Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan suurin osa teidän lasten hoitopaikan hoitolapsista haetaan kotiin?

Vierailija
24.04.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURIN OSA aika tarkkaan neljältä ja muutama jää jopa viiteen asti. Päiväkodissa 40 lasta.

Vierailija
2/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kolmen jälkeen alkaa jo pikkuhiljaa käydä kuhina joka jatkuu ihan viiteen saakka, neljältä - puoli viideltä vilkkainta. Puol viiden jälkeen enää pari lasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmästä haetaan suuri osa 15-16 välillä. Haen itse klo 14.45 ja samaan aikaan muutama muu. Muutama lapsi jää sisälle, koska heidät haetaan " ihan pian" . Loput viisi-kuusi lasta ovat pihalla, en tiedä monelta haetaan.

Ryhmässä 12 lasta, yleensä kerralla max 10 paikalla (moni lyhyellä viikolla).

Vierailija
4/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti auki 17.00. Uskoisin, että suurin osa lapsista haettu puol viiteen mennessä.

Vierailija
5/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että onko puolet tai yli virikelapsia? Mulla ainakin työaika klo 8-16 ja työmatkat päälle. Miehelläni vielä pidemmät päivät.

Haen klo 16.30-16.45 liikenteestä riippuen ja suurin osa on jo haettu, vain muutama jäljellä ja ne muutamat haetaan samoihin aikoihin.

Vierailija
6/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole virikelapsi. Muitakin työssäkäyntiaikoja on kuin 8-16...

Vierailija
7/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssani samaan aikaan hakee lapsensa eräs opettaja ja työvuoroista riippuen eräs lastenhoitaja. Itse olen ihan toimistossa töissä, työaika on joustava mutta käytännössä teen aina 7-15. Mieheni taas tekee 9-17 ja tästä johtuen lasten hoitopäivät saadaan lyhyiksi.

Uskon että suurin osa vanhemmista yrittää joko säädellä työaikaansa miehensä kanssa lomittain tai sitten lyhentää työpäivää.

Vierailija
8/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskon että suurin osa vanhemmista yrittää joko säädellä työaikaansa miehensä kanssa lomittain tai sitten lyhentää työpäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan