Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole osittaisella hoitovapaalla, pienten lasten äiti?

Vierailija
08.12.2008 |

Olen itse ja suosittelen kyllä kaikille!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelia, ja lapset eivät ole joka päivä hoidossa.

Raha on tekosyy.

t. 260 euroa käteen

Vierailija
22/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset huutele pienten lasten (tai koululaisten) isiä? Tai voivat molemmat olla yhtäaikaakin.

Vierailija
24/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä pari kuukautta kokonaan hoitovapaalla ja sitten on pakko mennä töihin. Osittainen hoitovapaa olisi ollut täydellinen ratkaisu meidän perheessä, mutta näin on nyt vaan tehtävä, kun johto ei muuhun suostunut.

Vierailija
25/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työttömänä niinä päivinä jolloin ei ole ollut töitä..

Vierailija
26/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinaan, mutta sama ongelma kuin monilla muillakin tässä, eli työmäärä ei vähene, vain palkka ja työaika. Kun töitä on kokopäiväisenäkin paljon, niin osa-aikaisena ajaisi itsensä nopeasti burn-outin partaalle. Osa-aikainen soveltuu minustakin parhaiten johonkin kaupan kassalle tai tehdasliukuhihnalle, jossa seuraava tulee vuoroon kun yksi lähtee.

Vierailija
27/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset viihtyvät hoidossa, enkä näe mitään syytä muuttaa nykyistä asiantilaan. En ole ikinä ollut kotona viihtyvää tyyppiä.

Vierailija
28/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin, ettei se minun työssäni ole mahdollista, mutta niin vaan räätälöitiin nelipäiväinen kuvio täälläkin. Pitää vaan uskaltaa kysyä.

Vierailija
29/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palkka pienempi. Ei oikein sovellu tähän työhön. Sitä paitsi meidän ekaluokkalaisen päivät ovat 4 h, ei siinä paljon auta vaikka oma työpäivä olisi 6 h.

Vierailija
30/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtion virkamiehille (ei varmaan kaikille) se onnistuu. Mutta kuten monet ovat jo todenneet, työmäärä ei siitä pienene yhtään, ainakaan asiantuntijoilla. Oma vastuu on ja pysyy, kukaan muu ei niitä duuneja tee. Aikataulut, deadlinet ym. paukkuu ja hommat on hoidettava sitten vaikka kotona - ilmaiseksi.

Vierailija
31/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien olla.

Miehen työpaikalla työt resurssoidaan eli miehelleni ei määrätä tehtäviä enempää kuin mitä (mies-)työpäivät sallivat.

Vierailija
32/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi muuttumaan miksikään, mutta palkka olisi huomattavasti pienempi- mitä järkeä?

Vierailija
33/33 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muutaman kuukauden ensin ositaisella (mies jäi silloin kotiin). Minulle kävi "perinteisesti" osa-aiakisena työmäärä oli 100% (jopa 120%) mutta palkka 80%. Nyt olen taas täysipäiväinen, mutta räätälöity etätyökuviot ja muutenkin joustava työaika takaavat sen että saan tekemästäni työstä palkan. Ja asiantuntija olen....

valtion virkamiehille (ei varmaan kaikille) se onnistuu. Mutta kuten monet ovat jo todenneet, työmäärä ei siitä pienene yhtään, ainakaan asiantuntijoilla. Oma vastuu on ja pysyy, kukaan muu ei niitä duuneja tee. Aikataulut, deadlinet ym. paukkuu ja hommat on hoidettava sitten vaikka kotona - ilmaiseksi.