Ärsyttää toi lapseni isä!!
Lapsi menossa isälleen nyt vko:nloppuna ja lääkkeet loppuu just sillon. Saan itse vasta perjantaina palkan ja laitoin pojan isälle viestin et voisiko käydä ostamassa pojalle lääkkeet.Niin EI!
Elatustuen maksaa kaupunki ja isä ei osallistu millään tavoin pojan kustannuksiin.Lääkemenot on kuitenkin n.300 kk.
Niinpä minä sitten iloisesti matkustan duuniviikonloppuna 50km päähän viemään ne lääkkeet pojalle.Rahaa kuulema isällä olisi,mutta lääkemenot kuuluvat ainoastaan minulle..Että semmosta.
Kommentit (3)
Mitkä lääkkeet maksaa 300 euroa kuussa? Eikö Kela korvaa mitään? Sulla kumminkin varmaan tulee lääkkeiden maksukatto täyteen aika nopeasti?
Jos et saa lainattua rahaa, ota oikeasti sossuun yhteyttä. Voisit saada muutenkin apua lapsen lääkekuluihin. 300 x 12 = 3600 euroa vuodessa lääkkeisiin. Noi on normaalipalkkaiselle yh:lle tosi isot kulut, koska sulla on varmaan paljon lapsen lääkäri ja sairaalakulujakin.
Tai sitten ilmoitat exälle ettei lapsella ole uusia lääkkeitä ennen perjantaita eikä häntä voi noutaa ennen sitä.
Sossusta voi myös yrittää saada maksusitoumusta lapsen lääkkeisiin. Kun soitat aikaa sanot jo ajanvarauksessa että on hätätapaus; lapsen lääkkeet loppu ja saat palkan vasta perjantaina.