Tuurin siivooja Tuula
Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.
Kommentit (112)
Haluisin käydä tuurissa, tällekesälle!!! :-)
Tuuri on junttiuden multihuipentuma.
Tuulalla on ottanut positiivisen asenteen elämäntavakseen. Hänellä on ollut elämässä rankkoja kokemuksia, muunmuassa vuosien työttömyys ja leskeksi jääminen. Ajattelin itsekin, että onpas höpsö nainen, mutta kun rupesin seuraamaan sarjaa, niin hänestä paljastui paljon uusia puolia. Itse olen syntynyt etelä-Pohjanmaalla ja asunkin lyhyen matkan päästä tuurista ja olen nähnyt Tuulan keskisellä. Iloisesti tervehtii ja juttelee, vaikkei olisikaan tuttava kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuulalla on ottanut positiivisen asenteen elämäntavakseen. Hänellä on ollut elämässä rankkoja kokemuksia, muunmuassa vuosien työttömyys ja leskeksi jääminen. Ajattelin itsekin, että onpas höpsö nainen, mutta kun rupesin seuraamaan sarjaa, niin hänestä paljastui paljon uusia puolia. Itse olen syntynyt etelä-Pohjanmaalla ja asunkin lyhyen matkan päästä tuurista ja olen nähnyt Tuulan keskisellä. Iloisesti tervehtii ja juttelee, vaikkei olisikaan tuttava kyseessä.
*Tuula
Onko Tuurista omaa Official ketjua olemassa? Mulla olisi puitavaa tämän hetkisestä Tuuri ja kesäapulaiset sarjasta. ;)
Siivooja Tuula on ihana persoona. Tosin on jo pois työelämästä. Arvostelijoille Suomessa ei saa olla iloinen eikä positiivinen. Pitäs tarpoa lumessa naama vihaisena. Näin Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Siivooja Tuula on ihana persoona. Tosin on jo pois työelämästä. Arvostelijoille Suomessa ei saa olla iloinen eikä positiivinen. Pitäs tarpoa lumessa naama vihaisena. Näin Suomessa
Ei tarvitse. Ei sulle käy kuinkaan vaikka tarvot lumessa iloisen positiivisena. Ihmetellään vaan että miksi.
On sitte vaikeeta olla ystävällinen Vesa Keskinen on hyvä tekemään bisnestä kateellisia Suomessa riittää
Suomessahan ei saa menestyä heti on joku vasemmistolainen tai SDP aukomassa päätään kun porvarit vie leivän heidän suustaan. Jokaisella on mahdollisuus yrittää jos on ahkeruutta. 8-16 tyypit älkööt vaivautuko
Eikös ne "sepeutumis"neuvottelut eli YT:t ole Tuurissakin meneillään. Vesa nyt ei kovin menestynyt ole....
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne "sepeutumis"neuvottelut eli YT:t ole Tuurissakin meneillään. Vesa nyt ei kovin menestynyt ole....
Vesa sentään "vain" lomauttaa, eikä irtisano, kuten monen muun mylccyfirman TJ:t.
Katson joskus ko. ohjelmaa mutta kun Vesan puheesta ei saa mitään selvää.
Pitäisi olla tekstitys.