Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan ole perustanut facebookiin av-mammat -ryhmää?

Vierailija
26.02.2009 |

Itse voisin, mutta en oikeastaan halua profiloitua perustajaksi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menenkin heti perustamaan ryhmän.

Vierailija
42/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten siihen sit liitytään jos ryhmä ei ole julkinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs laitetaan ryhmän tyypiksi?

Vierailija
44/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita ihan mitä vaan, ei sitä kukaan ota huomioon.

ap

Vierailija
45/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimellä av-palstailijat. Kaikki mukaan. On avoin ryhmä muutta sen voi vaihtaa sitten myöhemmin jos halutaan niin.

Vierailija
46/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni kyllä arveluttaa että ryhmä on kaikille avoin, ehkä voin liittyä mut en tosiaankaan kirjoitta mitään jos kuka tahansa facebookin käyttäjä pääsee lukemaan! Mulla on esim. paljon työkontakteja fb-kavereina, enkä oikein halua et ne näkee mun av-läppää siellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos profiili ei ole julkinen.

Vierailija
48/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö muut sun tietoja. Mutta siis anonymiteettiä tuolla ei voi olla, koska jokainen teidän kirjoittama kommentti on nimen ja pärstäkuvan yhteydessä ja jokainen fb:n 500 000 suomalaisesta käyttäjästä pääsee lukemaan teidän kirjoittamanne viestit. Että kannattaa pitää mielessä ennen kun alkaa avautua esim. vessa-asioistaan ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki liittymään!!! =D

Vierailija
50/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn heti jos se lähtee pois... Sori, mä en ole koskaan ymmärtänyt noita riimittelyjä, ne antaa vähän yksinkertaisen kuvan ihmisestä.