Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita peppuilijoita?

Vierailija
08.12.2008 |

Olen viime aikoina ollut erittäin innostunut peppuseksistä. Varsinkin masturboinnista pepputappi pyllyssä. Mites muilla?

N18

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miestä ei. olen pariin kertaan ehdottanut, mutta ei ja ei. Ehkäpä täytyykin alkaa harrastamaan omaa kivaa!

N28

Vierailija
82/91 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kullan kanssa eri paikkakunnilla ja tuo seksi on aikas satunnaista. Mieli tekee paljon useammin ja sormia on pakko käyttää aikas usein. Mullakin on tapana joskus työntää sauva pyllyyn silloin kun on hyvää aikaa omalle seksille. Peilistä tiirailu lisää vielä nautintoa. Nainen/tyttö 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauva pyllyyn silloin kun on hyvää aikaa omalle seksille. Peilistä tiirailu lisää vielä nautintoa. Nainen/tyttö 20.

Vierailija
84/91 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko masturboida joka päivä ainakin kerran päivässä, kun mies on töissä. peppuakin muistan dildolla säännöllisesti. huh huh tätä seksin nälkää!

Vierailija
85/91 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on niin kiinnostuntu mun pepusta ettei tarvi kovin usein omaa kivaa sille puolelle.

Vierailija
86/91 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä tulee niin paljon spermaa, että täytyy juosta vessassa peppuseksin jälkeen aika kauan. no pieni murhe ihanasta nautinnosta.

Vierailija
87/91 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti työntää sormen sisän mutta kipu oli repivä, penis ei edes mahtunut sisään. Kuitenkin esileikit oli pitkät, mies nuoli pyllyreikää ja pillua... Oltiin myös otettu alkoholia, joka varmasti vaimensi kipua.

Kipu vaan oli niin sanoinkuvaamattoman kova, että en usko että pystyn sitä koskaan kestämään. Lisäksi tuli vastustamaton tarve ulostaa.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? ja mikä neuvoksi?

Vierailija
88/91 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käytän pepputappia ja dildoa tai sitten dildo peppuun, suriseen ja toisella suristelen klittaa pimppaa.

Aivan taivaallisia orkkuja tulee noin

N43v

Vierailija
89/91 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kerrankin aikaa rauhassa keskittyä omaan nautintoon, kun lapset on miehen kanssa mummolassa viikonlopun. törmäsin tähän ketjuun ja kaivoin pitkään käyttämättä olleen sauvan ja laiton patterit ja liukkaria peppuun. ei se kyllä minusta miltään niin erikoiselta tuntunut. aika eloton ja kylmä vehje pepussa. orgasmin kyllä sain, mutta ei ole oikein minulle tuo peppusauvailu. n 34

Vierailija
90/91 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita peppuilijoita?

Vierailija - 08.12.08 10:33 (ID 809939)

Olen viime aikoina ollut erittäin innostunut peppuseksistä. Varsinkin masturboinnista pepputappi pyllyssä. Mites muilla?

N18

haluutko?

Vierailija
91/91 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan tolkuton olo kun tekee koko ajan mieli seksiä. kai tää raskaus on saanu hormonit ihan sekaisin. alkuraskaudesta ei tehnyt pahoinvoinnin takia ollenkaan mieli mutta nyt loppuviikoilla on ihan mahotonta. kulta kyllä tekee parhaansa ja melkein joka päivä jaksaakin ainakin nuolla, mutta päivällä on pakko omalla kivalla tyydyttää. paikat on niin pehmenny että peppuunkin menee sauva ihmeen helposti. orkku on aika helppo saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi