Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä asunnosta?

Vierailija
15.02.2009 |

Musta aika ihana ja olis ihan hyvin tilaa meidän 3-henkiselle perheelle.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan ok..mun mielestä aika kolkko.

Vierailija
2/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä tuon nykyisen asukkaan sisustus on kolkko. Minä kun raahaisin sinne omat kalusteeni, niin kolkkous kyllä katoaisi.

Ja joo, kerrostaloon halutaan täältä rivarista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen huomiota herattava suuntaan eika toiseen

Vierailija
4/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ja kallis, onko teillä perheen kasvu suunnitelmissa?

Vierailija
5/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä rivarissakaan asuminen mitään herkkua ole. Kerrostaloasuminen on helppoa ja vaivatonta ja ylimmässä kerroksessa olisi oma rauhakin tavallaan.

ap

Vierailija
6/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustaa, eteisen jatkeeseen jää paljon hukkatilaa olkkarin puolelle. Itse poistaisin väliseinän tuosta kolmannesta makkarista ja suurentaisin oh. Silloin keittiön päätyyn jäisi upea tila isolle pöytäryhmälle ja olohuonetta koko toinen pää parvekkeen ovesta laskien.

Vierailija
7/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on aika kallis, mutta Saunalahti on ihana alue ja asunto aika lailla uusi. Kyllähän tuolla saisi omakotitalonkin jostain, mutta kun se ei vaan ole meidän juttu.

ap

Vierailija
8/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ylimääräisestä huoneestahan saa kivan työhuone/kirjasto/vierashuoneen. Pinnoissa ei todellakaan mitään valittamista, ja paremmalla sisustamisella saa varmasti oikein mieleisen!

Vierailija
9/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en ostais valkoista sohvaa :p

mut kämppä hieno

Vierailija
10/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mä alan oleen aika ihastunut tohon kämppään. Pitänee mennä katsomaan livenä!

ap

Vierailija
11/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän hintainen! Mutta jos raha ei ole ongelma, niin mikäs siinä.. Joo ja asun itse pääkaupunkiseudulla ja tiedän hintatason, mutta on siltikin kallis ja vielä tällaisena aikana..

Vierailija
12/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ihan törkeen hintanen.. halpa vastike kyllä

Vierailija
13/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta järkyttävän kallis. Hintatasoaan toki vastaava kun kaikki kallista tänä päivänä mutta meillä ei olisi varaa valitettavasti. Jos siis rahaa löytyy ja itse tykkää niin suosittelen. Tuskin rempan tarvetta vähään aikaan tulee kun noin uusi talo. Ylin kerros on ihana..

Vierailija
14/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunalla ja parvekkeella Espoossa. Ja vielä merinäköala, päättyvän tien varressa ja ihan uudessa talonyhtiössä.

Lainaa joutuisimme ottamaan noin 150 000.

ap

Vierailija
15/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen asunto, mä tykkään kerrostaloista.

Mut Saunalahti on minun makuun tosi kaukana. Ehkä, jos työt olisi jossain muualla kuin missä meillä on, niin ei tuntuisi niin kaukana olevalta. Sijaintiin nähden on myös minusta erittäin kallis. Uudet kerrostalot maksaa maltaita ja merinäköala on tietty oma lukunsa, mutta siitä huolimatta en voi olla miettimättä, että tuolla hinnalla saa kaksikin tuon kokoista kerrostaloasuntoa muualta Espoosta ja paremmalta sijainnilla. Mut nämä tietty vain makuasioita ja jos maisemasta haluaa maksaa tuon 150t, niin mikäs siinä.

Vierailija
16/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia palkkoja siellä Etelä-Suomessa oikein maksetaan? En voisi kuvitella maksavani kerrostaloneliöstä tuollaista hintaa, vaikka kämppä olisi kuinka viimeisen päälle tahansa.

Mutta siis, varsinaiseen kysymykseen vastaan, että asunto sinänsä on ihan nätti. Voisin harkita, jos haluaisin kerrostalossa asua ja hinta ei olisi esteenä.

Vierailija
17/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tod. maksaisi noin paljon kerrostalo asunnosta. Huoneet olivat aika pienet. Mutta valoa näytti riittävän.

Vierailija
18/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahdestahan pääsee autolla 15 minuutissa Helsingin keskustaan. Ihan länsiväylän varrellahan tuo on. Ja mun työmatkaksi tulis 6, miehen 8 km. :) Ei paha.

Ei tuo merinäköala sitä 150t maksa, Melbasein. Kyllä siihen varmasti vaikuttaa talon rakennusvuosi, asunnon varustelutaso, asuinkerros jne.

ap

PS. Ollaan asuttu tämän kolmekymppisen elämän aikana kumpainenkin eri puolilla Espoota ja kyllä tämä Saunalahti aika idylliseltä vaikuttaa

Vierailija
19/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täällä mitenkään kauheasti enempää palkkaa maksetaan.

Tässä Espoosta löytyvien vastaavien asuntojen lista.. kallista on..

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/residences/apa…

ap

Vierailija
20/33 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo minusta mikään aivan järjetön ollut hintakaan,taso kun kuitenkin oli aikalailla hyvä tuossa asunnossa.

Mä tykkäsin siitä parvekkeesta keittiön "jatkeena",ois ihana syödä lounaita jne :) kesällä..

Ja minusta taas tuo avaruus tuossa olohuone-keittiö-yhdistelmässä oli ihana. Valoisaa ja helppo seurustella vieraiden kanssa.

Kaiken puolin tosi kaunis ja ihana!

Hauska tuo "kaukana" kaikesta ;)

Itse olen muuttanut Espooseen Kemijärveltä... SE on kaukana kaikesta,on se nyt vähän eri asia hurauttaa pääkaupungin keskustaan autolla 15min kuin lähteä isompaan ruokakauppaan 1h...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän