Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIlloin viimeksi odotit miestä pillu märkänä?

Vierailija
06.11.2022 |

Ja oletko ollut nilkkoihin asti märkä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jokus 16 veenä, kun odottelin poikakaveria luokseni. Piti ihan pyyhkiä jalat välillä, niin märkä olin. Nyt haluan vieläkin enemmän, mutta en kostu juurikaan, onneksi on miehellä aina purkki liukkaria, melkeen parempi niin!

Nyt osaa haluta enemmän kun tietää mitä kaikkea enemmän voi saada kuin silloin nuorena ja kokemattomampana.

Vierailija
2/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuorempana naisena ärsytti hokema, jonka mukaan "rengin selän ja piian pillun pitää olla aina märkänä". Minä nimittäin olin tilanteissa aina märkänä, ja tyhmä neitsyt kun olin, häpesin sitä ja luulin miestenkin pitävän sitä jotenkin, sanoisinko "lutkamaisena". Nyt olen iki-iloinen, että tuo ominaisuus tuntuu säilyneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olemme päivällä laittanut postia että heti hommiin kun ollaan kotona.

Vierailija
4/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laitoin naisystävänle viestin, että illalla harrastetaan seksiä. Hän vastasi, että pillu on jo märkä. Ja pian pikkaritkin. Pyysin jättämään pillun kuivaamatta pissan jälkeen, ettei se kuivuisi. Minä pervo tykkään pissaisesta ja märästä pillusta, jota on kiihottavaa nuolla ennen penetraatiota. Ja myös sen jälkeen.

Vierailija
5/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävitkö huitaisemassa mällit ineen

Vierailija
6/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun piti tavata salarakkaan kanssa... koko päivän odotin, mutta peruuntui... nyt sitten olen tuskissani :(

Vierailija
7/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri laitoin naisystävänle viestin, että illalla harrastetaan seksiä. Hän vastasi, että pillu on jo märkä. Ja pian pikkaritkin. Pyysin jättämään pillun kuivaamatta pissan jälkeen, ettei se kuivuisi. Minä pervo tykkään pissaisesta ja märästä pillusta, jota on kiihottavaa nuolla ennen penetraatiota. Ja myös sen jälkeen.

Naisystäväni kävi työpaikan vessassa pitsalla ja ottisen jälkee kuvan märästä pillusttaan ja lähetti sen minulle. Näytti erittäin märältä ja kiimaiselta. Kyll

Oli tuskallista odottaa vajaat pari tuntia hänen tuloaan, Mutta se kannatti. Oli oikein mukava parituntinen petipuuhissa. Kieli on hieman arka nuolemisesta,mutta ei se haittaa.

Vierailija
8/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväni kävi työpaikan vessassa pitsalla ja ottisen jälkee kuvan märästä pillusttaan ja lähetti sen minulle. Näytti erittäin märältä ja kiimaiselta. Kyll

Oli tuskallista odottaa vajaat pari tuntia hänen tuloaan, Mutta se kannatti. Oli oikein mukava parituntinen petipuuhissa. Kieli on hieman arka nuolemisesta,mutta ei se haittaa.

Ei pitsalla vaan pitsalla. Pizzaa oli myöhemmin illalla.

Vierailija
9/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissalla. Ei tabletti meinaa millään uskoa, että pissalla

Vierailija
10/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissalla. Ei tabletti meinaa millään uskoa, että pissalla

Kertoo sunkin älynlahjoista kun ei kirjoittaminen meinaa onnistua. Ehkä sullekkin joskus työpaikka löytyy ja järkeviä harrastuksia.

Vierailija
11/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, voi näistä tietää kun on vain kaksi (2) mahdollisuutta, naisen elämässä:

1) silloin kun ei halua seksiä enää.

2) silloin kun ei kykene seksiin enää.

Vierailija
12/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kirjoittaa pitsalla?

Vierailija
13/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ihan mukavia stooreja. Ihmetyttää kyllä kovin miksi niin paljon alapeukutuksia🧐 Näähän on oikein mukavia, kun kertoilevat märkyydestään. Ehkä ne kuivat ämmät alapeukuttelee , kun niin ketuttaa. Vaimollanikin pillu usein niin märkänä tursuilee. Litinä ja lotina naidessa kuuluu. Musiikkia korville. Märkä pillu, paras pillu.

Vierailija
14/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä märästä kissasta foto tännekin

Vierailija
15/22 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä taas, iha turhaan. Ei oo miehestä iloa. Ei oo helppoo. Pari viikkoo menee näin si tulee onneks tasaiset viikot.

Vierailija
16/22 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan märkänä, helpotusta ei enää saa kun itse hoitamalla. Hemmetin surullista, että ennen hyvää seksiä sisältävä 30 vuotta kestänyt suhde muuttuu tällaiseksi. Viimeksi sain mieheltäni seksiä 5 viikkoa sitten. Viimeinen 6 kk on ollut turhauttavaa, pisin tauko oli 2,5 kk. Pahinta tässä on kun kaikki muukin läheisyys hiipuu. Itse haluaisin miestäni edelleen ja todellakin rakastan.

Vierailija
17/22 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka aamu kun herään. Täytyy antaa itselleni orgasmi ennen työpäivää, ihanaa kun pillu litisee oikein kunnolla. Tykkään myös nuolla ne nesteet sormistani.

Vierailija
18/22 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miesystävä tulee aina käymään.

Monta kertaa viikossa.

Olen yleensä jo haarat levällään, hieman savuja polttaneena ja todella narttumaisella ololla..

Yleensä seksi on ihan taivaallista. Järjettömän intohimosta.

Rakastan suo MR JN

Vierailija
19/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri talon yh äiti oli aina märkä kun tekstailimme ensin ja hän kertoi miten oli pukeutunut, seksipöksyihin ja rintatoppiin joss rinnat oli eteen ja ylös kuten gingerillä, sit kun menin sisään haaroväli oli tosi liukas ja hän sai nopeasti ekat orkut. lopussa aina painoin kakkoseen sohvalla hänen ollessa kontillaan ja piti sohvan kulmasta kiinni että mahdoton  narina kuuluin kun liikuttelin lerssiä anuksessa hitaasi ulos ja sisään vedellen ja hänen äänikin madaltui kun alkoi orkut lähentyä. minulla oli vaikeuksia pidättäydyttyä laukeamasta ennenkuin hän laukesi, mutta kivaa oli ja lasti lensi aina voimalla peräsuolen perukoille, harmi että hän alkoi seurustella niin sekin jäi

Vierailija
20/22 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysymykseen suora vastaus. Mies oli viikon työmatkalla viime kesänä. En odottanut. En pystynyt. Naapurin miehen ikään yltäneet kaksospojat pelasivat takapihalla ilman paitaa jotain pallopeliä. Pyysin kokikselle ja siitähän se sitten lähti. Mentiin sisälle ja kohta oltiin vuoteessa. Sain ja paljon. Pojat pitivät hyvänä muutaman tunnin. Oli pillukarvat, hiukset ja tissit mällissä. Pillusta valui pitkin sänkyä, pojat maistuivat suussa vielä illallakin, takamus muisti monta päivää. Ehkä vielä toistekin.