''''MAALISMASUT VK 50'''
Joulunodotuksellista uutta viikkoa!
Linkki edelliseen viikkoon:
[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]
Esittelylistat:
sari84---1.3.---1.---Rovaniemi---24/28---LKS
kolmekamua---1.3.---3.---Pääkaupunkiseutu---26/28---Joku Helsingin sairaala =)
minni74---5.3.---7.---Vantaa---34/38---NKL
Tintti23---5.3.---2.---Pori---25/29---SatKS
Anzi---5.3.---1.---Pohjanmaa---26/28---E-PKS
sohvero---5.3.---1. ja 2. =) ---Joensuu---24/24---P-KKS
ansku85---6.3.---1.---Pohjois-Pohjanmaa---23/23---OYS
Tuleva_09---6.3.---1.---Pirkanmaa---22/26---TAYS
Sunny08---7.3.---2.---Outokumpu---25/24---P-KKS
hanttu82---7.3.---1.---Kotka---26/30---KOKS
Onsku76---9.3.---2.---Helsinki---32/31---NKL
keyes---9.3.---2.---Rovaniemi---27/28---LKS
Äiti1983---10.3.---3.---Etelä-Häme---25/30---K-HKS
eveys---14.3.---2.---Muurame---26/25---K-SKS
Emilii24---15.3.---3.---Etelä-Lappi---28/32---L-PKS
Mirabella---15.3.---3.---Vantaa---31/33---KOS
Vacsuli75---18.3.---1.---Pääkaupunkiseutu---33/29---Jorvi
veksuli---18.3.---2.---Lounais-Suomi---34/35---TYKS
inkeli---18.3.---3.---Outokumpu---22/26---P-KKS
Katzy75---20.3.---2.---Keski-Suomi---33/35---K-SKS
Piiperö-78---21.3.---3.---Pohjois-Karjala---29/32---P-KKS
Särki1---21.3.---2.---Mikkeli---29/32---MKS
LillaMy---22.3.---2.---Ulvila---25/26---SatKS
Nasse75---22.3.---2.---Pirkanmaa---33/34---TAYS
Kinde71---23.3.---5.---Joensuun lähistö---34/46---P-KKS
Kaarna@laiva---24.3.---3.---Keski-Suomi---32/33---K-SKS
Kaisa_kissa---24.3.---1.---Joensuu---22/44---P-KKS
Nasuliini---24.3.---2.---Keski-Suomi---25/34---K-SKS
annika73---24.3.---3.---Pohjanmaa---35/38---MTHA
Daim---25.3.---2.---Tampere---26/30---TAYS
iiiik---25.3.---3.---Keski-Suomi---30/32---K-SKS
kupla3---25.3.---3.---Pori---30/38---SatKS
jatta78---26.3.---1.---Espoo---30/30---Jorvi
Maria08---28.3.---1.---Kemijärvi---26/30---LKS
Milli75---28.3.---2.---Rovaniemi---33/35---LKS
Kommentit (26)
Vihdoinkin koitti se vapaus hetkeksi.. Mä oon nyt n.kuukauden kotosalla. Aivan ihanaa! Jotenkin tuntui haikealta jättää se työpaikka ja porukka, jossa oon ollu,ku tammikuussa oon sit ihan eri paikassa töissä.. Mut ihanaa lomailla välillä!
Nyt mulla on sit sellanen levoton olo, ku oon ladannu niin paljon odotuksia tälle ajalle ku oon kotona.. Suunnitelmissa on käsitöitä ja kodin siivoilua. Kumpa osais nyt relata ja tehdä omaan tahtiin. Stressi vissiin purkautuu, ku oon ollu ihan älyttömän väsynyt eilisen ja tämän aamun. Levätä siis pitää kunnolla.
*Joku kyseli käsityöihmisiä.. Täällä siis ilmoittautuu yksi! Kestoihin on tarvikkeet odottamassa. Teen kierrätystarpeista, kun en oo ihan varma tuleeko niitä käytettyä. KAhdet hahtuvat neuloin jonkin aikaa sitten. Vauvalle oli kankaita kaapissa et vois tehdä esim. yöpukuja ym. Ja ajattelin käydä tänään ostamassa langat et tekaisen vielä ennen joulua kummipojalle slipoverin tai sit hienon myssyn. Riippuu siitä, mitä lankoja löytyy omalta kylältä. Että monenlaista projektia olis. Ainiin, eka olis kyl se ku pojalle piti tehdä purjerengaskapat sen uuteen huoneeseen. Tarvikkeet on odottamassa, joten ei kauan menis, ku verhot olis ikkunassa, kun vaan viitsisin aloittaa. Käsityöt on mun intohimo. Mä nautin suunnattomasti, kun saan käsilläni jotain kivaa aikaiseksi. Auttaa jaksamaan myös näitä ikuisia kotihommia..
Nyt taidankin alkaa järjestelemään tuota mun käsityönurkkausta, jos tänään jo saisin jotain tehtyä!
Kirppikseltä oon käyny ultran jälkeen muutaman vaatteen ostamassa, kun se sukupuoli selvisi..
Hauskaa sunnuntaita! Nautitaan joulun odotuksesta!
t. iiiik ja pikkuinen 25+4
Täällä menee ihan mukavasti, nyt olen vaan levännyt sohvalla, ja katsellut telkkaria. Huomenna sitten ajattelin lähteä kävelylle jos vaan on hyvä ilma. :)
Minua vähän jännittää mennä Tiistaina sinne lääkäriin, se on inhottavaa kun ne tekee sen sisätutkimuksen, mut se vaan pitää kestää. Toivottavasti pojalla olisi vaan kaikki kunnossa, se on pääasia. Ihanaa saa taas uusia ultrakuvia. :)
Hyvää Sunnuntaita kaikille!
Hanttu82 ja Poju rv 28+1
Olen siis ollut antibioottikuurilla flunssan takia, ja eilen alkoi ilmestyä kutisevia näppylöitä kämmeniin ja illalla jalkoihinkin ja nyt on koko käsivarret punaisina, arkoina ja kutisee. Kuuri jää kyl kesken. Tosi inhottava olo.
Sit kaiken lisäksi torstaista lähtien iltaisin on supistellut pari tuntia noin viiden minuutin välein. Ovat sitten onneksi levolla helpottaneet, mutta pakko kai se iisimmin ottaa. Ei ole vaan helppoa noitten isompien vauhtiviikareiden kanssa. No keskiviikkona on onneksi lekuri, saa hälle avautua murheineni. Ennenaikainen synnytys jotenkin hirvittää, ja pyörii mielessä, vaikka tuskin tässä mitään hätää. Kunhan hermoilen. Edelliset lapset ovat ainakin ihan täysiaikaisina syntyneet.
Eipä tässä kummempia, pipareita jälleen leipomaan.
kupla3 rv 25+3
kupla3 = tuli noista suppareista mieleen (mullahan on ollut niitä noin vkosta 22 asti...),että lääkäri kehoitti juomaan väh. 0,5l raikasta,kylmää vettä kun ne alkaa ja samalla olla mahdollisimman rennossa,mukavassa asennossa. Oon nyt muutaman kerran juonut tollee,et heti kun alkaa tuntua niin juon kylmää vettä,itse oon juonut hörppäyksittäin hitaasti noin 1l kerrallaan niin on oikeasti rentouttanut ja supparit loppuneet aina!!
Ja sen jälkeen pissattanut kauheesti :D :D
Oma olo = tänne ei tosiaan nyt mitään ihmeempää,flunssaa ollut koko perheellä viikon verran ja suppareita tuli viimeksi perjantai-iltana aika ikävästi (todella tuntuvia),mutta menin heti lepäileen ja join tuota vettä niin helpotti ne sitten...
Välilä alkaa tympiä tää tekemättömyys niin,että pää hajoaa... minustakin ois niin kivaa tehdä jo vauvalle tilaa kaappeihin yms mutta kun itse ei voi niin pitää aina odottaa,et joku muu tulee apuun :(
keyes rv28 (IHANAA!!)
Hiljais eloa kotosalla. Olisi ihana ommella jotain niin kuin tuolla Iiik kirjoitteli, mutta levitän vaan pyllyä sohvalla ja koetan pitää netti ajan minimissä käsiä säsätääkseni.
Tänä viikonloppuna olen ottanu tosi iisisti, kun lääkäri märäsi.
Onnistuin nimittäin ajamaan peurakolarin perjantaina (iso liuta kirosanoja), peuralle siinä kävi huonosti ja auton keula kasaan ja auto korjaamolle. MInä kävin Jorvissa tsekkauksessa (ultra ja sydän ääent) ihan varmuuden vuoksi ja ohjeeksi ottaa vkonloppu rauhallisesti. Turvis ei nykäissyt mutta silti on jännittänyt. Perjantain kaveri oli mielestäni hiljaisempi mutta eilen mylläsi ihan urakalla. Neuvola tiistaina jolloin kuulee taas sydän äänet ja tämä mama rauhoittuu.
Vacsuli ja papu 26+4
En jaksannut lähteä tänään kävelemään, mä olen niin laiskalla tuulella. :)
Mulla on tiistaina aika äitiyspoliklinikalle, kun mä käyn siellä lääkärissä, kun mulla on epilepsia. Tää on sitten mun toinen lääkärikäynti, ja eiköhän ensivuonna ole sitten vielä yksi, en ole ihan varma. :)
Mun äiskä laitto tänään mulle viestin että ne osti meille ne vaunut, kyllä ne on nätin näköiset, ja varmasti hyvät vaunut. Niitten merkki on Emma Kombi, ja mä ihastuin niihin heti kun mä näin ne. :)
Hyvää Lauantaita kaikille!
Hanttu82 ja Poju rv 28+0