Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita peppuilijoita?

Vierailija
08.12.2008 |

Olen viime aikoina ollut erittäin innostunut peppuseksistä. Varsinkin masturboinnista pepputappi pyllyssä. Mites muilla?

N18

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla orgasmit on paljon vahvempia ja ne tulee nopeammin jos pidän pyllyssä pepputappia, jossa on suristin. Vois melkein sanoa maanjäristysorkuiksi. Ihan tavallinen nainen 30 v.

Vierailija
2/91 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oo ennen peppua ajatellu seksissä, mutta nyt piti kokeilla kun tässä ketjussa niin mainostettiin. laitoin vähän liukkaria pyllyyn ja aluks sormilla vähän totuttelin ja sainkin dildon pyllyyni aika helposti. orkku oli tosiaan ihanan makee. vähän erilainen kun pelkillä sormilla. täytyy joskus kokeilla uudestaankin. n 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ja jouluna saa peppureikäkin käsittelyä oman kivan kylkiäisenä. Ei sovi tosiaankaan "arkimasturbointiin" vaan vaatii aikaa, sopivan mielentilan ja tarpeeksi esileikkiä vai voiko omaa kivaa sanoa esileikiksi? No miksei hih...Äiti, jonka täytyy joskus auttaa itseään, kun mies ei ole saatavilla.

Vierailija
4/91 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei joka kerta peppupanoa, niin ainakin mies sormettaa tai työntelee dildoa.

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pelkät yhdynnät vaan haluan muutakin vaikkakin yhdynnässä saan parhaimmat orgasmit

Ihan tavis, kahden lapsen äiti 32v

Vierailija
5/91 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain likkakaverilta varmaankin huumorimilessä - tai mistä sen tietää - joululahjaksi sauvan. Enpä ole aikaisemmin sellaista kokeillut, mutta joulun kunniaksi aattoiltana, ku tytär oli nukkumassa testasin ja pitihän se pyllyynkin työntää kun sormetin ja jestas mikä orkku! Hyvä joululahja! YH 29

Vierailija
6/91 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari vuotta sitten ja seksiä ei ole ollut miehen kanssa sen jälkeen, joten mun on tyydytettävä itse itseni silloin kun tekee mieli seksiä. Mulla on siihen hommaan pari sauvaa ja klitoriskiihotin, jotka ei nyt niin kiinnostavia ole. Tilasin sitten ihan kuvan perusteella sellaisen mustan silikonisen pepputapin, joka tärisee. Että on ihana vehje! Saan aina helposti huiman orkun kun se vehje on pepussa kun hieron klitorista sormin. n 28

Vierailija
7/91 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että poikia kiinnostaa mikä seksi tahansa. Mutta oman reiän hipelöinti vaikuttaa äkkiseltään oudolta minusta.

Jos nainen sitä hipelöi niin se tuntuu kyllä tosi kiihottavalta, mutta ... ? Meitä on tietty moneksi.

Vierailija
8/91 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan noin yleistä toi pepun hiplaus vai vastaako tähän ketjuun vaan ne jotka niin tekee?

Vierailija
9/91 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten muutenkin monet "ääriharrastus"-ketjut, tietenkin tämäkin vetää aiheeseen perehtyneitä jne.

Vierailija
10/91 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä "elävä pepputappi". Siis mun mies haluaa katsella kun masturboin - se kiinnostaa häntä vähintään yhtä paljon kun yhdyntä. Minä kyllä hänelle sen nautinnon suon kun hän puolestaan tyydyttää minut ihan niinkuin haluan. Minä taas nautin peppuseksistä. No me yhdistetään nämä halut. Mies työntyy peppuuni ja minä hieron klittaa niin että hän näkee kasvoni. Ollaan niin, että mulla on jalat mahdollisimman ylhäällä selällään. Kulta liikuttaa penistä pepussa ihan niinkuin toivon. Yleensä tykkään, että se on pepussa syvällä ja liikkumatta. Saan orgasmin tässä ihan niin pian kuin haluan, mutta halutaan molemmat nauttia pitkään ja rauhallisesti. Nyt kyllä on pakko päästä illalla miehen kanssa peppupuuhiin, kun tää ajatuskin jo pani kiihottumaan. N 30

Vierailija
11/91 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa työntää kovan kalun vaimon ihanaan peppuun. Eilen laukesin vaimoni peppuun ja ihanaa oli molemille.

Vierailija
12/91 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti työntää sormen sisän mutta kipu oli repivä, penis ei edes mahtunut sisään. Kuitenkin esileikit oli pitkät, mies nuoli pyllyreikää ja pillua... Oltiin myös otettu alkoholia, joka varmasti vaimensi kipua.

Kipu vaan oli niin sanoinkuvaamattoman kova, että en usko että pystyn sitä koskaan kestämään. Lisäksi tuli vastustamaton tarve ulostaa.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? ja mikä neuvoksi?

Vierailija
13/91 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkään liukuvoidetta. Äläkä jännitä peräaukkoa, vaan ponnista kevyesti(aukko suurenee), niin peniskin liukuu sisään kuin itsestään.

Mies yritti työntää sormen sisän mutta kipu oli repivä

Vierailija
14/91 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksin alkeita ei opeteta terveystiedon tunnilla?

ei moni tiedä miten pitää naida perseeseen?

Vierailija
15/91 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en saa edes pientä sauvaa mahtumaan peppuun, en lämmittelyistä ja liukuvoiteista yms. huolimatta.

Vierailija
16/91 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuivana perseeseen! mahtaa tuntua kivalta!

Vierailija
17/91 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta, kun on paljon naitu pyllyyn. Paskat valuu housuun tahtomatta. Kun Jumala ei ole tarkoittanut sitä miehen kalua sinne.

Vierailija
18/91 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti työntää sormen sisän mutta kipu oli repivä, penis ei edes mahtunut sisään. Kuitenkin esileikit oli pitkät, mies nuoli pyllyreikää ja pillua... Oltiin myös otettu alkoholia, joka varmasti vaimensi kipua.

Kipu vaan oli niin sanoinkuvaamattoman kova, että en usko että pystyn sitä koskaan kestämään. Lisäksi tuli vastustamaton tarve ulostaa.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? ja mikä neuvoksi?

Edellisen kirjoittaja unohti siis mainita että liukastetta oli tottakai käytössä... Ei siis olla mitenkään yksinkertaisia.. :-) Mutta silti siis repivä kipu. Mulla taitaa olla epätavallisen kipuherkkä ja tiukka anus, vai onko muilla vastaavia kokemuksia?

Vierailija
19/91 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiedänkin, että ihminen saa nauttia ihan vapaasti mistä haluaa ellei vahingoita muita, niin häpeän jotenkin sitä, että kiihotun ihan mahdottomasti peppuni kiihottamisesta. Minulla on vain ihan vähän ja huonoja kokemuksia seksistä miehen kanssa (olen sinkku) varmaankin estyneisyyteni takia. Silti mieli tekee usein seksiä ja ei auta muu kuin masturboida. Sauvaa tulee käytettyä ja pääasiassa pepussa. Sauva pyllyssä orgasmi on tärisyttävä kokemus. Kumma kyllä - tai ei oikeastaan kun ottaa huomioon estyneisyyteni - minua vähän hävettää oma kiihkoni jälkeenpäin. Omassa mielessä tuo peppuseksi on siis "salainen pahe". Nainen 29

Vierailija
20/91 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi työntää jonkun lelun peppuunsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi