Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuurin siivooja Tuula

Vierailija
19.02.2015 |

Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson joskus ko. ohjelmaa mutta kun Vesan puheesta ei saa mitään selvää.

Pitäisi olla tekstitys.

Vierailija
102/112 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin käydä tuurissa, tällekesälle!!! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuri on junttiuden multihuipentuma.

Vierailija
104/112 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalla on ottanut positiivisen asenteen elämäntavakseen. Hänellä on ollut elämässä rankkoja kokemuksia, muunmuassa vuosien työttömyys ja leskeksi jääminen. Ajattelin itsekin, että onpas höpsö nainen, mutta kun rupesin seuraamaan sarjaa, niin hänestä paljastui paljon uusia puolia. Itse olen syntynyt etelä-Pohjanmaalla ja asunkin lyhyen matkan päästä tuurista ja olen nähnyt Tuulan keskisellä. Iloisesti tervehtii ja juttelee, vaikkei olisikaan tuttava kyseessä.

Vierailija
105/112 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulalla on ottanut positiivisen asenteen elämäntavakseen. Hänellä on ollut elämässä rankkoja kokemuksia, muunmuassa vuosien työttömyys ja leskeksi jääminen. Ajattelin itsekin, että onpas höpsö nainen, mutta kun rupesin seuraamaan sarjaa, niin hänestä paljastui paljon uusia puolia. Itse olen syntynyt etelä-Pohjanmaalla ja asunkin lyhyen matkan päästä tuurista ja olen nähnyt Tuulan keskisellä. Iloisesti tervehtii ja juttelee, vaikkei olisikaan tuttava kyseessä.

*Tuula

Vierailija
106/112 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuurista omaa Official ketjua olemassa? Mulla olisi puitavaa tämän hetkisestä Tuuri ja kesäapulaiset sarjasta. ;)

Vierailija
107/112 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja Tuula on ihana persoona. Tosin on jo pois työelämästä. Arvostelijoille Suomessa ei saa olla iloinen eikä positiivinen. Pitäs tarpoa lumessa naama vihaisena. Näin Suomessa 

Vierailija
108/112 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja Tuula on ihana persoona. Tosin on jo pois työelämästä. Arvostelijoille Suomessa ei saa olla iloinen eikä positiivinen. Pitäs tarpoa lumessa naama vihaisena. Näin Suomessa 

Ei tarvitse. Ei sulle käy kuinkaan vaikka tarvot lumessa iloisen positiivisena. Ihmetellään vaan että miksi. 

Vierailija
109/112 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitte vaikeeta olla ystävällinen Vesa Keskinen on hyvä tekemään bisnestä kateellisia Suomessa riittää 

Vierailija
110/112 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ei saa menestyä heti on joku vasemmistolainen tai SDP aukomassa päätään kun porvarit vie leivän heidän suustaan. Jokaisella on mahdollisuus yrittää jos on ahkeruutta. 8-16 tyypit älkööt vaivautuko 

Vierailija
111/112 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne "sepeutumis"neuvottelut eli YT:t ole Tuurissakin meneillään. Vesa nyt ei kovin menestynyt ole....

Vierailija
112/112 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne "sepeutumis"neuvottelut eli YT:t ole Tuurissakin meneillään. Vesa nyt ei kovin menestynyt ole....

Vesa sentään "vain" lomauttaa, eikä irtisano, kuten monen muun mylccyfirman TJ:t.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi