Joko olet hankkinut kevätvaatteita?
Ihana kevät on koittanut, ja tekisi mieli pukeutua siististi ja kauniisti. Vaatekaapissa kaikki näyttää vanhalta ja epäsiistiltä. Mutta aina sama juttu: jos hankin jotain uutta, vaikka puseron, niin samalla tarvitsen siistin hameen tai housut ja vanhat kengätkin näyttävät sitten kulahtaneita, joten pitäisi ostaa vielä uudet kengätkin. Joten en hanki mitään, kun ei kerta kaikkiaan ole varaakaan.
Joko sinä olet uusinut vaatevarastoasi? Oletko tyytyväinen hankintoihisi?
Kommentit (7)
On niitä viimekeväisiäkin vielä käyttämättä.
Keväällä kaikki näyttää hetken nuhruiselta naamaa, kämppää ja autoa myöten. Äkkiä se menee ohi. Jos pitää jotain ostaa, niin sitten ostaa. Ei se kuitenkaan mikään pakkomielle mulle ole.
Uusin varastoa omista kätköistä, pistin juuri talvivaatteita säilytyslaatikoihin ja otin kevät- ja kesävaatteet tilalle. Kenkiä ja vaatteitakin pitää huoltaa, jotta ne näyttävät hyvälle ja sitten jos ei mikään enää tehoa, kannattaa ostaa uutta.
Vanhimmat kevätvaatteet on 90-luvulta! Etelänmatkalle pakkaan aina samat perushepenet. Kesän käyttövaatteet olleet vuositolkulla samat, kuten syys-ja talvikamppeetkin.
Kaappi on iso, sängyn alla on vaatelaatikoita ja kirpparilla olen myynyt pois ylimääräisiä...
Kaikissa vaatteissani on jokin laatumerkkilappu ja ne ovat luonnonkuituja. Kestävät ja pestävät. Ompelijakin auttaa. Voin olla vuoden, kaksi ostamatta uutta.
Ostin housut jotka ovat villasekoitetta, voi käyttää keväällä.
Ihanan järkeviä olette. Laatua ja tyylikkyyttä tuntuu löytyvän valinnoissanne.
Itse olen viime aikoina sortunut tinkimään laadusta ja se käy kalliiksi pitkällä aikavälillä. Toisaalta en ole raaskinut heittää vaatteita poiskaan, vaikka aika olisi ollut, eli vaate jo rähjäinen. Pitänee tyhjentää turhia vaatteita ja miettiä sitten uudelleen, mille olisi tarvetta ja hankkia vain se.
Ei kai niitä vaatteita joka vuosi tarvitse ostaa? Ihan hyvin vielä 2015 vuoden vaatteet toimii.