Jos tekisit marjapirtelöä maidosta, marjoista, kermasta ja jäätelöstä, niin joisivatko lapsesi sitä
Kommentit (29)
pyytävät kuumaa kaakaota
tulos: eivät juo kun se on kuumaa. sitten eivät juo kun ei maistu. sitten se onkin seissyttä
pyytävät mehua, saavat mehua
tulos: eivät juo, kun siinä on jotain muuta vikaa
jossain vaiheessa hermo niittaa kiinni. varsinkin kun se pirtelö ei todellakaan ollut mitenkään PAHAA. Samoin kuin se kakku, mitä tarjottiin, jos olisi ollut Lidlin paketissa, niin olisi mennyt vips vaan. Mutta kun iskä on leiponut, niin "hui hui hui" en uskalla maistaa.
Kyllä kovahermoisemmallakin alkaa järki lähteä, kun kaksi kouluikäistä pelkää ruokaa ja juomaa.
t. ap
En vaan ole tullut antaneeksi vielä, ei siis kyse siitä etteikö lapset saisi syödä pirteloä ;) Sehän on kuitenkin herkuista terveellisimmästä päästä. Mutta oma aamupalajuomani (puolukoita+piimää+leseitä) ei kelpaa vaikka laittaisi tosi vähän leseitä ja sokuriakin lisäksi.
Mä en tajua mikä ongelma tuosta kermasta tehtiin, kyllä mä olen joskus heittänyt kerman jämän pirtelön joukkoon, onko se nyt tosi outoa :O Samaa kamaahan se on kuin maito, joten miksi ei kävisi?
menisi nikottelematta. Ainoa, joka ei mene lapsilla alas, on puoliraaka pihvi. Mies kokeili leikkimielellä.
Tosi hyvää pirtelöä tulee jäisistä marjoista (mansikka), banskusta (jäisenä tai ei) ja omena/appelsiinimehusta. Vähän rypsiöljyä + leseitä joukkoon vielä.
Maitoa sietävät saavat meillä tuohon lisäksi maustamatonta jogurttia.
Eli tehosekoittimeen maitoa ja vähän sokeria, sitten kohmeista mansikkasosetta joukkoon. Mitä sakeampaa tuli, sen ihanampaa se oli! Täytyykin kokeilla onnistuisiko sama sauvasekoittimella ja tarjota omille lapsille.
Itse en laita kuin maitoa, marjoja (ja banaania jos on) ja tykkäävät paljon.
tuoremehua,
turkkilaista jogurttia
jotain marjoja, vaikka vadelmia tai mansikoita
banaania
Ihanaa tulee ja korvaa aamupalan.