Miksi kisäläistä pännii naapurin pösä-sopimus?
Niin. Ei voi muuta päätellä kaikista pro-kisä propaganda ja pösän haukkumiskirjoituksista täällä.
Eli kerro, mikä naapurin sähkösopimuksessa sinua ahdistaa.
Kommentit (20)
Täytyy sanoa että mua ei tippaakaan kiinnosta kenenkään muun sähkösopimukset tai nettiliittymät tai kotivakuutukset.
Niitä kismittää kun pösälainen pääsee halvemmalla vuoden keskikulutuksessa ja itse haksahtaneet jopa 2 v sopimukseen
Pännimisestä tiedä, mutta toi Multalan kehotus siirtyä pois pörssisähköstä sai ainakin omat niskakarvat pystyyn. Kuka tomppeli kevään kynnyksellä suostuisi kynittäväksi jollakin kiinteähintaisella? No, Multala onkin sähköfirmojen lahjoma.
Kerro kanssapösäilijä, joko pösä on halpaa? Uskallanko laittaa valot päälle?
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla, jos joudut sitä täältä kysymään. Oletko kysellyt vaikka sossusta apua?
Vierailija kirjoitti:
Niitä kismittää kun pösälainen pääsee halvemmalla vuoden keskikulutuksessa ja itse haksahtaneet jopa 2 v sopimukseen
Miksi haluat vaikeuttaa elämääsi jatkuvalla hintojen kyttäämisellä? Mulle ihan se ja sama, kunhan kummastelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla, jos joudut sitä täältä kysymään. Oletko kysellyt vaikka sossusta apua?
Istutko sinäkin pimeässä ja syöt kylmiä pottuja?
Musta tässä sähkölällättelyssä on outoa se, ettei tavan suomalaista ole ennenkään kiinnostaneet naapurin asiat, ihan sama. Nyt sitten ajetaan jotain mukamas sähköriitoja kuin käärmettä pyssyyn. Masinoitua ja trollien kansanhuvia, mikä tahansa eripuran ja aihe käy. Nuoriin uppoaa naiset/miehet,.tämä on sitten keski-ikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat vaikeuttaa elämääsi jatkuvalla hintojen kyttäämisellä? Mulle ihan se ja sama, kunhan kummastelen.
Haluan optimoida ja säästää selvää rahaa. En todellakaan halua maksaa mitään kiinteää 7c/kWh. Ne, jotka haluaa, maksakoot ihan vapaasti. Mikä tässä on se ongelma, eli miksi edes kysyt?
Pösäläiset aattelevat muitakin kuin itsejään. Jos ei oo taloudellista kannustetta säästää sähköä pahimman kulutuspiikin aikaan, ei sitä välttis tee ollenkaan. Aattelee että "on kiinteä hinta, laitan saunan ja uunin päälle, en välitä". Pösäläisen intressi on välittää, kun maksaa markkinahinnan. Pösäläinen vähentää kulutustaan kun se on muilla suurimmillaan, ja alentaa tuolla tapaa myös muiden sähkön hintaa.
Ja sen varalle, että pösäläinen pösäyttää kaikki laitteet päälle kerralla halvan säpäkän aikaan, tulee pian pakolliseksi (pösäläisille) se tehomaksu, joka pitää huolen, että verkko kestää. Joustoa haetaan, ja joustoa saadaan.
Pösäläisillä on intressi seurata sähkönkulutustaan, mutta miksi ihmeessä kisäläiset / määrikset sitä seuraa, kun kerran maksavat ekstraa ("vakuutusta") siitä, ettei heidän tarvi sitä seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ikävä kuulla, jos sinä joudut niin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pörssisähkö tulee halvemmaksi, vaikkei kyttäisikään ja vielä halvemmaksi, jos pystyy yhtään optimoimaan. Määriksetkin perustuvat pörssisähköön, mutta niissä on sähköfirman katteet ja vakuudet päällä. Määrikset eivät ole hyväntekeväisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö määris olekaan kohentanut mielenterveyttäsi, pösäjankka?
Käytkö soittelemassa naapureiden ovikelloja : tere , miten onko teillä pösä vai kisä määriksellä entä toi pösö mitä löpöä menee ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisä ?
Kisä = Kiinteä sähkösopimus
Määris on halvempi, kiinteä on se minkä sähköyhtiö tarjoaa jatkuvalla kiinteällä kuukausihinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Pösäläiset aattelevat muitakin kuin itsejään. Jos ei oo taloudellista kannustetta säästää sähköä pahimman kulutuspiikin aikaan, ei sitä välttis tee ollenkaan. Aattelee että "on kiinteä hinta, laitan saunan ja uunin päälle, en välitä". Pösäläisen intressi on välittää, kun maksaa markkinahinnan. Pösäläinen vähentää kulutustaan kun se on muilla suurimmillaan, ja alentaa tuolla tapaa myös muiden sähkön hintaa.
Ja sen varalle, että pösäläinen pösäyttää kaikki laitteet päälle kerralla halvan säpäkän aikaan, tulee pian pakolliseksi (pösäläisille) se tehomaksu, joka pitää huolen, että verkko kestää. Joustoa haetaan, ja joustoa saadaan.
Pösäläisillä on intressi seurata sähkönkulutustaan, mutta miksi ihmeessä kisäläiset / määrikset sitä seuraa, kun kerran maksavat ekstraa ("vakuutusta") siitä, ettei heidän tarvi sitä seurata?
Me muut osataan ajatella yhteistä hyvää ilman että siitä annetaan rahallista hyvitystä.
No, kertokaahan nyt!