Sofia Tuomola sai järkyttäviä kommentteja kauneusleikkauksistaan
https://www.is.fi/viihde/art-2000011278860.html
No joo, kun katsoo tuota lopputulosta tältä vuodelta niin ilmeisesti 'ihminen' ei kuulunut kirugin repertuaariin
Kommentit (45)
"Tää leikkaus on sitten viimeinen".
... Puolen vuoden päästä ilmestyy youtubeen uusi video "Leikkausmatka Turkkiin Hennyn kanssa".
No ei ole kyllä mikään missi pitäskö ihimisten valehdella että olet niin kaunis
Olen edelleenkin sitä mieltä, että näytti paremmalta ennen. Tietysti asiattomat kommentit on törkeitä, mutta ei tästä asiasta voi valehdellakaan.
Kuitenkin hän itse on tyytyväinen, se on tietysti tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Hyväänäköinen transnainen
Leikelty naista larppaava ukko
Suomalaisilla on paljon mt-ongelmia. En ymmärrä mikä saa ihmiset lähettämään tuntemattomalle henkilölle tappouhkauksia sen vuoksi että tämä on käynyt kosmeettisessa toimenpiteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas urpo.
Toi Sofia on tunnettu pippelityttö, aiemmalta nimeltään Santeri. Kävi tosin poistattamassa kyr pänsä Thaimaassa ja sekin leikkaus meni kuulemma vituralleen. Lopputulos näyttää kuulemma ihan elefantin jalalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis MILF
Älä käytä sanoja joita et ymmärrä, kakara.
Vierailija kirjoitti:
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas urpo.
Yhyy yhyy eix mun larppi meekkään läpi
Sofian kauneuskäsitystä ja kirurgin taitoa tässä arvostellaan.
Hän oli minusta bb:ssä oikein sievä. Nyt näyttää siltä, kuin olisi ollut jossain onnettomuudessa missä kasvot ottaneet osumaa ja sitten rakennettu uudestaan
Kaunis DILF. (jos ei MILF kelvannut)
Toi on Renne Korppilan entinen salarakas.
Odotan mielenkiinnolla minkä näköisiä nämä naamaansa leikkauttavat naiset on 5, 10, 15, 20 ja 40 vuoden päästä.
Siis, että onko naama pysynyt paikoillaan vai siirtynyt senttejä sinne ja tuumia tänne.