Lue keskustelun säännöt.
NEUVOLA/TERV.HUOLTO IHMISET: "Mitä mieltä tästä"
23.03.2009 |
< Lukisitteko tuon ketjun ja kommentoisitte ko ketjuun, että onko tämä huomioitu koulutuksessanne? Tuostahan seuraa terapiakuluja ja kärsimystä, joten olisi puuttumisen paikka...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla