Eikö kukaan ole perustanut facebookiin av-mammat -ryhmää?
Itse voisin, mutta en oikeastaan halua profiloitua perustajaksi.
Kommentit (50)
nimellä av-palstailijat. Kaikki mukaan. On avoin ryhmä muutta sen voi vaihtaa sitten myöhemmin jos halutaan niin.
itseäni kyllä arveluttaa että ryhmä on kaikille avoin, ehkä voin liittyä mut en tosiaankaan kirjoitta mitään jos kuka tahansa facebookin käyttäjä pääsee lukemaan! Mulla on esim. paljon työkontakteja fb-kavereina, enkä oikein halua et ne näkee mun av-läppää siellä...
näkeekö muut sun tietoja. Mutta siis anonymiteettiä tuolla ei voi olla, koska jokainen teidän kirjoittama kommentti on nimen ja pärstäkuvan yhteydessä ja jokainen fb:n 500 000 suomalaisesta käyttäjästä pääsee lukemaan teidän kirjoittamanne viestit. Että kannattaa pitää mielessä ennen kun alkaa avautua esim. vessa-asioistaan ; )
Liityn heti jos se lähtee pois... Sori, mä en ole koskaan ymmärtänyt noita riimittelyjä, ne antaa vähän yksinkertaisen kuvan ihmisestä.
menenkin heti perustamaan ryhmän.