Lue keskustelun säännöt.
Hop Lopissa
26.02.2009 |
Etenkin te, joilla on kokemusta synttäreiden järjestämisestä siellä.. Mikä on viikonloppuna "kaikkein pahin" kellonaika? Eli mihin aikoihin siellä on ruuhkaisinta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla