Mihin aikaan suurin osa teidän lasten hoitopaikan hoitolapsista haetaan kotiin?
Kommentit (8)
Oikeastaan kolmen jälkeen alkaa jo pikkuhiljaa käydä kuhina joka jatkuu ihan viiteen saakka, neljältä - puoli viideltä vilkkainta. Puol viiden jälkeen enää pari lasta...
ryhmästä haetaan suuri osa 15-16 välillä. Haen itse klo 14.45 ja samaan aikaan muutama muu. Muutama lapsi jää sisälle, koska heidät haetaan " ihan pian" . Loput viisi-kuusi lasta ovat pihalla, en tiedä monelta haetaan.
Ryhmässä 12 lasta, yleensä kerralla max 10 paikalla (moni lyhyellä viikolla).
Päiväkoti auki 17.00. Uskoisin, että suurin osa lapsista haettu puol viiteen mennessä.
Tulee mieleen että onko puolet tai yli virikelapsia? Mulla ainakin työaika klo 8-16 ja työmatkat päälle. Miehelläni vielä pidemmät päivät.
Haen klo 16.30-16.45 liikenteestä riippuen ja suurin osa on jo haettu, vain muutama jäljellä ja ne muutamat haetaan samoihin aikoihin.
Eikä ole virikelapsi. Muitakin työssäkäyntiaikoja on kuin 8-16...
Kanssani samaan aikaan hakee lapsensa eräs opettaja ja työvuoroista riippuen eräs lastenhoitaja. Itse olen ihan toimistossa töissä, työaika on joustava mutta käytännössä teen aina 7-15. Mieheni taas tekee 9-17 ja tästä johtuen lasten hoitopäivät saadaan lyhyiksi.
Uskon että suurin osa vanhemmista yrittää joko säädellä työaikaansa miehensä kanssa lomittain tai sitten lyhentää työpäivää.
Vierailija:
Uskon että suurin osa vanhemmista yrittää joko säädellä työaikaansa miehensä kanssa lomittain tai sitten lyhentää työpäivää.
SUURIN OSA aika tarkkaan neljältä ja muutama jää jopa viiteen asti. Päiväkodissa 40 lasta.