Onko muita peppuilijoita?
Olen viime aikoina ollut erittäin innostunut peppuseksistä. Varsinkin masturboinnista pepputappi pyllyssä. Mites muilla?
N18
Kommentit (91)
Ihan fiiliksen mukaan pidän joskus dildoa pyllyssä, mutta ei se aina toimi jos ei ole "sillä tuulella".
ihanan tuntusta peppusauvailla, kun laittaa tarpeeksi liukkria ja ajatukset on ollu seksissä pitempään. N22
Olen viime aikoina ollut erittäin innostunut peppuseksistä. Varsinkin masturboinnista pepputappi pyllyssä. Mites muilla?
N18
olen itse 28v mies ja olen aina halunnut kokeilla että miltä se tuntuu.valitettavasti tuleva ex tyttö ystäväni ei anna sitä.
.t.mies hki
tykkään pepussa olevasta tapista
masturpoin samalla kun tappi liikkuu pyllyssä
Minulla on myös samanlainen "salainen pahe" eli suristelen sauvalla pyllyssä samalla kun masturboin. Orgasmit on paljon voimakkaampia kuin ilman sauvaa pepussa. N22
sormella hiplailen pyllynreikää useinkin omassa kivassa
Miksi jättää moinen yksin nautittvaksi? Eiköhän tuohon hommaan löytyisi auttajia :)
En oo ihan varma onko peppuseksi mielestäni sen kivempaa kuin normaali.
mutta sen verran kivaa se kyllä on että ainakin kerran viikossa harrastan.
oon kyllä todennu että jos en olis sinkku niin ehkä mä en harrastais sitä.
mutta miten on hipelöiköhän pojat omaa pepun reikää?
ois kiva tietää!
t:Jasmin
Sillä uhallakin, että kohta tulee homo syytöksiä sanon, että kyllä hipelöivät runkatessa.
pepulla on aikas tärkeä osa mun omassa kivassa, mutta täytyy olla tosi kiihottunut ensin. missään pikaorkussa se ei toimi. täytyy olla aikaa ja rauhaa. mulla on semmonen aika tavallinen pehmee sauva. tärinä lisää nautintoa. peppureikää täytyy venyttää ensin varovasti ennen kun työntää sauvan pyllyyn. orkku on sitten ihanan voimakas. melkeen pyörtyy välillä. en nyt seurustele, enkä kyllä kehtais miehen kanssa mitään peppujuttuja hommailla. nuori sinkku 21 v.
kas vaan täällähän on tällainenkin ketju eli laitan tämän jo tuolla toisessa ketjussa olleen vastaukseni tännekin:
"ei ole miestä, joten täytyy tyytyä pepputappiin ja masturbointiin. Tilasin sellaisen pehmeäsät jelly-materiaalista tehdyn tapin tältä palstalta saamani vihjeen perusteella. En aikaisemmin edes tiennyt, mikä mokoma sellainen tappi on. Se kyllä voimistaa orgasmia. Näin minulla."
"peppuilu" voisi kiinnostaa, mutta en tiedä mitään noista peppuleluista. minkälaisia on ja mistä saisi "huomiota herättämättä". YH 27
noita seksileluja myyviä kauppojahan on pilvin pimein. Googleta vaikka anustappi tai plug-n-play.
"peppuilu" voisi kiinnostaa, mutta en tiedä mitään noista peppuleluista. minkälaisia on ja mistä saisi "huomiota herättämättä". YH 27
Viime kerrasta on ainakin vuosi. Myös suuseksi on vähentynyt ja näyttää uhkaavasti loppuvan. Olen kokenut tilanteen selvänä suhteen jäähdyttelynä, vaikka perusseksiä onkin vielä ollut.
oiskohan tullut kokkareita ?
Joskushan pyllyseksissä saattaa tulla pientä sotkua. Itse en niistä ala mesoamaan. Kyllä siinä vähän huumoria pitää olla. Kuuluu tavallaan asiaan.
Jotkuthan käyttävät huuhteluita yms.
olen Naimisissa oleva nainen ja kyllä me aviomiehen kanssa harrastetaan peppuseksiä ja paljon.
En nyt kuitenkaan käytä mitään leluja pepussa kun ne tuntuu niin kalseilta ja elottomilta - sormia kyllä joskus. Miesystävä (ei asuta yhdessä) ei ole ollenkaan innostunut peppuseksistä tai ei ainakaan ole koskaan ehdottanut. Nainen 23
oli ihan pakko vielä kirjoittaa tänne, kun sain aivan mahtavan orkun masturboidessa ja tietty sauva pyllyssä! N 33
35v miehestä tuo on kiva kuulla edellinen :)
Olinpa tuossa yksin työmatkalla Tukholmassa ja palasin laivalla takaisin. Minua ei kiinnosta tanssiminen eikä muukaan huvittelu ollenkaan, mutta kun soitin miehelleni ja hän vähän kiusoitteli ja kertoi mitä aikoo sängyssä tehdä, kun tulen kotiin. Ajatus sai seksihalut heräämään ja oli pakko masturboida hytissä ja olipa se sessio! Sormi oli pakko työntää peppuun ja orgasmi oli ihanan pitkä ja nautinnollinen. Vieläkin kiihotun kun ajattelen sitä. Eipä olisi uskonut, että vielä 9 vuoden avioliiton ja parin lapsen jälkeen äiti näin villiintyi. Kerroin siitä kullallekin ja rakastelukin oli aika villiä menoa, kun tulin kotiin. N 37