Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan ole perustanut facebookiin av-mammat -ryhmää?

Vierailija
26.02.2009 |

Itse voisin, mutta en oikeastaan halua profiloitua perustajaksi.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä meitä on täällä av:lla lapsettomiakin!

Vierailija
22/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä käy lapsettomia ja miehiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava nimi ryhmälle :))

Vierailija
24/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-hörhöt

Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.

Ei mitään hörhöjäkään!

Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.

Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!

Vierailija
25/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä käy lapsettomia ja miehiäkin.

Ja oli mikä oli on kuintenkin henkisesti mamma jos täällä käy...

Vierailija
26/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on idea, johon kyllä liittyisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Mä haluan sellaisen ryhmän missä on just hörhöjä

i]Missä voi heittää hyviä juttuja eikä vaan mitään "olen akateeminen" hommaa... Ei sitten myöskään mitään kestovaippa/imetys/synnytys-ryhmää, niitä on jo ihan tarpeeksi!

AV-hörhöt

Ei mitään mamma juttuja ainakaan ryhmän nimeen, kuvauksessa vois sit olla.

Ei mitään hörhöjäkään!

Ei me nyt enää mitään hörhöjä olla kun aikuisia ihmisiä.

Äitejä, naisia, kaikenlaisia. AIKUISIA!

Et sä voi valita ketä siihen ryhmään liittyy. Et sä voi laittaa portikieltoa sellaisille, jotka ei ole hörhöjä.

Vierailija
28/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laittaa sellaisen nimen että nää asiattomista viesteistä ilmoittelevat noviisit eivät älyä edes liittyä?

Et sä voi valita ketä siihen ryhmään liittyy. Et sä voi laittaa portikieltoa sellaisille, jotka ei ole hörhöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se on lyhenne?

Taitaa täällä vaan yksi ja sama henkilö käydä sitä kannattamassa koko ajan?

Vierailija
30/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta AV-mammat ois hyvä nimi, koska se kumminkin kertoo kaiken... Ja nimi kattaa kyllä ne muutamat miehet ja lapsettomatkin. (Oma mieheni on ainakin muutamaan viestiin vastannut täällä.)



Minä akateeminen hörhö-fanaatikko kyllä liittyisin... ;-)



Ja tosiaan täytyy osata vähän itselleen nauraakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sillähän nimellä me aina toisiamme haukumme:D

Vierailija
32/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siihen kuuluu kaikki ketkä täälä notkuu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä nimessä pitää jotenkin näkyä AV. AV-mammat tms. on kuvaavin nimi, koska silloin kaikki ymmärtävät, mistä on kyse. :)

Vierailija
34/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakoin tämän ketjun kulkua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse itse myöntää, sillä kukaanhan sitä ei myöntämään suostu, mutta muut ovat.

Vierailija
36/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toisaalta oon itekkin sitä mieltä että toi av pitäis niinä olla. Nimen pitäis kumminkin olla sillainen että kaikki sen tajuavat. siis ketkä täällä av:lla käy. joltain on voinut noi inside jutut mennä ohi.

Vierailija
37/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen sen ryhmän heti perustamaan kun päästään johonkin yhteisymmärykseen nimestä:) niin ja sitä ryhmän kuvausta vois kanssa joku ehdottaa...

Vierailija
38/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mikä muu vaan mut ei MAMMAT!!! Mammat rajaa joukon vain äiti-ihmisiin.



Kuvaus voisi olla



Lapselliset ja lapsettomat, kuumeilijat, hörhöt ja porvoolaiset - kaikki, jotka saa riidan aikaiseksi aiheesta kuin aiheesta.

Vierailija
39/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Aihe vapaa-Lapselliset Lapsettomat Miehet ja Naiset tai Naiset ja Miehet!

Vierailija
40/50 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus:

Ryhmä Av-palsatilijoille. Jaamme ilot ja surut, rauhoittelemme raivonpartaalla olevia. Joskus pienen kinan saamme aikaan, joskus juttu paisuu mahdottomaksi.

Porvoolaisiakin saattaa pyöriä palstalla.

tervetuloa mukaan!



"Ei ole päivää ettei väittelyä aikaan saada,

ei pikkuasiat maailmaamme kaada.

Neuvoa kun meiltä kysyt,

oikealla tiellä pysyt"