Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan ole perustanut facebookiin av-mammat -ryhmää?

Vierailija
26.02.2009 |

Itse voisin, mutta en oikeastaan halua profiloitua perustajaksi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä montako jäsentä tulisi.

Vierailija
2/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkeekö silloin kaikki ne ketkä siinä ryhmässä on niin mun koko profiilin? siis jos mun asetukset on että näkyy vaan kavereille. Joo tiedän ehkä tyhä kysmys mut mä voisin harkita kyllä perustavani sillaisen ryhmän:) Mahtaiskohan tulla paljon jäseniä:)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin tulisin jos joku perustais. oon kuitenkin pyöriny tääl yli 7 vuotta!!!

Vierailija
4/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit ilmoittamaan koska se ryhmä on valmis :)

Vierailija
5/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä voin perustaa:) Suljen sen sit jos kukaan ei siihen liity:) keksikääs joku hyvä kuvaus ryhmälle:)? Nimeks laitan ihan vaan av-mammat :)

Vierailija
6/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hyvä nimi. Muita ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuleeko vielä ehdotuksia?

Vierailija
8/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ihan vaan aihe vapaa (vauva.fi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ihan vaan aihe vapaa (vauva.fi)

Kyllä sen nimen pitää olla raflaavampi.

Vierailija
10/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimessä pitää olla itseironiaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. jäseniä ei nää kun ryhmään kuuluvat. Muistelen vaan sitä perseiset kädet-ryhmää ja kuinka täällä reposteltiin jokaista jäsentä...

Vierailija
12/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi av- kaikkien alojen asiantuntijoiden yhteinen palsta

Vierailija
14/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

FBAV



Facebookinaihevapaa



Olis siinä miehellä ihmettelemistä, että mihinkä ryhmään se on liittynyt.

Vähän niin kuin CIA ja FBI niin olis sitten

FB-AV

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään sellainen nimi ettei siihen älyä liittyä kun sisäpiiriläiset

FBAV

Facebookinaihevapaa

Olis siinä miehellä ihmettelemistä, että mihinkä ryhmään se on liittynyt.

Vähän niin kuin CIA ja FBI niin olis sitten

FB-AV

Vierailija
16/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-hörhöt

Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.

Ei mitään hörhöjäkään!

Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.

Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!

Vierailija
17/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi av- kaikkien alojen asiantuntijoiden yhteinen palsta

Se vois olla sitten lyhenteenä, että KAAYP

Vierailija
18/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ryhmän löytää jos siihen haluaa liittyä? Tyyliin av-mammana tiedän kaikesta kaiken tms.

Perseiset kädet on taas siitä kiva, että siihen sisältyy sisäpiirivitsi. Keksikää joku muu vastaava? av:n Äitimammaset tms?

Vierailija
19/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi heittää hyviä juttuja eikä vaan mitään "olen akateeminen" hommaa... Ei sitten myöskään mitään kestovaippa/imetys/synnytys-ryhmää, niitä on jo ihan tarpeeksi!

AV-hörhöt

Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.

Ei mitään hörhöjäkään!

Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.

Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!

Vierailija
20/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä täällä kyselee, onko se lyhenne aihe vapaa palstasta vai mikä????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän