Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 162/73 kg, Olenko normaalipainoinen?

Vierailija
16.02.2009 |

Paidat on kokoa 44 ja housut 40. Omasta mielestä olen ok mutta moni puhuu musta pullukkana ja ylipainoisena. Olen siroluinen eikä lihasta ole kun en harrasta mitään liikuntaa.

Omasta mielestä mulla ei ole ylipainoa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainossa olisit 53- 66 kg

Vierailija
2/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali paino pituudellasi olis varmaan joku n. 65 kiloa. Voit laskea sen etsimällä esim netistä painoindeksilaskurin. Normaali painoindeksi on max 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali paino on alle BMI 25, eli ap:n tapauksessa alle 66kg.

Mutta hyvä vaan, jos tunnet ap olosi hyväksi ja tyytyväiseksi kropassasi. Älä kuuntele niitä jotka haukkuu pullukaksi ja ylipainoiseksi!! En usko että noin lievä ylipaino olis vielä terveydellinen haitta.

Vierailija
4/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pidä itseäsi ylipainoisena. Mutta jos viihdyt kiloissasi, eihän sitten ole mitään hätää...

Vierailija
5/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisella ihmisellä painoindeksi on 18,5 - 24,9.

Eli kyllä, sinä olet ylipainoinen. Minä itse olen 171cm pitkä ja painan 71kg... Omasta mielestäni minäkin olen jo vähän pullukka ja yritän hillittömällä vimmalla karistaa näitä raskauskilojani... Joten voin uskoa että sinäkin näytät pullukalta. Oma silmä usein hämää... SItten kun katsoo valokuvia itsestään, tajuaa että "jestas, olenko minä NOIN lihava!?!?!?".... Mutta jos olet itseesi tyytyväinen, mikäs siinä :) Terveydelle haitallista ei ylipainosi varmastikaan ole!

Vierailija
6/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164 cm ja 53 kiloa, mielestäni ihan normaalipainoinen ja -vartaloinen. Vatsassa on vähän löysää ja reidet voisivat olla kiinteämmät, mutta ihan hyvä näinkin.

Hienoa, että olet sinut oman vartalosi kanssa!

Vierailija
7/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään massivisesti, mutta vähän. Ja silloin on pullukka.

Mutta jos itse viihdyt kropassasi, niin mitä väliä mitä muut ajattelee? Tärkeintähän on se miten itse viihdyt kropassasi.

Vierailija
8/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normalipainon yläraja (BMI 25) taitaa olla siellä 64 kg tietämissä

Vierailija
9/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mielipide?

Se on sit eri juttu jos ei halua uskoa tai että viihtyy kropassaan oli kilot mitä tahaansa.

Todennäköisesti esim. lääkäri sanoo ap:lle että on ylipainoa niin voiko sitä vastaan väittää että ei ole??

Vierailija
10/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 kg liikaa ihan onjektiivisesti ajatellen. Subjektiivisesti voisi laihtua 20 kiloakin.... mutta kun ei ole itsekuria :-o

Vierailija
11/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut vähän reilut 10 kiloa 3 vuodessa ja siihen verrattuna tunnen itseni nyt hoikaksi. Kyllä mä huomaan kuvista että mulla on reilu maha mutta eikös kaikilla ole jotka on synnyttäneet 3 lasta. Käsivarret on myös aika löllöt ja kaksoisleukakin on.

Ennen lapsia painoin 55 kiloa, tunnen itseni nyt samankokoiseksi. Mulla taitaakin olla päässä vikaa =(

Vierailija
12/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaalla kaverilla saattaa painoindeksin mukaan olla ylipainoa mutta todellisuudessa ei ole koska lihakset painavat (enemmän kuin läski).

Vierailija
13/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi enemmänkin lapsia tehty!

Vierailija
14/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 161 cm ja 62 kg ja tunnen oloni läskiksi. Eikä auta, että olen synnyttänyt 4 lasta. Ei auta paino ei putoa itsestään, mutta liikkua ei pahemmin ehdi eikä jaksa. Toisin sanoen, jos joskus olisi aikaa liikkua muuten kuin muutaman km kävely, ei jaksa, haluaa vaan olla hetken rauhassa... Olisi kiva painaa n. 55 kg, mutta jäätelö ja karkit on niin hyviä...

Vierailija
15/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta synnyttäneillä. Tunnen useammankin kolmen tai jopa useamman lapsen äidin, jotka ovat hoikkia kuin pajunvitsa.

Ällöttävä tekosyy aina vedota raskauksiin kun ei viitsi tehdä itselleen mitään...

Itselläni on vähän läskiä masussa, mutta se johtuu laiskuudesta ja suklssnsyönnistä, ei kahdesta raskaudestani.

Vierailija
16/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta mielestäni mulla on 10 kg liikaa, vaikka painoindeksi mukaan olen normaalipainoinen.

Jos sulla ei ole painostasi ongelmaa niin älä sitten anna muiden tehdä siitä itsellesi ongelmaa.

Vierailija
17/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan n. 60kg ja treenaan paljon. Olen mielestäni normaalipainoinen mutten sanoisi itsenäi hoikaksi, vaikkei läskiä juuri olekaan. Hoikka olin, kun painoin 50-55 kg joskus nuorena. Vaatekokoni on nykyään S/36/38. Rehellisesti sanoen minusta sinulla on n. 10 kg ylimääräistä...

Vierailija
18/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tässä aiemminkin on todettu niin et kuitenkaan ole mitenkään riskirajoilla terveytesi kannalta, joten jos viihdyt kropassasi niin mikäs siinä. Raskaudet ja synnytykset eivät kuitenkaan ole mikään tekosyy olla pulska, itse olen synnyttänyt 3 kertaa eikä ylimääräistä mahaa ole. Älä siis huijaa itseäsi, ei ylipaino sitäpaitsi mikään mielipideasia ole vaan fakta. Muuten hienoa tietysti että viihdyt sellaisena kuin olet, ei meidän kaikkien tarvitse olla samasta puusta veistettyjä! Terv 3 lapsen äiti 181 cm, 67 kg, koko 38/40

Vierailija
19/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samankokoinen ja pidän itseäni pullukkana. Monet kuitenkin väittävät, että en näytä siltä. En ole mitenkään erityisen siroluinen. Kun vertaan itseäni ikäisiini naisiin, en ole mitenkään poikkeuksellisen paksu, koska puolet suomalaisista nyt ovat ylipainoisia. Tunnen oloni mainioksi, mutta olen silti ajatellut pudottaa painoa n. 7kg. Ei se huonoakaan tee.

Vierailija
20/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan mitään kunnon mahaa ole. Tosin vielä olisi 3 kiloa tiputettavana kun vauva on vasta 6kk joten vielä on "aikaa"

tosin onhan mulla vähän löysää jäänyt mahan ympärille mutta ei nyt mitään läskimahaa.

Nyt olen 170cm ja 67,5kg. Eli n 3-3,5kg vois lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi