Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät ja nostavat rintaliivit -mistä??

Vierailija
08.05.2025 |

Näin valokuvan itsestäni tuossa joku aika sitten. D-kupin rintamus on muuttanut paikkaa!?! Nimittäin kainaloihin.

Kysymys kuuluu: mistä hankkia tukevat, kokoavat ja paikalleen nostavat rintaliivit?

Matkustimme yhden Etelä-Afrikan kierroksen ja siellähän on se asukaskanta erittäin runsaita. Ja pukeutumistyyli on tiukkaa ja tyköistuvaa ihan ylpeästi kiloista ja volyymeista viis! Se oli kivan näköistä kyllä. Katselin niiden rintamuksia ja sieltä olisi kannattanut minunkin tehdä hankinnat, todellakin.

Mutta nyt ollaan täällä ja jostain pitäisi jotain tukea löytää. 

Onko hyviä vinkkejä? Nettisivuja, merkkejä?

Kiitokset jo etukäteen! T. D90

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elomi on ollut mulle hyvä merkki.

Vierailija
2/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit pystyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex. Miten tuo numero voi muuten olla noin korkea?

Vierailija
4/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sellaisia liivimalleja, joissa on sivutuki.

Sivutuki on sellainen erillinen kangaspala joka on ommeltu pystysuoraan sinne liivin kuppiin kainalon puolelle.

Oletan että kupin koon takia jos tukea haluaa lisää, olisi hyvä valita täysikuppiliivi tukikaarilla. Olkainten eivät saisi olla liian ulkona olkapäillä, että tukea tulisi sieltäkin.

Ihanne olisi liivi, jossa kolme hakasta pystysuorassa rivissä takana. Eikä mitään topattuja tms.

Suomessa näitä on aika vähän myynnissä, lähinnä löytyy Fantasie ja Elomi, jotka ovat saman merkin alamerkkejä. Ja Primadonnalla on jotain myös, mutta sikakallis merkki. 

Sokoksella noita on yleensä ollut, kannattaa kokeilla itse että sopivatko. Fantasiella on Fusion-niminen liivi, se voisi olla okei.

https://www.sokos.fi/tuote/100224887/fantasie-fusion-rintaliivit-100224…

Tai Primadonnan Deauville tai Madison.

Vierailija
5/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali bybsisters -rintaliivit. Kaarituki on tehty suomalaiselle naiselle eli on pyöreä kaari, eikä soikea kainaloita painava.

Vierailija
6/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivutuki on sellainen erillinen kangaspala joka on ommeltu pystysuoraan sinne liivin kuppiin kainalon puolelle.

Oletan että kupin koon takia jos tukea haluaa lisää, olisi hyvä valita täysikuppiliivi tukikaarilla. Olkainten eivät saisi olla liian ulkona olkapäillä, että tukea tulisi sieltäkin.

Ihanne olisi liivi, jossa kolme hakasta pystysuorassa rivissä takana. Eikä mitään topattuja tms.

Suomessa näitä on aika vähän myynnissä, lähinnä löytyy Fantasie ja Elomi, jotka ovat saman merkin alamerkkejä. Ja Primadonnalla on jotain myös, mutta sikakallis merkki. 

Sokoksella noita on yleensä ollut, kannattaa kokeilla itse että sopivatko. Fantasiella on Fusion-niminen liivi, se voisi olla okei.

Tai Primadonnan Deauville tai Madison.

Primadonna on jonkin verran Elomia kalliimpi, mutta myös kestävämpi.

Esivaihdevuosien myötä kehoni on vähän muuttunut, ja huomasin, että Elomi sopii minulle Primadonnaa paremmin. Liivit kuluvat hieman nopeammin, mutta molemmat merkit ovat mielestäni hyvälaatuisia. 

Vierailija
7/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Primadonnan Deau

Olen itse sen mallinen, ettei käy Primadonna, Elomi eikä Fantasie.

Ostan liivit Englannista, siellä on muita merkkejä ja edullisemmin kuin Suomessa. Ranskassa on myös hienoa rintaliivimerkkejä, mutta valtavan kalliita.

Vierailija
8/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ostan liivit Englannista, siellä on muita merkkejä ja edullisemmin kuin Suomessa. Ranskassa on myös hienoa rintaliivimerkkejä, mutta valtavan kalliita.

mistä englannista? Onko jotain nettisivuja vai mistä hankit niitä?

Vierailija
9/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DRESSMANNISTA mä oon aina ostanut pussapit. 😁

Vierailija
10/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ostan liivit Englannista, siellä on muita merkkejä ja edullisemmin kuin Suomessa. Ranskassa on myös hienoa rintaliivimerkkejä, mutta valtavan kalliita.

mistä englannista? Onko jotain nettisivuja vai mistä hankit niitä?

Brastop ja Belle lingerie.

Vierailija
11/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen D90 miettii samaa 🤔

Vierailija
12/12 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindex. Miten tuo numero voi muuten olla noin korkea?

Mikä numero?