Eikö kukaan ole perustanut facebookiin av-mammat -ryhmää?
Itse voisin, mutta en oikeastaan halua profiloitua perustajaksi.
Kommentit (50)
AV-hörhöt
Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.
Ei mitään hörhöjäkään!
Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.
Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!
Kyllä täällä käy lapsettomia ja miehiäkin.
Ja oli mikä oli on kuintenkin henkisesti mamma jos täällä käy...
[Mä haluan sellaisen ryhmän missä on just hörhöjä
i]Missä voi heittää hyviä juttuja eikä vaan mitään "olen akateeminen" hommaa... Ei sitten myöskään mitään kestovaippa/imetys/synnytys-ryhmää, niitä on jo ihan tarpeeksi!
AV-hörhöt
Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.
Ei mitään hörhöjäkään!
Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.
Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!
Et sä voi valita ketä siihen ryhmään liittyy. Et sä voi laittaa portikieltoa sellaisille, jotka ei ole hörhöjä.
jos laittaa sellaisen nimen että nää asiattomista viesteistä ilmoittelevat noviisit eivät älyä edes liittyä?
Et sä voi valita ketä siihen ryhmään liittyy. Et sä voi laittaa portikieltoa sellaisille, jotka ei ole hörhöjä.
Mistä se on lyhenne?
Taitaa täällä vaan yksi ja sama henkilö käydä sitä kannattamassa koko ajan?
Musta AV-mammat ois hyvä nimi, koska se kumminkin kertoo kaiken... Ja nimi kattaa kyllä ne muutamat miehet ja lapsettomatkin. (Oma mieheni on ainakin muutamaan viestiin vastannut täällä.)
Minä akateeminen hörhö-fanaatikko kyllä liittyisin... ;-)
Ja tosiaan täytyy osata vähän itselleen nauraakin.
Kyllä siinä nimessä pitää jotenkin näkyä AV. AV-mammat tms. on kuvaavin nimi, koska silloin kaikki ymmärtävät, mistä on kyse. :)
Kenenkään ei tarvitse itse myöntää, sillä kukaanhan sitä ei myöntämään suostu, mutta muut ovat.
mut toisaalta oon itekkin sitä mieltä että toi av pitäis niinä olla. Nimen pitäis kumminkin olla sillainen että kaikki sen tajuavat. siis ketkä täällä av:lla käy. joltain on voinut noi inside jutut mennä ohi.
Mä menen sen ryhmän heti perustamaan kun päästään johonkin yhteisymmärykseen nimestä:) niin ja sitä ryhmän kuvausta vois kanssa joku ehdottaa...
Tai mikä muu vaan mut ei MAMMAT!!! Mammat rajaa joukon vain äiti-ihmisiin.
Kuvaus voisi olla
Lapselliset ja lapsettomat, kuumeilijat, hörhöt ja porvoolaiset - kaikki, jotka saa riidan aikaiseksi aiheesta kuin aiheesta.
Eli Aihe vapaa-Lapselliset Lapsettomat Miehet ja Naiset tai Naiset ja Miehet!
Kuvaus:
Ryhmä Av-palsatilijoille. Jaamme ilot ja surut, rauhoittelemme raivonpartaalla olevia. Joskus pienen kinan saamme aikaan, joskus juttu paisuu mahdottomaksi.
Porvoolaisiakin saattaa pyöriä palstalla.
tervetuloa mukaan!
"Ei ole päivää ettei väittelyä aikaan saada,
ei pikkuasiat maailmaamme kaada.
Neuvoa kun meiltä kysyt,
oikealla tiellä pysyt"
Sillä meitä on täällä av:lla lapsettomiakin!