tavallinen kauppa, josta voi ostaa vaikkapa vaatteita ja työkaluja. Siellä on ihan tavallisia vaatteita, mä oon ostanut sieltä esim. Vilan ja Espritin vaatteita, ja jotain Marimekon juttujakin on tullut ostettua. Kyläkaupan lisäksi siinä keskittymässä on muitakin kauppoja, esim. Nahkapaikka, jossa on todella iso kenkävalikoima. Kyläkaupasta taas on huono kenkävalikoima, lähinnä halpiskenkiä saatavilla.

Vierailija
91/112 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mun mielestä siellä Onnenkivi-ravintolassa on hyvät ruuat.

92

Vierailija
92/112 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tästä Tuurin kyläkauppa-sarjasta! Ihan mainio!

Katson se aina kun mahdollista, hyvin tehty ja rentouttavaa seurata kotisohvalta kaupan hyörinää.

Tuula on kiva tapaus, ihan suosikki.

Jane on just sopiva, tasapainoinen ja järkevä,  vaimo tälle Vesalle, hyvin valitsi ......jos ajattelee että jos olisi ottanut daamikseen Tuuriin  jonku niistä älyvapaista leuhkoista suomisalarakkaista....

Vierailija
93/112 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää tulee?

Vierailija
94/112 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurin Siivooja Tuula on just niin ihana ja ainutlaatuinen persoonallisuus siksi, koska hän poikkeaa TÄYSIN siitä stereotypiasta että siivoojan täytyy olla vähän niin kuin näkymätön ja äänetön ja väritön ja huomaamaton haamu taustalla joka hoitaa siivoushommat suitsait vaivihkaa ja haihtuu paikalta. Tuula on niin sosiaalinen, kaunis, värikäs, elämänmyönteinen, hyväntahtoinen, iloinen, kaikesta kiinnostunut, kielitaitoinen, ahkera ja vaikkamitä. Tuula on suosikkini Tuurisarjassa, Vesan jälkeen tietysti!! Eläköön Kaikki maailman Tuulan!

Vierailija
95/112 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuurin Siivooja Tuula on just niin ihana ja ainutlaatuinen persoonallisuus siksi, koska hän poikkeaa TÄYSIN siitä stereotypiasta että siivoojan täytyy olla vähän niin kuin näkymätön ja äänetön ja väritön ja huomaamaton haamu taustalla joka hoitaa siivoushommat suitsait vaivihkaa ja haihtuu paikalta. Tuula on niin sosiaalinen, kaunis, värikäs, elämänmyönteinen, hyväntahtoinen, iloinen, kaikesta kiinnostunut, kielitaitoinen, ahkera ja vaikkamitä. Tuula on suosikkini Tuurisarjassa, Vesan jälkeen tietysti!! Eläköön Kaikki maailman Tuulan!

WAU! Sinä armas kommentoija puit sanoiksi JUURI sen mitä ajattelen Tuulasta!

Hän on todellakin monipuolinen nainen ja moniosaaja!

Vierailija
96/112 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Koska tää tulee?

Tästä alta linkistä näkyy ohjelmatiedot ja se kanava mistä tulee

https://www.telsu.fi/tuurin+kyl%C3%A4kauppias

Vierailija
97/112 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Tuula on hauska höpöttäjä, omalla murteellaan vetää. Eikä mikään tunkeilija, tuskin nämä yrmytkään pahasti hänestä häiriintyisivät vaikka sanoisikin heille "moi". Tai eihän sitä tiedä, kovasti näkyy traumoja tulleen..

Vierailija
98/112 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on erittäin sydämmellinen ihminen!! Eipäs arvostella . Harvoin suomalainen on noin iloinen kuin siistijä Tuula!  Hänen kanssa voi jutella kaikesta. Ymmärtäväinen ja empaattinen.  Terkkuja Tuulalle , oli taas kiva jutella siinä veikkauspisteen luona. Nähdään ensi kesänä taas kun mökille tulemme  ; )   Hyvää syksyä! 

Vierailija
99/112 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteluahan se on sinunkin kirjoituksesi!

Jaa, mutta taidatkin olla itse siivoojatuula, joka kehuskelee itseään. No, sitten!

Vierailija
100/112 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei Tuula nyt niin kummajainen ole ,että alkaisi itseään kehuskelemaan tässä!!! En ole Tuula vaan häneen ka upassa tutustunut ja on oikein lämminsyd.ihminen ja jaksaa palvella meitä ilkeitä arvostelevia ihmisiä!! Miten, jos T olisikin Myrtynyt ,masentunut mustiin pukeutuva alakuloinen? tulisiko haukkuja,kehuja sitten??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi