Onko muita peppuilijoita?
Olen viime aikoina ollut erittäin innostunut peppuseksistä. Varsinkin masturboinnista pepputappi pyllyssä. Mites muilla?
N18
Kommentit (91)
Pyllyseksi on ihanaa! Mun rakas mies saa kyllä työntyä mun pyllyyn ja kun kulta ei ole paikalla hänen ostamansa sauvakin mun peppuun sopii. Ollaan oltu jo 10 v. naimisissa ja silti ollaan rakastuneita. Rakastunut aviovaimo ja äiti.
mulla on pepussa pepputappi kun suihkutan klittaa samalla. ja oon 37 v raskaana. ei voi mitään kun tekee koko ajan mieli.
Ja se oli hyppypallon "sarvi" :)
Ja totesin että mulla on peräaukossa paljon herkempi tunto. Emätin on oikeastaan täysin tunnoton ja klittan hierominenkaan ei enää tuntunut miltään, kun vetelin sitä tappia pyllyssä.
Täytyy kai siirtyä peppuseksin harrastajaksi. Ainoastaan se limainen paska vähän häiritsi - sitten jälkeenpäin...
ja huuhtelee käsisuihkulla vielä toimituksen jälkeen...
Ainoastaan se limainen paska vähän häiritsi - sitten jälkeenpäin...
Paskantaminen auttaa.
Senkin voi estää, kun käy vessassa etukäteen
mutta miten on hipelöiköhän pojat omaa pepun reikää?
ois kiva tietää!
t:Jasmin
Tuleehan tuotakin joskus (kohtuu harvoin kuitenkin) tehtyä. Miehen anatomiaa tuntevat tietänevät, että siellä se meidän eturauhanen sijaitsee.
Mulla on kans herrä pylly ja hiplaan usein peppureikääni kun yksin nautiskelen, mutta en sentään sinne hyppypallon sarvea työntäisi. Hih! Totta puhuen oma sormi on tarpeeksi iso ja hellä. En halua kyllä mitään penistä sinne. N 24
siis sauva peppuun, kun mulla on niin ahdas peppureikä, mutta kerran sitten masturboidessa olin kiihottunut ja venyttelin peppuani niin vähitellen peppu renoutui tai venyi tai jotain ja sauva meni lopulta helposti siään ja vau mikä orkku! täytyy vaan olla kärsivällinen
Oon peppuseksin ystävä eli tykkään ja saan helposti siitä orgasmin. Muutaman kerran oon sauvaakin peppuun laittanu, kun mies on ollut poissa. Yleensä ei kuitenkaan tarvi. N 29
Pyllyyn laitan sormen, en mitään vehjettä. N 33
Mina kylla masturboin ihanan sauvani kanssa taalla lomamatkalla ja pidan sauvaa seka pimpissa etta pyllyssa. En kaipaa miesta ollenkaan. Lomalla on kiva sekstailla omin pain. N 32
Parasta peppuilua on ehdottomasti, kielihoito peppureijälle. Harmi vaan ettei se onnistu yksin. Tuntuu vaan järkyttävän tuhmalle ja kiihottavalle.
Voi voi että tykkäisin auttaa teitä naisia tuossa hommassa.
Nyt kyllä maistuis. On sellainen mieli että kyllä joo heti.
oon pettynyt kaikkiin miessuhteisiini ja nyt oma apu on paras apu. löysun jostain seksikaupasta tärisevän peppulelun tai -tapin tai mikä se on nimeltään. sen kanssa nautiskelen omin päin. en tiedä uskallanko enää koskaan miehen kanssa yhteen tai edes seksiin. yh
viimeksi kun tätä tehtiin miehenkanssa, sain istua ja kiemurrella puolet yöstä veskissä ihan hirveissä tuskissa.
pepunreikä ei siis ollu kipee mutta joku sielä kramppas hirveesti ja koko ajan kakkatti. ja lopuksi vähä jotain tulikin.
oltiin harrasteltu peppu juttuja ennenkin eikä mitään ongelmii. en tiiä mistä toi johtu, mutta sen koommin en oo uskaltanu muuta antaa tehä ku vähä peppua sormella hipasta. oisko ollu se että olin sillon raskaana, aika alkuvaiheessa kylläkin ehkä jotain vk 10-15.
nyt on pitemmän aikaa tehny mieli mut ei vaan taho uskaltaa....
Mulla tekee mieli aivan koko ajan. Oon kokeillu sauvaa peppuun mutta se ei oikein nappaa. Sormet peppuun on OK. Liukkaria kun käyttää niin ei mitään ongelmia. Nytkin tekee mieli. Täytyy taas ennen unia tyydyttää itsensä. N 20
Raskausviikkoja takan jo 37 ja seksihalut on tosi kovat. Pakko jatkuvasti tyydyttää itseään. Sauvat on kovassa käytössä. En tiedä miksi, mutta sauva tuntuu pepussa tosi hyvältä nyt vaikka ennen raskautta en juuri peppuleikeistä välittänyt. Peppukin tuntuu väljemmältä ja meidän isokin sauva mahtuu hyvin peppuun. huh huh.
Meillä on ollut vuosia käyttämättä joskus ostettu isokokoinen Magic Wand-hierontalaite. Ostin se joskus ulkomaanmatkalta ja käytin sitä kipeän niskan hierontaan mutta sitten se unohtui johonkin kaappiin vuosiksi. Sitten yhtenä viikonloppuna, kun mies oli lapsen kanssa yöretkellä, oli aikamoinen seksin mieliteko ja siivoilin kaappeja ja löysin tuon aika ison "taikasauvan". Mielijohteesta kokeilin sitä masturbointiin ja jestas että se oli ihanaa! Kokeilin vielä "toisella kierroksella" sormea pyllyyn ja sauvaakin niin jo tuli ilotulitusorkkuja! Onko kukaan muu kokeillut tuota "taikaseauvaa"? N36
Monet naiset ja miehet saavat orgasmin anaalipenetraation avulla.
(Miehet myös eturauhasta hieromalla.)
Jos peppuleikkejä harrastaa varovaisesti ja ajan kanssa, se on
orgastisen palkitsevaa.