Eikö kukaan ole perustanut facebookiin av-mammat -ryhmää?
Itse voisin, mutta en oikeastaan halua profiloitua perustajaksi.
Kommentit (50)
niin näkeekö silloin kaikki ne ketkä siinä ryhmässä on niin mun koko profiilin? siis jos mun asetukset on että näkyy vaan kavereille. Joo tiedän ehkä tyhä kysmys mut mä voisin harkita kyllä perustavani sillaisen ryhmän:) Mahtaiskohan tulla paljon jäseniä:)?
mä ainakin tulisin jos joku perustais. oon kuitenkin pyöriny tääl yli 7 vuotta!!!
Eli mä voin perustaa:) Suljen sen sit jos kukaan ei siihen liity:) keksikääs joku hyvä kuvaus ryhmälle:)? Nimeks laitan ihan vaan av-mammat :)
Entäs ihan vaan aihe vapaa (vauva.fi)
Kyllä sen nimen pitää olla raflaavampi.
ts. jäseniä ei nää kun ryhmään kuuluvat. Muistelen vaan sitä perseiset kädet-ryhmää ja kuinka täällä reposteltiin jokaista jäsentä...
Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.
FBAV
Facebookinaihevapaa
Olis siinä miehellä ihmettelemistä, että mihinkä ryhmään se on liittynyt.
Vähän niin kuin CIA ja FBI niin olis sitten
FB-AV
mielellään sellainen nimi ettei siihen älyä liittyä kun sisäpiiriläiset
FBAV
Facebookinaihevapaa
Olis siinä miehellä ihmettelemistä, että mihinkä ryhmään se on liittynyt.
Vähän niin kuin CIA ja FBI niin olis sitten
FB-AV
AV-hörhöt
Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.
Ei mitään hörhöjäkään!
Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.
Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!
Miten olisi av- kaikkien alojen asiantuntijoiden yhteinen palsta
Se vois olla sitten lyhenteenä, että KAAYP
että ryhmän löytää jos siihen haluaa liittyä? Tyyliin av-mammana tiedän kaikesta kaiken tms.
Perseiset kädet on taas siitä kiva, että siihen sisältyy sisäpiirivitsi. Keksikää joku muu vastaava? av:n Äitimammaset tms?
Missä voi heittää hyviä juttuja eikä vaan mitään "olen akateeminen" hommaa... Ei sitten myöskään mitään kestovaippa/imetys/synnytys-ryhmää, niitä on jo ihan tarpeeksi!
AV-hörhöt
Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.
Ei mitään hörhöjäkään!
Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.
Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!
Tyhmä täällä kyselee, onko se lyhenne aihe vapaa palstasta vai mikä????
Olis kiva nähdä montako jäsentä tulisi.