Tapasin aivan uskomattoman ihanan miehen, mutta aamulla iski totuus päin naamaa
Mies oli siis uskomattoman komea, hellä, ihana ja rakastava sängyssä. Aamulla heräsin siihen, että mies piereskeli rajusti vessassa ja piti ihan kamalaa ääntä ja hajua. Kun menin pesemään hampaita niin vessa haisi ihan kauheelle. Ei yhtään sovi nämä vessajutut siihen adonikseen, jonka tapasin. Nyt aina ajatellessani tätä miestä tulee vain tämä vessakäytös mieleen :((
Onko muilla ollut vastaavaa häiritsevää ongelmaa?
Kommentit (16)
Ole onnellinen, että piereskeli siellä vessassa eikä sun vieressä..
Vierailija:
Mies oli siis uskomattoman komea, hellä, ihana ja rakastava sängyssä. Aamulla heräsin siihen, että mies piereskeli rajusti vessassa ja piti ihan kamalaa ääntä ja hajua. Kun menin pesemään hampaita niin vessa haisi ihan kauheelle. Ei yhtään sovi nämä vessajutut siihen adonikseen, jonka tapasin. Nyt aina ajatellessani tätä miestä tulee vain tämä vessakäytös mieleen :((Onko muilla ollut vastaavaa häiritsevää ongelmaa?
joten mies on taatusti tietänyt, että pierut kuuluu makuuhuoneeseen. Olisin toivonut mieheltä huomaavaisuutta ja sivistystapoja, kuitenkin vasta ensimmäinen yhteinen yö takana.
t. ap
Vierailija:
joten mies on taatusti tietänyt, että pierut kuuluu makuuhuoneeseen. Olisin toivonut mieheltä huomaavaisuutta ja sivistystapoja, kuitenkin vasta ensimmäinen yhteinen yö takana.t. ap
Sitten ei sunkaan tarvitse leikkiä prinsessaa joka ei käy ikinä vessassa, vaikka kaikki me tiedetään mitä siellä vessassa tapahtuu ja, että siellä kaikki käy:)
Nykyinen missi kuulemma vaati, että vessasta ei saa kuulua ääntä. :D
Herrajumala, jos ei ihminen saa vessassakaan paskantaa rauhassa. Ihme prinsessa oot.
Iiiiiiik, hämähäkki..........iskäääää, mä tahdoon....byäää
Mulla ainakin tulee pieru ihan ilman ääntä ja tuoksukin on lähempänä Chanel 5: sta kuin Biolania. Kannattaa etsiä joku toinen mies.
Ap, minä olen seurustellut parinkymmenen miehen kanssa ja yhtäkään pierutona versiota en ole tavannut. Relax!
tapasin ihanan miehen, mutta kävikin ilmi, että hän käy kakalla ja pieree aamuisin! Onko kellään näin kamalaa tilannetta :D
;P siittäs saa mokoma piereväporsas
Jospa hän oli jo pidätellyt pitkään ja päätti mennä sitten vessaan.
Menisipä oma miehenikin aina vessaan kun se pieree. Mutta monen vuoden yhdessä olon jälkeen se pieree missä sattuu. Vaikka olkkarin sohvalla... Iiiik.
Vierailija:
Menisipä oma miehenikin aina vessaan kun se pieree. Mutta monen vuoden yhdessä olon jälkeen se pieree missä sattuu. Vaikka olkkarin sohvalla... Iiiik.
Olen aika possu. ;) Yritän kyllä aktiivisesti muistaa miehen olemassaolon ja menen kauemmas, kun tuntuu, että tulee. Ovat nykyään minulla aika ytyä kamaa.
Nyt kyllä kiinnostaa, että missä se ap piereskelee ja kakkaa???
Toisten paska haisee aina kamalammalta kuin oma. Kuka käski mennä heti sänkyyn?