Asuntolassa huudan hoitajille kovaa, että tarvitsen paljon hyvää omaa ruokaa.
Sellaista kuin pizza, hampurilaiset, makkara, paistetut kananmunat ja ennen kaikkea lihaa pitää olla paljon. Miksi hoitajat eivät tottele minua ja tee minulle omaa hyvää ruokaa? Minä huudan hoitajille kovaa, että minulle pitää olla paljon omaa ruokaa, kiroilen, uhkailen hoitajia, nimittelen, riehun asuntolassa ja heittelen tavaroita ympäriinsä.
Kommentit (6)
Puppa👴🏻💓 ja Konalan jauhelihamies🥸🥩 hallitsee palstaa
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻💓 ja Konalan jauhelihamies🥸🥩 hallitsee palstaa
uhkailen hoitajia, nimittelen, riehun
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä laitoksesta kirjoitat, mutta luulenpa ettei tuo riehuminen auta kuin siihen, että sinusta tulee todellinen persona non grata.
Ap ei ole yhtään missään laitoksessa, eikä ole vammainen, vaikka niin väittääkin. Sairas hän kyllä on, mieleltään. Kirjoittelee näitä provoilevia vikapäisyyksiään tänne ja kuvittelee, että joku vieläkin uskoo häntä. Älkää IKINÄ reagoiko mitenkään, suoraan POISTOON AINA!!!!
Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Särki, salakka, mullo, toutain. Kaikki on hyvää. Namskis!
Vierailija kirjoitti:
Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Särki, salakka, mullo, toutain. Kaikki on hyvää. Namskis!
🐟
En tiedä mistä laitoksesta kirjoitat, mutta luulenpa ettei tuo riehuminen auta kuin siihen, että sinusta tulee todellinen persona non grata.