Taas yksi pettymyksen ilta: ei olla harrastettu seksiä sitten syyskuun,
ja mies meni äsken nukkumaan, koska väsyttää.
Aika masentavaa...Muutoin kaikki periaatteessa parisuhteessa ok, mutta naisen-miehen välistä suhdetta ei ole. On vain äidin/isän roolit.
Kohtalotovereita?
Kommentit (40)
Hae kaapista se pistooli, ja ammu itsesi!
Niin! Tällaisia vastauksia oli odottanutkin. On tuo tullu mieleen itsellenikin, että saunan taakse pitäisi vain mennä kun on päätynyt yhteen läskin emännän kanssa. Ja meidän emännällä se läski on tavallaan henkistä laatua, eli halua olla hoikka ei ole, karkin ja muun moska syöminen sen sijaa maittaa. Toista ei voi muuttaa.
Libidoa minulla sinänsä kyllä on, valitettavasti. Helpompaa olisi, kun ei enää haluaisi. Talvella tuo vielä jotenkin menee, että oma emäntä on läski, mutta kesät on tuskaa. Tai olleet siitä lähtien kun emännän paino nousi about yli 70:nen Tällä hetkellä on noin 85 kg. Pahimmillaan ollut yli 90 kg. Eikä mullakaan näitä painolukeamia muuten olisi, mutta usein en retkahda niin pahasti, etten laittaisi panemisen ehdoksi ensin vaa'alle menemistä.
Jotenkin sitä on vain jaksanut uskoa, että ensi kesänä se emäntä on ehkä siinä kunnossa, että sitä sietää katsoa tai että se voisi laittaa edes shortsit jalkaan tai että sen kanssa pystyisi menemään rannalle. Usko alkaa loppumaan.
ettei miehet halua.
Oma mies haluaisi vähintään joka toinen ilta :-)
ja tosiaan 16 v yhteiseloa takana ;)
Meillä on viimeks harrastettu seksiä tammikuussa 2008. Sitä edellinen tauko oli noin puoli vuotta. Kun lapset on saatettu alkuun hoidoilla ja kalenterin kanssa tuijotettiin sopivaa seksihetkeä, niin vie se halut molemmilta. Silti ollaan henkisesti lähempänä puolison kanssa toisiamme, mitä aiemmin! Jos ei kumpaakaan haluta seksi, niin mitä väliä sillä on, onko sitä seksiä kerran vuodessa tai vaikka kerran viidessä vuodessa? Meillä kuitenkin hellyyttä jaetaan päivittäin, se ei vaan johda "siihen".
Minä ainakin sanoisin, että ap:n parisuhde on seksuaalisesti varsin aktiivinen! :)
Tunnenkin olevani onnekas ja toivoisin sitä muillekin :-).
ja miehinen ulottuvuus joka haukkuu puolisoaan läskiksi.
Rakkaus ei katso kiloja ja se on totta. Tiedän ettet rakasta vaimoasi ollenkaan. Kenties rakastuit hänen ulkomuotoonsa joskus kauan aikaa sitten ja se kuvan nainen ei palaa enää koskaan elämääsi ei edes vaikka hän laihduttaisi.
Ikä tuo meille kaikille muutoksia, naiselle tapahtuu isoja muutoksia raskauksien myötä.
En jaksa uskoa että tämä uros on itse mister Finlandia tasoa. Ehkä jo päälaki on kaljuuntunut ja kaljamahaa pukkaa, ehkä on pieni kullikin joka ei ole mikään lisäbonus sänkypuuhissa.
Parisuhteessa soisi tapahtuvan henkistä kasvua, en ole puolisosi joten voin tämän asian suoraan kirjoittaa tähän ketjuun.
Mä oon lihava mutta edelleen haluttu seksikumppani jota mies rakastaa liikakiloista huolimatta. En ole rannoilla viihtynyt edes nuorena ja nättinä enkä pilaa maisemaa ensi kesänäkään.
joko meni hermot ja herätit miehesi?
ja se on melko nöyryyttävä kokemus tulla torjutuksi kerta toisensa jälkeen. Niin miehelle ja ehkä jopa enemmän meille naisille, koska siitä ei puhuta niin paljon.
Tuolle yhdelle kirjoittajalle, joka ehdotti, että voisi vaikka ohikulkiessaan vähän härnätä ja köyriä, sanoisin, että nauti ihanasta miehekkäästä miehestäsi ja hänen heräävistä haluistaan, meillä kyllä mies kohteliaasti torjuu lähentelyt.
Ja toiselle, joka mietti miehen kaappihomoutta, sanoisin: kyllä, sitäkin olen tullut ajatelleeksi...
Minä olen vuosien torjunnan myötä nyt siinä tilanteessa, etten itsekään enää välitä. Siis saada tyydytystä häneltä. En tosin voisi kuvitellakaan ryhtyväni sivusuhteeseen.
Siinäpä pulma. Siis, jos jäämme yhteen.
Mulle ei ole vielä tullut vastaan ja aviomiehen kanssa yhteiseloa 16 v.
Onko nää jotai provoja??? En ymmärrä, oikeesti??? Meillä harrastetaan keskimäärin kerran päivässä, jos jollakin viikolla ei, niin toisinaan kun on aikaa saattaa mennä 3kertaa... POIS sellaisen äijän luota, ei o normaalia!!! Huh huh!! (8vuotta yhdes)
Onko nää jotai provoja??? En ymmärrä, oikeesti??? Meillä harrastetaan keskimäärin kerran päivässä, jos jollakin viikolla ei, niin toisinaan kun on aikaa saattaa mennä 3kertaa... POIS sellaisen äijän luota, ei o normaalia!!! Huh huh!! (8vuotta yhdes)]
siis jos jollai viikol ei, seuraaval saattaa mennä 3 kertaa päivässä.
Yritä puhua, ja jos ei auta, parisuhdeapua. Jos mies ei ole halukas mukaan eikä ees yritä niin parempi melkein ilman häntä. Tai jos talous ym. ei kanna ni jatka samaan malliin, mutta ajattele häntä kuin vanhinta lasta. Tai miestä jolta on leikattu paha eturauhassyöpä. Tsemppiä!
Hellyyttä sentään on. Ja miksi aina epäillään, että miehellä on joku toinen, jos ei halua seksiä. Me ihmiset satumme olemaan erilaisia...
Sanoisin että ainahan kyse ei ole siitä etteikö haluaisi, vaan toinen voi olla niin väsynyt että siirtää ne halut eli ei edes ajattele seksiä.
Annan sulle vinkin mikä mulla toimi: Aloin laittamaan itseeni vaikka nyt yleensäkin laitan jos menen jonnekin, mutta panostin siis hieman enemmän. Olin iloinen ja sellainen hieman poissaoleva miehelleni, nauroin puhelimessa kaverien kanssa jne. Suunnittelin asioita ja päätin että mietin elämääni sitten ihan itsekseni. Mies huomasi sen ja tuli jopa hieman mustasukkaiseksi. Hän myös havahtui kuinka kaunis ja vetävä olinkaan! Ja siitä se sit vaan lähti.
Joskus umpiväsyneenä sitä on vain mentävä siihen miehen viereen ja alettava vaikka pokkana hyväileen toista. Joskus sen voi aloittaa hieronnalla tms. Tosin se väsyttää vielä enemmän. Yksi keino on jo päivän mittaan laitella miehelle hieman kaksimielisiä viestejä tai kertoa suoraan omista haluistaan. Näin mieskin ehkä voi päivän mittaan herätellä niitä halujaan ja illalla siirtää sivuun hetkeksi sen väsymyksen.
Joku mies täällä vastaili että naisen läskit vaikuttaa. Itse en usko siihen, ei kaikki miehet niin ajattele. SYttyminen on viettelemistä, siihen pystyy millä painolla tahansa!! TSEMPPIÄ!!
Siis ei ainuttakaan kertaa. Ja varsin usein on vedonnut ties mihin tekosyyhyn että olisi välttynyt seksiltä.
Lopulta väsyin kerjäämiseen ja ainaiseen pahaan mieleen ja vain lopetin, nyt meillä ei ole ollut seksiä melkein puoleentoista vuoteen.
Olisin oikeasti helpottunut jos mies kävisi edes vieraissa, mutta kun en usko. Itsetunto on aika nollissa, jos mies on mieluummin puolitoista vuotta ilman kuin panee minua.
Alussa luulin, että tilanteen voi jotenkin korjata ja yritin kaikkeni. Mutta nyt vain odotan tahdonvoimaa lähteä kävelemään, elämä on liian lyhyt hukattavaksi huonossa suhteessa.
Mitäs jos itse muuttaisit suhtautumistasi? Mitä jos siellä pimeässä peiton alla kokeilisit, voisiko siitä vaimon pehmeydestä myös nauttia? Mitä jos sä olet niin surkea rakastaja, että vaimolle on ihan mahtava suojakuori ne läskit, kun tietää, ettei sitten tartte sun kanssa paneskella kuin sen kerran kahteen viikkoon?
Läskeillekin on yleensä syynsä. Jos vaimosi kokee, että et rakasta ja arvosta häntä kuin tietyissä mitoissa, hän tuskin tulee koskaan laihtumaan. Jos sen sijaan alat osoittaa hänelle rakkautta ja arvostusta läskeistä huolimatta, voipi olla, että emäntä laihtuisikin. tai sitten ei.
T. ex-läsä, joka antaa miehelleen sellaisia iloja, että oksat pois, koska mies ei koskaan, KOSKAAN sitonut rakkauttaan meikäläisen painoindeksiin.
Hah! MIehesi tahdonlujuus on ihailtavan suuri, jos retkahduksia ei ole sattunut syyskyyn jälkeen. Itse olen pystynyt parhaillaan olemaan retkahtamatta vain kaksi kuukautta. Nyt viimeksi eilen retkahdin jo vähän vajaan kahden viikon jälkeen.
Ja syy miksi kutsun asiaa "retkahtamiseksi" on se, että meidän emäntä on niin läski. Eli oikeasti en halua ihmistä, jonka katsominen ja läskien näkeminen lähinnä ällöttää ja masentaa. Pimeässä ja peiton alla noita retkahduksia silti sattuu. Eilen pieni humala vielä edesauttoi. On uskomatonta, miten vaikeaa naisten tuntuu olevan tajuta se, että miehen halu syttyy hyvin pitkälle visuaalisen kiihokkeen perusteella.
Meidän emännälle tämä järjestely sopii ilmeisen hyvin. Minulle sattuu retkahduksia 1 - 2 viikon välein ja emäntä on siihen tyytyväinen, koska saa itse käytännössä aina noina harvoina kertoina tuplat. Ei puhettakaan, että pudottaisi painoaan vapaaehtoisesti. Ja jos en pysty olemaan retkahkahtamatta, ei minulla on mitään keinoa millä kiristää painonpudotuksessa.
Eli jos miehenne ei anna, niin voisitteko antaa edes pienen ajatuksen sille, että siihen voi olla syynsä.
meillä rakastava, hellä avioliitto, seksiä vaan ei ole
mies pakenee seksiä/ läheisyyttä unten maille ja vaimo istuu koneella ja juo. Ellei puhuminen/ kirjeen kirjoittaminen ja terveydellisten syiden selvittäminen auta niin ap tulee vain onnettomammaksi. Ainakin itse eroaisin siinä tilanteessa.
Mä taidan taipua enemmän tuohon alhaiseen hormonitasoon kuin homouteen ja hämmästelen tässäkin ketjussa naisten kokemuksia haluttomista tai passiivisista miehistä. Niiden runsautta, siis. Hormoneille voi tehdä jotain, homoudelle ei.
Lihavan rouvan miestä ymmärrän kyllä. En mäkään kestäisi katsoa miestä joka mättää sokeria ja roskaruokaa ja paisuu. Vuosia sitten mulla oli duunikaverina kiva ja nätti nainen jolla oli tolkuttoman läski mies (lihonut liiton aikana). Vaimo ei kyennyt enää antamaan miehelleen sen läskien takia. Vuosia myöhemmin mies oli yhtä läski , mutta jätti tuttuni koska oli löytänyt toisen naisen. Niin että ...
rooleina on äiti ja isi. ei ole sitä "oikeaa" parisuhdetta. Seksi ei nappaa minua, syynä on mm. anoppi, joka päivittäisillä(!) soitoillaan, muutaman kerran aktin alkamisen hetkenä, onnitustunut soittamaan tai laittamaan tekstaria... Miehen päivittäinen sitoutuminen äitiinsä niin kovasti jollain tavalla, tappaa parisuhteen, ainakin minun puoleltani.
Miestä ei vaan kiinnosta. Tästä on puhuttu ja käyty pariterapiassakin, mutta mikään ei muutu. Mä vaan yritän ja yritän pitää yllä miehen ja naisen välistä suhdetta, mutta mies ei tuu mukaan kuin väkisin ja mä en enää jaksa.
Ollaan sitten vaan asuntolainanmaksu- ja lastenhoitotiimi:(
Olen vilpittömästi iloinen puolestasi! Olet löytänyt miehen, jonka kanssa halut menevät yhteen ja joka ihan selvästi ottaa naisensa huomioon.
Kai se on niin, että "ihmisen ikävä toisen luo" on niin suuri, että meistä suuri osa jymähtää "einiinsopiviin" rtai eiollenkaanniinsopiviin suhteisiin. Ja niissä kun sitten alkaa kasvaa yhteinen arki ja vastuu, niin on melkoinen kynnys ottaa ja lähteä.
Mieluummin sitä toivoo löytävänsä jonkun viisauden kiven, että saa omat ja toisen halut/tunteet tai "mitäsittenonkaanmenossaristikkäinsuhteessa" junaltua edes vähän sopivammaksi kummallekin.
Ehkä sellainen tie löytyykin. Sillä jotenkin uskon silti, että suurimmassa osasssa nmeissä ihmisissä EI ole sitä sisäistä sadistia, joka nauttisi kumppaninsa satuttamista emotionaalisella tasolla.
Onko nää jotai provoja??? En ymmärrä, oikeesti??? Meillä harrastetaan keskimäärin kerran päivässä, jos jollakin viikolla ei, niin toisinaan kun on aikaa saattaa mennä 3kertaa... POIS sellaisen äijän luota, ei o normaalia!!! Huh huh!! (8vuotta yhdes)
samanlainen tilanne kuin ap:lla eli mies ei halua. Se kyllä syö naisellista itsetuntoa. Meillä ongelma on toisinpäin eli mies haluaa joka päivä ja minä en jaksaisi kun vauva valvottaa öisin. Yhdessä oltu jo 14 v ja mies on aina ollut aktiivinen. Pisimmät selibaatit on olleet 2 viikkoa kolmen lapsen synnytyksen jälkeen. En osaa auttaa mutta voin arvata sun tunteita koska olen ystäväni puheista kuullut kuinka lannistavaa on haluta jos toinen ei vastaa tunteisiin.
Toinen vaihtoehto on hänen heikko mieshormonitasonsa ja hänellä ei tekisi mieli vaikka vieressä olisi miss universum.
Kuitenkin taivun tähän homoajatukseen ennemmin koska teillä ei ole kovinkaan kiihkeää seksisuhdetta ollut milloinkaan.
Keskustele tästä avoimesti miehesi kanssa, kysy suoraan kiinnostaako naiset yleensäkään vai enemmän uroot. Jos ei tunnusta olevansa homo niin sitten mies lääkärin vastaanotolle ja pitää tutkia hormonitasot.
Nämä faktat isket pöytään joko tunnustaa olevansa homppeli, hakeutuu lekuriin tai otat eron.