Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita peppuilijoita?

Vierailija
08.12.2008 |

Olen viime aikoina ollut erittäin innostunut peppuseksistä. Varsinkin masturboinnista pepputappi pyllyssä. Mites muilla?

N18

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on keskitetty tää yksin leikintään, mä siis tykkään niiin paljon kun mun mies panee mua mun tiukkaan pyllyyn takaa ja oon kontillani ja se hieroo mun klitorista samalla niin että saan ihanan orgasmin hänen kanssaan :D ah se on niiin kiihottavaa!

Vierailija
42/91 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullan kanssa tykätään peppuseksistä, mutta joskus masturboidessa hiplaan ite peppureikää tai sormetan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan tavallinen perheenäiti ja aika ujo seksiasioissa. Avioelämä ja -seksi meillä ovat varmaankin aika keskiarvoista. Meillä on kaikki aika hyvin - siis ei mitään erikoista paitsi, että kiihotun selvästi eniten peppuni kiihottamisesta. Mieheni - hänkin aika tavallinen suomalainen mies - ei oikein innostu peppuseksistä. Silloin tällöin sitäkin minulle suo. Yksin ollessa esim. hotellihuoneessa masturboin ja silloin käytän pepussa sauvaa tai tappia ja nautin aivan suunnattomasti. Jälkeenpäin minulla on jonkilaisia häpeän tunteita, kun tilanne palaa mieleeni.

Vierailija
44/91 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä kokeillu dildoa pepussa, mutta se tuntuu niin kylmältä ja elottomalta. miehen lämmin elin pepussa on kyllä ookoo.

Vierailija
45/91 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee masturboiyua, kun tuo kulta on niin aktiivinen seksissä. Omassa kivassa on ihan lyömätön juttu pepputappi ja delfiini. Tuntuu niin hyvltä, että orkku tulee liiankin pian ja täytyy olla varovainen että saa nautittua tarpeeksi kauan. n 32 , 2 lasta ja ihana aviomies

Vierailija
46/91 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samaa kun 59:llä, kun mies nuolee peppureikää ja tykkää kun samalla teen itelle orkun. kyllä itekin joskus peppuun sormen työnnän kun omaa kivaa oon tekemässä.

Vierailija
47/91 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly on kyllä herkkä muuten, mutta peppureiän nuoleminen ei tunnu kivalta. Tykkään kun mies nuolee klittaa ja sormet on pepussa ja pimpissä. n 29

Vierailija
48/91 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksihän on parasta! Sitä kun saisi 1-2 krt/kk, niin olisin taivaassa. Saan sitä ehkä 1-2 krt/v. Vaimo on kyllä sauvottanut minuakin eli kumpaankin suuntaan..

T:Mies 30v

Vierailija
49/91 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useaan kertaan jo raskaaana olleena tiedän että raskaus menee peppuseksiä himoitessa. Aika usein joku kysyy, onko sulla mitään mielitekoja.... Mahtas naama venähtää jos totuuden sanoisin:)

Vierailija
50/91 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on hurjat seksihalut vaikka maha on jo 37 viikon vanha ja peppuseksiä (sekä oma kiva että kullan kanssa) tekee erikoisesti mieli. Eihän odottavan äidin näin kuuluisi tuntea?

Vierailija
51/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat orkut meillä saadaan, kun molemmilla sauva pepussa ja kalu siellä ihanassa kosteassa...kyllä mieskin saa paremman orkun sillai ;)

M45 hki

Vierailija
52/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä pepputappi, mutta se on mun miehessä kiinni hih..no usein mies haluaa katsella kun masturboin ja minä taas haluun hänet lähelleni eli kulta laittaa munansa mun peppuun ja pitää sitä liikkumatta kun minä teen ittelle orkun. näin meillä nautitaan. n 23

Vierailija
53/91 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alkuperäiseen kysymykseen vastaus: onko muita peppuilijoita? mulla on semmonen pehmeä silikoninen pepputappi. sitä pidän pepussa kun masturboin. sitä vasten voi jotenkin ponnistta kun orkku tulee. sitä on vähän vaikea selittää, mutta niin se vaan on. tyttö 19

Vierailija
54/91 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis seksi kullan kanssa. ai niin se peppuseksikin on ihanaa kun ollaan rakastuneita. naimisissakin ollaan oltu jo 10 v ja saatu kaksi ihanaa lasta. on mulla ollut hyvä (peppusseksi)elämä! äippä 34

Vierailija
55/91 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin sivelen usein peppureikää, johon oon laittanu liukkaria. se on hyvän tuntuista. n 29

Vierailija
56/91 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut koukutettua ihanan rakkaan superseksikkään puolisoni tämän sivun avulla mahtavaan peppu seksi koukkuun ;P

Vierailija
57/91 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy peppuun kuitenkin. Mun rakas mieheni tykkää pepustani ihan simona. Kulta haluaa pestä muta aina saunassa kokonaan ja varsinkin pepun hän pesee toooosi huolellisesti. Ollaan sitten saunan jälkeen valmiita kumpikin seksiin ja joskus peppusellaiseenkin. Onnellinen vaimo.

Vierailija
58/91 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pesee anuksen huolellisesti? Ei varmaankaan sentään sisäpuolelta?

varsinkin pepun hän pesee toooosi huolellisesti. Ollaan sitten saunan jälkeen valmiita kumpikin seksiin ja joskus peppusellaiseenkin.

Vierailija
59/91 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sisäpuolelta, mutta käyttää paljon aikaa pyllyni pesuun - siis viivyttelee ja nautiskelee näkymästä (niinkuin hän sanoo).

Vierailija
60/91 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelen täällä ekaa lastamme ja oudon kovat seksihalut mullakin. Mua nyt kiihottaa varsinkin (miehen lisäks tietenkin) toiset naiset ja peilin eessä itsetyydytys. Peppuun tarvii myös jotain laittaa (sormi enimmäkseen) nyt vaikkei se ennen niin kiihottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi