Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuurin siivooja Tuula

Vierailija
19.02.2015 |

Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KUKA se Vesan tosifani on? Näin viime viikolla pätkän, jossa naikkonen kulki ympäri kauppaa ja kaikki oli ihaanaaa oih oih Vesa mmm ihanaa?! Kanava vaihtui äkkiä :-o

Vierailija
62/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:31"]Mistä Katmandulle nainen? Itse olisin mennyt, mutta tykkäsikin Elovena-tytöistä ja oon tummatukkainen.
[/quote]

Eikös se Katmandu sanonut että ei tarvii olla vaaleatukkainen, mutta kunhan on Elovena-tytön luonne ja hyvä elämänasenne tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojalla ärsyttävä ääni ja on kyllä niin kissamummon olonen ja näkönen ylihuolehtijatyyppi, voin kuvitella millanen anoppi se ois, työkaverista puhumattakaan....

Danny perus peräkylän amisjuntti, näkee heti päällepäin että tykkää bemareista. Nätin naisen kyllä löytäny.

Itse Keskisellä niin matala ääni että tekstitystä kaipais, ei kyllä mitään selvää saa. Miten se vauvaki on joka kohtauksessa lötkönä äitinsä sylissä, eikö vesa vahvempana vois kantaa välillä. Kuvataanko niitä sillon ko vauva on just syöny ja uninen vai miks pisti silmään.

katmandua ei nyt viitsis ees analysoida, jospa tekis elämäntaparemontin ja yrittäis niitä laadukkaita mimmejä vasta sitten.

Vierailija
64/112 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, samaa mieltä.Vauva on kyllä söpö, mutta aina äitinsä sylissä, Vesakin vois välillä kantaa vauvaa, niin ei tulisi niin kaukainen tunne isästä.Saas nähdä onnistuuko tämä suhde.toivotaan että onnistuu.Vesa on kyllä muuttunut edukseen ulkomuodoltaan.Siivooja Tuula on varmaan sellainen kiltti ihminen ettäei varmaan ole ensimmäisenä aiheuttamassa murheita huonolla köytöksellä kellekään.Ihan mukava ohjelma ja paljon tsemppiä koko porukalle.

Vierailija
65/112 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niitten elämästä tulee kun toinen lapsi syntyy. Jane kantaa vastuun kaikesta? 

Vierailija
66/112 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula<3

Vierailija
67/112 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku minkä ikäinen toi Jane on?

Vierailija
68/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:36"]

no minä meinasin saada Vesan syliin, kun kipitin vessaan :D ihmettelin, että "perkele äijä rynnii päälle kuin omistaisi koko paikan!" ja sitten tajusin että oho.  perässä tuli vaimo vauva sylissä ja kameraryhmä.. ja meitsi rynnii hampaat irveessä kohti hotelli helpotusta :D

[/quote]

Meinasit törmätä Vessaan, kun kipitit vessaan, sanoisi savolainen.

Vierailija
69/112 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:23"]Aika pelottava. Onneksi ei asu mun naapurissa...
[/quote]

Mullakin nousi kylmät väreet kun sain vision, että aamulla kun lähtee duuniin se hyppää nurkan takaa eteen ja huutaa iloisesti huomenta.Koko päivä pilalla.

Vierailija
70/112 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:22"]

Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.

[/quote]

Kuulostaa ihan Tuulan itsensä kirjoittamalta tämä viesti. Samanlaista lässytystä ja samantapainen kirjoitustyyli kuin tuulan puhetyyli. Kiinni jäit!

Vierailija
71/112 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että SOL siivouspalvelu on Tuulan yleensä palkannut töihin ?

Vierailija
72/112 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi minua huvitti tuo Tuula, mutta nyt olen alkanut pitämään hänestä. Ihanan positiivinen, iloinen ja AITO persoona :)

Vierailija
73/112 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan kanssa kaks kesää töitä tehneenä voin kertoo sulle, että siinä on nainen vertaansa vailla. <3

Vierailija
74/112 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:08"]

On se kuma että Tuulan tapaiset on ihmisten mielestä aitoja. Jos minä introvertti ja ujo ihminen olen aito kukaan ei ihastele. Jos tässä elämässä on jotain oppinut niin sen että "olet vain oma itsesi" on huonoin mahdollinen neuvo.

Minä minä minä juuri. Että saisi ihastelua aitoudesta, pitää olla hirmu pirtsakka, käyttäytyä vähän niinkuin lapsi, intoilla kaikesta. Ja se on sitten aito? Minun mielestä se on päinvastoin vahva suojakuori, joka sanoo että ethän voi olla mulle vihainen (tai väkivaltainen) kun olen näin herttainen söpöstelijä. Ei varmaankaan kaikilla mutta monella, enkä tietty tiedä kuuluuko Tuula niihin. 

[/quote] Ihmiset on erilaisia. Sinähän tässä nyt arvotat, latelet ittelles vaatimuksia, joista syytät keksittyä "kaikkia muita ihmisiä". Oo ihan rauhas oma ittes, äläkä harmittele, kun et täytä kuviteltuja vaatimuksia.

Vierailija
75/112 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:01"]

Mitähän Vesa ajattelee kun anoppikin tulee puoleks vuodeks Suomeen? Ei taida löytyä ainakaan yhteistä kieltä Vesalta ja anopilta.

[/quote]Mie luulin, et siansaksa on kansainvälinen kieli :( Voihan olla, et on jotain murre-eroja, eikä anoppi ymmärräkään.

Vierailija
76/112 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Jane edes oikeasti Jane nimeltään? Jostain luin, kun Vesa kehui kuinka ''on onnistunut pitämään Janen oikean nimen salassa"... Eihän Jane tosiaan ole mikään brassinimi. Kuulostaa tosi hassulta, kun Vesa huhuilee "tseiniä"!  :DDD

Vierailija
77/112 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla juntti :D Käytän tuulipukua joka päivä ja käyn töissä. Pidän tavallisista ihmisistä ja varsinkin iloisesta Tuulasta, siivoojasta kyläkaupassa. Kiva, että on olemassa iloisia ihmisiä.

Vierailija
78/112 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus katsonut Tuuria toisella silmällä ja mielikuvani tuosta Tuulasta on "meh". Jotain siinä käytöksessä on, joka tuntuu epäaidolta (enkä nyt puhu positiivisuudesta itsessään), ja veikkaan että Tuulan rooli ohjelmassa on aika harkittu juttu, hiuskiehkuroita myöten.

Vierailija
79/112 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ihan Tuurin kyläkaupan tuntumassa, ja käyn siellä usein. Tuula on oikeasti ihana ihminen, hän tervehtii aidosti ja tulee välillä juttelemaan vaikka ei niin tuttuja oltaisikaan. Hän on kiltti ja aito ihminen.

Danny on mielestäni suorastaan typerä, mutta Katmandu ihmisenä on todellakin hauska tyyppi, ja myös aito ihminen. Vesa... no aika sama mikä julkisuudessakin... etäinen, ja myös melko etäinen työntekijöitä kohtaan. Sarjassa juttelee mummoille ja papoille, mutta on oikeasti vaivaantunut jos joku pysäyttää. Voi olla että ei ole aikaa kun on niin kiireinen, mutta ei myöskään ole se terävin kynä penaalissa :)

Vierailija
80/112 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kerran ja olen iloinen, etten törmännyt Tuulaan tai Vesaan.. eipä se paikka kummoinen ole, iso halpahalli ja buffetlounas kuin työpaikan ruokalasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme