Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynsistä tietvät! Kummat kannattaa laittaa, akryyli- vai

Vierailija
08.12.2008 |

geelikynnet? Mitä eroa niissä on? Kummat kestävät paremmin, tulevat edullisimmiksi hoitaa yms. Kertokaa noviisille, joka haaveilee kauniista kynsistä :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama hinta oli, en juuri huomaa eroa

Vierailija
2/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin 11 euron kynnet lupaavat 10 päivän keston. Toteuma: 4 ilta menossa, 3 kynttä jäljellä. :) Halvalla ei saa hyvää. Tulipahan kokeiltua ensimmäistä kertaa elämässä. Jännityksellä odotan, milloin loputkin irtoavat. Myrkyillä en jaksa ottaa. Taidan tyytyä tästedes omiin kynsiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään itse liimattavia kynsiä :-) Voiko niitä esim. itse viilata? Jos siis haluaa vaikka lyhentää niitä? Entä lakata?

Ja vielä: millaiset kynnet ovat nyt trendikkäät? Ranskalainen manikyyri?

Vastauksia, please :-)

Vierailija
4/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä tosi paljon, ovat kestävät ja kauniit! :) Mun kynsimuotoilija sanoi, että sekä geelikynnet että akryylikynnet ovat molemmat mainioita vaihtoehtoja. Erona tekovaiheessa on se, että akryylikynnet rakennetaan akryyliliuoksella ja jauheella ja ne kovettuvat itsekseen, geelikynsiä voi muokata rajattomasti kunnes ne kovetetaan lopuksi UV:lla. Akryylikynsien tekeminen on vaikeampaa ja pikkutarkempaa, siksi kannattaakin vähän tiedustella kynsimuotoilijan taitoja ennen kuin menee ne ottamaan.. Mulla kynsien tekoon meni 2,5h -laitettiin tipit kaikkiin kynsiin, koska omat oli sen verta lyhyet.

Akryylikynsiä voi itse viilata (ja viila onkin lähes pakollinen aina mukana) ja lakatakin voi; kynsilakanpoistoaineen tosin pitää olla rakennekynsille sopiva eli asetoniton ja öljytön (saat ostettua samalla kun teetät kynnet). Tällä hetkellä kuulemma viimeisintä huutoa on tippiin tuleva kimallekoristelu + hieman enemmän kärjestä kavennettu kynsi. Itse sinnittelen siltikin ranskalaisessa manikyyrissa ja vähän tasakärkisemmissä kynsissä, sopii mun sormen muodolle parhaiten.

Vierailija
5/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliiksi hoitaa ja pitää siistinä.

kemikaalit vaurioittavat omaa kynttä pahoin. Omien terveiden kynsien saaminen kestää reilut 1/2 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän